Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/05/20 ve všech sekcích

  1. Vedoucí servisu je můj spolužák ze školy takže jsem dostal informace bez cenzury a pohádek. Teď ho nebudu 100% citovat, neb si to doslova nepamatuji, ale závada zablokování ř.j., možná příčina vadné čerpadlo nebo vadný software Haldex - jestli jsem to pobral dobře, hádala jednotka ABS auta s haldexem. Řešení je přehrání právě SW Haldex. Mimochodem toto byl jeho odhad hned když auto přijímal, přičemž řízené vyhledávání závad to potvrdilo. Nebyl jsem první ani poslední případ - již několik aut s tímto problémem. Proto jsem uváděl, že po měsíci jsem byl na diagnostice znovu, zdali jenom nesmazal chybu, ale vše funkční. Dokonce udělali i test funkčnosti na zvedáku.
    3 body
  2. Dobry, radu som sa tu nedockal musel som sa potrapit sam je to hotove, na 72 rocneho stareho odbornika myslim dobry vykon,
    1 bod
  3. ERGO sú len vždy celokožené vetrané aj klasické látkové sedačky sú fajn , podobne aj v scale
    1 bod
  4. No já to zkoušel na MR2016 a levá strana funguje tak, že vždy když svítí blinkr, tak zhasne/pohasne LED pásek a naopak. Pohasnutí lze regulovat viz dimming value. Pravá strana mi ale nefunguje - tam LED pásek svítí pořád. Nevím jestli je to chyba moje nebo aplikace. Jde o položky v Lights: Daytime Running Lights (DRL): Gradual daytime running lights wink (left) (step 1 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink (left) (step 2 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink dimming value (left) 0.0 Gradual daytime running lights wink (right) (step 1 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink (right) (step 2 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink dimming value (right) 0.0
    1 bod
  5. A kdo říkal že nejsou v techničáku zapsané zimní 17" ??? V techničáku je zapsán rozměr 205/55 R17 91V a je jedno jestli zimní nebo letní. Já jsem ke svému Kamiqu dostal zimáky Hankook o rozměrech 205/55 R17 91V a pochybuji že by dealer provozoval a poté i prodal auto na neschválených pneumatikách. ?
    1 bod
  6. Nekaz své auto. Mé doporučení. Špinavé bude i tak.
    1 bod
  7. Létající Husqvarna Trees Get Trimmed by Live Power Lines1.mp4
    1 bod
  8. Uf. Ty to honíš :).
    1 bod
  9. @bojler Tady je nějaký nástřel pokut: Je to někdy z 9./10. 2019 (https://www.auto.cz/emisni-pokuty-od-roku-2020-kolik-si-priplatite-za-nejpopularnejsi-auta-131380)
    1 bod
  10. Takze planuju kodovanie novej baterie. No to som zvedavy [emoji846]
    1 bod
  11. Tadááááá! A je tu. :-)
    1 bod
  12. Volí přinucen okolnostmi krátkozrakou taktiku. Pro dosažení bonusu (většinou ani tak ne pro sebe) prodá auto se zápornou nebo minimální marží. Pak se salon živí ze servisu a prodeje ojetin. Kde si většinou na takto fikaném nákupčím smlsne. Jedna věc je vyjednávání o nejlepší nabídce, druhá tenhle zparchantělý přístup. Nezbývá si než položit otázku, proč vlastně do daného salonu s nabídkou znovu chodíš. A proč je prodejce tak hloupý, že na takovou hru přistoupí. Mně se zatím vždycky vyplatilo dát podobným zákazníkům jasně najevo, že takhle ne. Nevěnuju se jednorázovému businessu a stejně by mně při nejbližší příležitosti utekl k někomu, kdo dá o padesát tisíc nižší cenu. Zpravidla jsou takoví zákazníci ještě problémoví.
    1 bod
  13. Jak jsem ukázal v minulém příspěvku, malý rejd asi nebude, minimálně průměr otáčení je naprosto odpovídající dané třídě... Když chceš něco shazovat, tak si aspoň k tomu najdi nějaké důkazy. Taky by mě zajímalo kde jsi přišel na to, že Scala používá kompresor klimatizace s vadnou konstrukcí? Když budu citovat jednoho místního: @Pawouk Nedá se nic jiného než ty polopravdy a spekulace vyvracet, dokud se zde budou objevovat...
    1 bod
  14. Zdravím všetkých prispievateľov. Mám tiež Fabiu 1,2 HTP a tiež som hľadal príčinu cukania motora počas jazdy v otáčkach od 1900 hore. Mne sa to začalo prejavovať postupne a tiež pri zošliapnutí plynu to prestalo. Tento výkend som začal rozobrať že bude možno príčina vo ventiloch podľa toho čo som sa dočítal v množstve článkov a podľa toho ako sa mi motor správal a pri demontovaní katalyzátora som zistil že cca 2 cm z vrchnej časti vložky katalyzátora je odtrhnutá a 2/3 vložky sú upchaté od malých úlomkov. Na odskúšanie či je naozaj chyba toto, som ho rozrezal, vyčistil, odtrhnutú časť odstránil von a riadne prefúkol tlakom vzduchu. Poskladal a šiel som to vyskúšať - motor ide ako nový - skoro. Ešte som zabudo že mám na tom skoro 140 - tis. km. Ak to niekomu pomôže budem rád, lebo oprava ma nestála nič len čas a minutú elektrinu na rozbrúsenie a zazváranie katalýzátora. Pre istotu som vymenil ešte pred demontážou aj nové sviečky a cievky, ale bez žiadnej nápravy motor robil to isté. Diagnostika mi pritom vypisovala chybu 16556 - príliš bohatá zmes a myslel som najskôr že sú vadné vstrekovače alebo cievky a sviečky, nakoľko už mali cca 65 - tis km. JM
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...