Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/04/20 ve všech sekcích

  1. Asi tak, navíc dlabat placek na kapotě auta, no to úplně nevím, třeba taky nemusí vyjít počasí. To by se muselo udělat na poslední chvíli. To je tak pro vás místní. Počkal bych na plné otevření hospod.
    4 body
  2. 2 body
  3. 1 bod
  4. Taky mám Android 10, tam bude aktualizace jistě později a sama, neměl jsem na to trpělivost, takže apkmirror :)
    1 bod
  5. Tak dnes konečně vyřešeno asi lepším způsobem, nainstaloval jsem Android Auto v5.3, poslední verzi aplikace Google v11.7 a vymazal její nastavení. Nyní už zas funguje hlasové ovládání normálně jako předtím, plně v češtině. Tak snad už to tak vydrží. https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-5-3-5016-release/ https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-search/google-search-11-7-11-release/
    1 bod
  6. Tak trik s VINkem od @Martab vyšel (díky), díly se nakonec našly, jenom se prý aktuálně nedají objednat a tudíž na ně není cena. Přední spoiler se skládá ze dvou části, prahové lišty jsou také uvedeny samostatně. Co se týče zadní lakované části nárazníku, tak ta se dá objednat pouze jako nelakovaná, takže jedině nalakovat stávající. Orientační cena lakování by měla být 3000,- Kč. Určitě napíšu ceny a čísla dílů, jestli se to podaří sehnat. Kola jsem zatím neřešil.
    1 bod
  7. Tak jsem se v servisu dozvěděl, že problém je na Škodovce nahlášený zhruba od prosince 2019, aktuálně je v řešení a tudíž není možné závadu odstranit. Tak se asi bude čekat než se objeví nějaká spása. Ale snad jsem i rád, že z auta nebude pokusnej králík, když to tu ještě nikdo nevyřešil. Zatím taková malá kompilace několika startovacích failů, reálně jich je násobně víc :). Video
    1 bod
  8. I já jsem zvolil stejný způsob - v každém autě mám 1 malou lahvičku, kterou průběžně doplňuju z 500 ml plechovky 20 ml injekční stříkačkou. Přijde mi to takhle nejjednodušší, jen to člověk nesmí zapomenout doplnit :) Kdysi jsem ale taky vozil plechovku s sebou a doléval před každým tankováním přímo odměrkou v uzávěru...
    1 bod
  9. Scout 1.8 tsi 4x4 s DSG Dlouhodobá 7,5 léto 8,5 zima Dálnice tacho 160 viz foto i přes 11 (je tam propad průměrné rychlosti kvůli cca 5 km jízdy po městě na nájezd. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  10. V nejhorším se na mě každý měsíc složíte, stačí každej litr měsíčně. [emoji6] Už ani žebrat s kloboukem na Karláku u kostela se nedá, pač tu nejsou žádní turisté. Je to bída. [emoji6]
    1 bod
  11. Máš tam snad předepsaný disky 7Jx16 ne? Ten disk má šířku 7 palců, jeden palec je 25,4 mm, tzn. že šířka disku je 177,8 mm a ne 215 mm. Můžeš na něj nasadit pneu od šířky 195 mm do šířky 225 mm. https://www.pneuleader.cz/poradenstvi-pneumatik/korespondence-disku-a-pneumatiky
    1 bod
  12. Hele kamo, ja si tady delam prdel, ale preji Ti aby to dobre dopadlo. Ja to znam se svou zenou, praci taky resime uz rok, nemuze najit nejakou kloudnou, sice nejakou ma, ale stoji to za hovno. Kdyz se nekam hlasi na vyberko do statniho treba, nejakou smulou nebo nahodou konci vzdy druha. Tak ze vim o co go. Nejhorsi je proste ta nejistota.
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Já jednou koupil to jednorazove baleni s dlouhym hrdlem a od te doby to pouzivam k dolevani.
    1 bod
  15. Tak ja mam na tříhrnku průměrnou 6.8l po 80K km a profil mám taky 2/3 na dálnici. Jezdím víceméně předpisově. Pokud někdo tvrdí že jezdí výrazně pod 6l s tím to motorem, tak chtě nechtě je brzdou provozu v zájmu své ekonomické jízdy. Tvůj motor bude ve 100K km jak komín od udušeného kotle na uhlí. Celkově mam najeto přes 900K km v osobních autech bez jediné nehody. Pokud tedy máš permanentně borce jako já v kufru měl by ses zamyslet nad svým objektivním názorem že jsi pan úžasný řidič "nemachýrek"
    1 bod
  16. První bez brzdění, ... druhý během brzdění : Rekuperace prakticky nefunguje při zapnutém tempomatu, je to dáno tím, jak řídící elektronika ovládá plyn a brzy - prakticky se auto snaží "plachtit", málokdy vůz sám "brzdí" motorem (na rovině popř. z mírného kopce) - tudíž rekuperace prakticky neběží (ověřeno i měřením). Při cestě cca 160km bez tempomatu jsem baterii dostal, alespoň dle "battery charge condition" z 78% na 98% (12.8V, což by asi i odpovídalo). I díky cílené snaze více brzdit motorem, dojíždět apod. nicméně i díky tomu klesla spotřeba s průměrných 6,9 na cca 6,6 litrů.... (110kW / 2.0) Pokud chcete dobíjení vynutit, nejlépe zapnout vytápění sedačky, klidně i na 1. stupeň, stačí jedna. Vyhřívání zpět. zrcátek nebo skel, ani zapnutá světa nespustí dobíjení z alternátoru na 14.8V (běží na cca 13.2V) - dle Voltage terminal 30. Byl jsem schopen takto dobít baterii i při stání na volnoběh. Zde je záznam z jízdy, kdy nebylo možné rekuperaci použít (rovina popř. mírný kopec, jízda asi 15min..) Napětí baterie po celou dobu 12,5V, "battery charge condition" dle jednotky spadlo z 82% na 80%, "Voltage terminal 30" napětí se pohybovalo mezi 12V (bez dobíjení) až 14.8V (dobíjení)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...