Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/20 ve všech sekcích

  1. Pro manželku a závodní jídelnu.
    2 body
  2. Měl jsem obě auta,jak CX-30 tak Karoq krátce půjčené. Dle mě vzhled,líbivost,technika mi dávala plus k Mazdě,ale lépe za volantem jsem se cítil v Karoqu.
    2 body
  3. Po cca 3 rokoch a odjazdenych 38000km bol volant v manzelkynej Fabii uz v zlom stave...na par miestach poskriabany od prstenov,hladky a leskly...dostala odo mna darek...precalunenie v kombinacii hladka a perforovana koza,presitie bezovou nitou vo farbe interieru....jej tak trochu teraz aj zavidim...ma krajsi ako ja v Superbe??
    2 body
  4. Přesně. To každá. Já taky za těch 6 let přibral. Jsem byl krásný, vysportovaný a lehký. Teď mě neuveze ani TDI.
    1 bod
  5. Ak by sem ešte niekto zablúdil kvôli tej hlúpej krytke, za ktorú chce škodovka 7€, alebo koľko to je a nemá to sprosté zmýšľanie, že keď si kúpim kúsok drahšie auto, tak sa zmierim s tým, že si škodovka účtuje nezmyselnú sumu za totálnu hlúposť, tak pokiaľ máte prístup k 3d tlačiarni tak viem poskytnúť model tej krytky :)
    1 bod
  6. Nějaké foto mám jako důkaz na tažné a MPi ?
    1 bod
  7. My za týden budeme mít karavan 850kg se slabší TSi také věřím, že dojedeme do cíle.
    1 bod
  8. 1 bod
  9. 180 spojku mėla i š1000-120 a kolik mi toho odvezly. Tažné mám i na Juniorovi 1,2htp 40kw a to tady bylo řečí, že to nedá, ale na odvoz bordelu do sbėrného dvora v pohodě stačí a na tunu potėráku mám O1.
    1 bod
  10. Tak při té ceně se vyplatí jen edice 125 let a to sklo se nemusí líbit každému. Těch doplna vybavených moc % v republice nebude.
    1 bod
  11. Tak jsem si zkusil nakonfigurovat CX 30, tak, jak své auto a byl jsem na 840 000 kč. A to v mauálu. Takže za mně. Ne. Pěkné auto na pohled to je, ale malý prostor v kufru (snížená záď auta - moje fenka by byla nespokojená :) ) a cena větší. Ale prostě každý má volbu a požádavky jiné.
    1 bod
  12. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/zapomente-na-scalu-novy-seat-leon-je-skutecnou-skodou-octavi/r~b66644a2a01011eab115ac1f6b220ee8/
    1 bod
  13. Zase test verze za mega, schválně jestli jim na podzim dají do testu litr Active [emoji3]
    1 bod
  14. Test Leonu. Až na infotraiment supr. https://www.auto.cz/s-novym-seatem-leon-poprve-v-cesku-mildhybrid-1-5-etsi-je-skvely-134579?utm_source=facebook&utm_medium=dave&fbclid=IwAR1CFMlQ1vjhmrgouKciyqV9WVJM7R1z126PE81D3famTk9TRb0VPa4G23U
    1 bod
  15. Potřeboval jsem vymazat hlášku u Style a nešlo mi to. V manuálu popis nemám, poze info o vyhradním mazání v servisu. Chybu jsem dělal v tom, že tlačítko SET jsem chvilku držel a až pak drbnul startovací tlačítko, je potřeba to startovací tlačitko mačkat bez větší prodlevy. Třeba to někomu pomůže.
    1 bod
  16. Ahojte. V poslednej dobe (2 mesiace dozadu) mi začala niekedy prevodovka robiť praskajúci zvuk pri preradení z polohy P na polohu R. Ten zvuk je dosť nepríjemý. Pri preraďovaní z P do R aj cítim odpor v prevodovke keď sa snažím preradiť a po preradení to praskne. Ešte som zaznamenal že ked zastanem s autom a zaradím P tak po pustení brzdy sa auto rozkolíše dozadu a potom niečo v podvozku o seba narazí čo je aj cítiť a počuť a vtedy auto zastane alebo ho vráti dopredu. Neviete čo to môže byť? Ďakujem za každú radu. Octavia 3FL 1,5 ročné auto.
    1 bod
  17. Včera mi technik z AS říkal, že ten problém není jen kvůli e-call ale obecně s celým infotainmentem MIB3. Takové ty různé chyby typu najednou nejde spárovat s telefonem, něco se samo vypne, restartuje atd... měli se vysrat na přiteplený mileniály, co potřebujou všude okolo sebe dotykové displeje s neustálým připojením na net (asi by bez toho chcípli, ne?) a měli nám, co máme ještě pořád poctivý nehoholený a nepotetovaný koule udělat auto, u kterýho bychom se rozplývali nad motorem, brzdama, výkonem, aerodynamikou apod.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...