Mám podobnou zkušenost, taky s ročním Rapidem. Nárazník nelícuje, blatník měnili a ok, ale dře o něj podběh, který nevyměnili. Jestli máš nervy to řešit, tak trvej na tom, že mají být rovné spáry a nemá ti nic vypadávat. Nevím, proč se neobtěžují před předáním zkontrolovat výsledek.
Tohle podobné se stalo teď kamarádce na nebouraném autě, že to vyskočilo samo. Ale normálně to tam narazila zpět a drží to. Možná to u tebe má souvislost s tím deflektorem, že je tam nějaký pnutí. Určitě by ti to měli zkontrolovat. Prostě má to být bezchybně a basta.
Rezim individual a zkusit jit z jednoho extremu (tj. sport) do druheho (komfort) zda je citit nejaky rozdil?
Pokud ne, tak je neco spatne s DCC a pak diagnostika/servis.
Tento vseobecny problem s kvalitou koncernu ale aj inych znaciek / odvetvi je nasledkom tej kokotskej strategie: Ak je problem = oddelenia vycislia naklady Manager R&D zhruba odhadne prerabku dielu, casto sme prerabali DFMEA Manager z pripravy spocita nastroje, programovanie. Manager logistiky omeskania. Manager aftersales reklamacie ak neinovujeme suciastku. Ak je to nizsie cislo, financny manager odporuci ignorovat problem. Jebat fakt ze meno firmy ide dole. To sa neda spocitat presne tak to ignoruju.
Výškovy reprak je uchyteny - nasadený na tri kolíky na vnutornej strane tapacíru a tie su zlisované. Mne vypadol tapec z ruky a reprak sa vytrhol, kolíky sa utrhli, dve kvapky sekundového to vyriešili.
Já si ty iluze nedělám, ale auto není rohlík za 2,- Kč a tak chci za své peníze výrobek který funguje a nebudu zadarmo třeba v případě té OIV dělat testovacího jezdce. Zatím Škodovka i přes krizi jede, ale aby to tak bylo i nadále!
Předpokládám, že technicky zdatní znají Martina Vaculíka ze Světa motorů. Pokud znáte fundovanějšího novináře, tak sem s ním, rád se seznámím. Opisovače článků z internetu neberu.
zajeď do servisu a zeptej se. Pak zajeď do patřičného obchodu s oleji a kup 5l oleje, filtr, výpustný šroub a vyměň si celou náplň. Jestli máš teda servis 30000 km./2roky.
mám octavku 1.5 110kW a duní mi to fest při 2-válcovém režimu, při delší jízdě z toho zaléhá v uších. Reklamovat se to nedá, že to je konstrukční věc. Škoda už nikdy víc, nikdy! A závidím těm co tu píšou, že je to neznatelné, buď jsou hluší, nebo jezdí s rádiem naplnekule. :)