Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/20 ve všech sekcích
-
K tomu testu. Cena testovaného vozidla: 985.700 Kč. Auto muze stat milion, Octavka za mega snad taky....ale nemuze mit za milion pouhych 150 benzinovejch kobyl a manual ve dvoukolce...kdyby tam byl RS diesel 176 kW ve ctyrkolce s automatem, tak je to taky drahy, ale omluvitelny...3 body
-
Poslechni kolego, jak si nasratý je tady už několik xx stránek furt dokola a nic tím nevyřešíš, věnuj se třeba konkrétním technickým věcem a ne tomu věčnýmu fňukání a pindání. Soryjako, jak by řekl ten váš Babiš, už jsem musel.2 body
-
Iba nasmerovanie....tu a takto verejne sa odpovede a nacenenie nedockas.Odporucam SS,mail,alebo mu priamo zavolat.2 body
-
Zdravím, nedávno jsem si koupil Octavii III MY2016 a dodělával jsem tam některé funkce (vše originální, dle originálních návodů, kabeláže, atp.). Některé nové díly jsou z po FL Octavie, ale dle techniků mají bez problému fungovat. Mám infotainment Columbus MIB2, Gateway GW MQB HIGH Nedaří se mi však nakódovat některé funkce tak, aby to fungovalo správně. Kamera v čelním okně mi hlásí, že nemá základní nastavení, modul není korektně nastaven a data jsou "nepravidelná" (data set implausible). Vím, že na kalibraci je nutné mít "plátno", aby mohla kalibrace proběhnout, nebo se pletu? Případně netuší někdo, jak opravit ty zbylé chyby, nesetkal se s tím už někdo? Radar adaptivního tempomatu jsem koupil jako nový díl, který nikdy nebyl v autě (což je vidět i na atributech radaru, kde je políčko pro označení vozu prázdné) Nedaří se mi však uvést do provozu, protože potřebuje základní nastavení a zadání SWAP kódu/klíče. To musím přímo do servisu, kde mi to aktivují za nějakou úplatu nebo se s tímto mohu rozloučit? Couvací kameru jsem vzal typu "Highline", jak se tu tak označuje, jedná se o tu, která má i připojené CANy. Předtím jsem měl "obyčejnou" kameru a ta fungovala. Přidal jsem pouze dle schémat CANy a kamera se teď v rádiu vůbec nezobrazuje. Je nutné někde změnit kódování, když jsem předtím měl obyčejnou kameru? Kamera aktuálně hlásí, že není nakódována, nemá základní nastavení (je potřeba kalibrační plátno, pokud se nepletu) a "nemá dokončené programování" (No band end programming occurs). Netuší někdo, jak něco z těchto problémů vyřešit? Když se snažím nakódovat kameru, tak mi to při jakémkoliv pokusu o provedení změny píše "Podmínky nebyly splněny". Nezávislé topení mi již funguje, ale neproběhlo základní nastavení. Díval jsem se, kde je problém a podávací palivové čerpadlo má v adaptacích nastaveno, že se nespustí, pokud v nádrži není více jak 127 litrů paliva. Když se pokusím nastavení změnit, musím zadat heslo. Našel jsem si, že se jedná o heslo 20103, které však to někdy vezme a pak mě to vyzve stejně k opětovnému zadání a když zkusím jiné, tak to napíše rovnou, že je chybné. Pro informaci jednotlivá čísla dílů, u kterých vás žádám o radu: Kamera v čelním okně: 3QD980654A Couvací kamera: 5Q0980556B Radar adaptivního tempomatu: 5Q0907572K Nezávislé topení: 5Q0963272J Pokud by někdo měl nějaké tipy jak něco z toho vyřešit, budu moc vděčný za případnou radu. Mám pro tato nastavení aktuálně k dispozici pouze ODIS E a DiagRA D1 bod
-
Ještě si dovolím jednu poznámku, asi jsou v koncernu úplní blbci, jenom ralff je fyzik genius, jenom zapomněl, že ve firemních manuálech VW se jednoznačně píše o tom, že nedílnou součásti některých těchto radarů je "heating resistor" (což s mojí chabou angličtinou překládám jako"topný odpor"), který je funkční od venkovní teploty +5°C a níže. Tož tak.1 bod
-
1 bod
-
@ralff zbytočne tu rozoberať to isté, keď ťa nepresvedčilo ani toto.. :) https://forum.skodahome.cz/topic/131889-front-assistant/?do=findComment&comment=23105021 bod
-
1 bod
-
Tak jsem si ze srandy naklikal Leona kombi v plne palbe 1.5eTSI a vyslo o 100K levneji nez Octavia Liftback skoro v plny...1 bod
-
1 bod
-
tak jsem objednal ty jak ma M Zoul, ale jen 50W:-) u sebe ve vlakne pise, ze chybu nehlasi, tak doufam, ze to bude ok.1 bod
-
@vormen tak zivotnost baterky 3-4 roky je tiez na hlavu z hladiska zakaznika a ziv. prostredia. Ako toto by mala EU postihovat, nie tlak v pneu.1 bod
-
@vormen Na přelomu ledna/února jsem byl pryč a auto stálo 3 týdny v garáži (stálých cca 16-18 st.), baterii jsem neodpojoval a startovalo v pohodě. Teď v "létě" při jizdě je napětí většinou nějakých 14.5V (ale vím že jednou jsem to sledoval a postupně to lezlo z 13.8 na nějakých 14.6). V práci máme Caddyho 1.4TSI už asi 2 roky, typicky jezdí velmi krátké trasy pro převoz nějaké techniky a baterka furt v cajku, bez dobíjení. Schválně ho ale také změřím a kouknu co má za baterku,. @csabac Rekuperace na to bude mít vliv určitě, ale ten kábl se mi odpojovat nechce...1 bod
