Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/16/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
https://www.autorevue.cz/novy-hyundai-i30-n-na-prvnich-fotkach-dostal-automat-i-lehounka-kovana-kola1 bod
-
na ovladaci serizovani zrcatek je prece poloha na jejich sklopeni1 bod
-
@SkodaScala Myslis kufrove dvere? Ak hej, pozri vlakno vasa scala a kolega Michal T. ma vo vlakne fotky, ako nastavit dovieranie zadnych dveri. Upozornujem ale na jednu vec. Ak budes manipulovat zadnymi dverami a mas plastovy spojler hore, ie ten celoplech, co ma ambition., tak moze dojst k zateceniu nasledne do 3.brzdoveho svetla. Ale to ak by si manipuloval i uchytavacimi skrutkami, resp. nejak viac lomcoval zadnymi dverami. Ale v prvom rade si pozri, ze ci mas tie dvere dobre osadene. Ak hej, isto by som ich nebabral.1 bod
-
Nahriat fenom a lista dole.Docistit nasledne isopropanolom.Urcite si kvoli tomu nerozlad dvere.1 bod
-
A jak to myslíš, že se nenatáči. U Karoqu se jsou světla do boku na pevno. Jen se pohybují nahoru a dolu.1 bod
-
1 bod
-
včera jsem propojoval Iphone s Octavii ( výroba 01/2020) a vše funguje bez problému1 bod
-
Z ekonomického hladiska ako to aj napísal eska-monter tak to nevychádza až tak zle. Z technického hladiska sa to môže zdať veľmi zložité, ale Arteon by mal byť v podstate prezlečený Superb u VW. Swap na 2.5Tfsi nebude stáť 5500€. Na nete je jedna Octavia 3 s týmto motorom spolu s 4x4 a cena bola tuším 45000€. Podľa mňa si chcel eska-monter pre seba postaviť také auto aké sa malo dať objednať priamo od Škodovky. Nevidím problém vtom, že popri benzinovej verzie by bola aj takáto dieslová. (výkonom dosť blízko seba). Tak isto aj pri Octavii RS by dával tento motor viac zmysel. Ono ten motor nieje nejak odlišný od 2.0TDi 135/140kw. Má lepšie vysokotlaké čerpadlo, biturbo a k tomu prevodovku na viac NM ostatok je skoro rovnaký.1 bod
-
bohužel, těch AS, které berou vlastní olej je čím dál méně a kde ještě nedávno brali, tak dneska už neberou a najít dnes takový, kde ještě berou je skoro nemožné, ale stále ještě existují.. a druhá věc k těm názvům prohlídek, někdo používá slova serviska, někdo garančka apod..každý myslíme určitě to samé, ale v AS to samozřejmě stejné není..zde házím foto z jednoho fora, kde se jeden člen fora pracující přímo v AS snažil popsat, jak to ve skutečnosti je.1 bod
-
takže už vědí, kudy jezdíme a vědí taky jak rychle... takže v blízké budoucnosti vám jen přijde na mobil žádost o uhrazení pokuty za překročení rychlosti tam a tam... nebo rovnou zpráva, že vám zamykají možnost užívat auto do doby XY jako trest za překročení rychlosti, čehož důsledkem bylo zvýšení emisí o XYZ a tudíž jste hnusný terorista a nepřítel planety a budete eliminován... no, máme se na co těšit... :D1 bod
-
Viem, ze sa to nedalo, ani to nikoho nazaujimalo, ale operacia sa podarila. Mame tu asi prvy superb 176kw bi-tdi. Motor, kabelaz, chladice, jednotky, dsg, poloosy, panel pristrojov (ten siel z ciny, iba sa na nom prehodila "zakladova doska" z originalu, vie zrkadlit android auto/app carplay za cca 500 eur). Darcom bol Arteon 2019 ktory siel cez strechu, bez poskodenia predku. S odpredajom protiuctom mojich povodnych veci som na 5500eur s pracou a odladenim na 310ps na brzde a tyzden prace. Tymto Vas pozdravujem a dakujem za hodnotne rady. Ak budem potrebovat dalsiu radu okrem toho ako sa poistit tak aby z toho mal @Aleš_BX co najvyssiu proviziu, pripadne si kupit dlhopisy Arca Capital urcite sa znova ozvem. Pekny den1 bod
-
Kto by to povedal, ze budu rozdiely Rapid/Fabia 3. Hlavne kto by hladal a predpokladal umiestnenie jednotky senzorov vpredu, tak omyl. Nachadza sa vzadu. Reproduktor zadnych senzorov pre zmenu v Bstlpiku vodicova strana namiesto C/D stlpik ako to ma F3 No nakoniec aj napriek tahaniu 2m sa tahalo 5m skrz cele auto, navyse kvoli jednotke vzadu dalsich 5m ku tlacidlam a asi 4.5m ku reproduktoru, ktory sme dali na miesto lo vzore F3 - vedla BCM jednotky Aspon par fotiek z montaze. Dokonca som mal aj pomocnika :)1 bod
-
1 bod
-
Kontroloval si podtlakove hadicky v systeme regulacie tlaku turba? Je to casty problem u tycto aut. Inak staci spravit Vagom meranie za jazdy a vies presne aky mas problem. Som amater a s diagnostikou robim kratko,ale uz som take merania robil a naozaj ta to usetri bezhlavej vymene suciastok.1 bod
-
Myslím, že nemá smysl jen tak bezhlavě měnit čidla. Spíš to chce někoho, kdo Ti udělá pořádnou diagnostiku - ne jen vyčte závady. Nejspíš to bude zatuhlá regulace v turbu, ale jak říkám kvalitní diagnostika je základ.1 bod
-
-1 bodů