-
@csabac Přesně tak, 52 jede stále. Pouzdro je na pojistkové odbočce a má samosebou vlastní pojistku (v balení 10A) . Doplnil jsem původní příspěvek o další obrázky.1 bod
-
Pokud v nastavení rádia nemáš možnost ovládat zadní reproduktory, tak je tam nemáš....1 bod
-
Pravděpodobně v zadních dveřích žádné reproduktory nemáš.Bývalo to podle stupně výbavy.1 bod
-
Ahoj, Ano, vyřešil. Sehnal jsem si radar, který je zakulacený (index G tuším), nepotřebuje totiž SWaP (FeC, jak tomu někde taky říkají) a bylo potřeba jen odemknout ochranu komponent. Pak už "jenom" jsem sehnal LUKAS, který má tři páčky a bude kompatibilní mně do auta. U před faceliftu je problém ten, že využívá "starší" komunikaci pomocí CAN a novější už mají jen LIN, takže po faceliftové podvolantové kroužky v autě před faceliftem fungovat nebudou. Našel jsem ale nějaké přechodové období u podvolantových kroužků, které byly mezi prvními pro po faceliftu a mám teď díky tomu v autě i funkční vyhřívaný volant. Konkrétně mám soupáčí (LUKAS): SW: 5Q0 953 521 KQ HW: 5Q0 953 569 B. Zjistil jsem jen, že moje ABS nepodporuje adaptivní tempomat s funkcí Follow-to-Stop (funguje s automatickou převodovkou). Zjistit to jde na 100% odpojením svorkovnice ABS - pokud má 38 pinů, tak nebude umět ACC s funkcí Follow-to-Stop. Což byl můj případ. Do výměny ABS se mi pouštět nechtělo a tak jsem zjistil, že tam dokážu zprovoznit ACC bez Follow-to-Stop (což je vlastně fungování ACC pro manuální převodovky). Jediné, co to ovlivní je ta situace, kdy se rychlost dostane pod (20 km/h) - ACC se vypne a na displeji se objeví "brzděte". Jinak to funguje pořád stejně. Postupoval jsem částečně podle návodu http://mqb.pl/en/adaptive-cruise-control-retrofit-acc-on-mqb/ A pak jsem hledal nějaké další různé návody. Nejkomplikovanější bylo pro mě nakódovat ABS, abych neudělal něco špatně a hlavně najít správný radar, který nepotřebuje SWaP kód..1 bod
-
mam Amundsena, zkousel jsem i par dni Columbuse a musim rict, ze za ty penize mi to nedava smysl :( Navigaci na Amund. teda nepouzivam (radsi mam pripojen telefon a jedu pre Waze, pripadne Mapy.cz). Jen mne stve, ze toto nejde zrcadlit na digitalni stit... to ale nejde ani u Columbuse... Za mne tedy, kdybych mel i Bolero s AC, tak mi to staci:) rad pouzivam jenom jedno zarizeni kdyz to jde a v nem mam vsechno.1 bod
-
Ahoj všichni, přikládám svojí verzi opěrky pro nohu. Nešlo mi o estetiku, to je subjektivní věc, snažil jsem se po prvním roce používání vozu vymyslet něco účelného, aby se nešpinil koberec a v zimě nestékal tající sníh z boty pod kobereček. Stálo to jen nějaké to popřemýšlení a trochu námahy při odříznutí nerez plechu. Materiál je z bubnu staré vířivé pračky, kde jsem využil i ohyb a nemusel jsem to pracně formovat, nerez je poměrně tvrdý a při menším rádiusu rád praská. Původně jsem to chtěl udělat jako krytí celého podběhu k pedálům a případně i boku směrem vlevo, ale to se neosvědčilo. Byl problém s tvarováním (poškození povrchu) i uchycení nebylo tak stabilní. Nakonec zvítězila verze, viz foto. Dolní část je zahnutá a ústí nad gumový koberec (vynikající v zimě). Neúplně překrytí podběhu k pedálům se ukázalo v praxi jako nepodstatné, úplně stačí krátký překryv. Plech je přichycen dvěma pruhy suchého zipu, nalepením jen jedné části na plech. Původně jsem se obával, že to na originálním koberci nebude držet, nakonec jsem u toho již zůstal a nedoplnil další pruhy, není to potřeba. Povrch opěrky směrem do kabiny sice při výrobě vypadal hezky, ale ve voze to na můj vkus moc svítilo, tak jsem na to přilepil kus odřezku gumy, obuv se po tom také tak lehce nešoupe a je to pocitově příjemnější. Jak píši, je to subjektivně vyhovující, levná náhrada. I když jsem zvažoval Aliexpress (o origiálu ani nemluvě), nakonec náklady byly nulové, mimo práce. Používám to už 3 roky a zatím jsem to ani nemusel sundávat, koberec lze při čištění lehce vysunout a zase vrátit pod okraj plechu. Pedály jsem ani moc neuvažoval řešit, u F3 to není potřeba (pro mne z mého pohledu - zase subjektivně). Měl jsem jen u Š 1000MB a Š 120 upravený plynový pedál kvůli meziplynu při brzdění nebo při potřebě rozjezdu na křižovatce v hodně prudkém kopci, tam se mi to osvědčilo, bylo to pohodlné. Tady u F3 to již nepotřebuji. Poznámka: toto řešení nemá suplovat originál, jak tu někteří stále vytýkají. Komu se to nelíbí, ať si koupí origo a nepláče tu. Dávám to sem jako příklad a inspiraci levného praktického řešení a ne jako návod pro estéty.1 bod
-
-1 bodů