Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/09/20 ve všech sekcích

  1. Pánové nechtěli byste také tolerovat názor někoho, kdo třeba není zrovna spokojen ? To žijete v nějaké bublině že jsou se škodovkou všichni naprosto spokojeni ?
    4 body
  2. ... za ty prachy co O IV stojí by to mohlo (a mělo) vše fungovat.
    4 body
  3. Mužu jenom potvrdit. Byl jsem objednat manželce Kamiqa a po rozhovoru s prodejcem mi řekl,že nová Octavia a Scala je tragédie. Neustále se jim vrací na reklamaci.
    3 body
  4. Předně si nemyslím, že by to tady bylo o milovnictví a zaslepenosti. Podsouvat to apriori jen tak není v pořádku. Naopak je tady celá řada lidí až přehnaně kritických. Co se týče jednotlivých věcí, ke kterým umím něco říct: - Přepínání světel je v poslední době primárně automatické. Věc se dá velmi elegantně řešit tak, že je spínání nastaveno na variantu "časné". Je jedna situace, kdy to nepomůže - mlha s relativně velkým množstvím světla. To je asi jediný stav, kdy je třeba kontrola rozsvícených potkávacích světel. Indikaci potkávacích považuju u generace OIII, SIII za nešťastnou kvůli tomu, že se rozsvěcuje symbol parkovaček. Jak je to u OIV nevim. - Stav tachometru je pro servisáka k dispozici (pokud to u OIV není jinak) po otevření dveří. Takže když jde přijmout auto, tak ho stav během jízdy nezajímá. - S buzeračními hláškami souhlasím. Je to výsledkem dnešní hysterie a aktivismu. - Středové výdechy - bohužel je naprostá většina lidí neumí nastavit a pak řvou, jak jsou nachlazení "z klimatizace". Co je s nima špatně? - "Sedadlo spolujezdce nejde sklopit pro převoz dlouhých předmětů a nejde ani vyndat hlavová opěrka" - myslíš tím sklopit úplně dozadu a nebo příplatkovou funkci sklopení opěradla dopředu? Vyndání hlavové opěrky bohužel není "uživatelské" už v předchozí generaci. Jde pomocí plochého šroubováku. Proč, to je otázka. Asi ochrana lidí před nimi samotnými z rozhodnutí pomazaných hlav - "nejsem dement, abych si nedokázal nastavit všechno klasicky" - tím myslíš automatický režim klimatizace?
    2 body
  5. Ne, nenaběhl jsem si.... tím příspěvkem jsem chtěl říct cca tohle - pokud ti nevadí, že ti jednou za měsíc nenaběhne navigace, a jednou za tejden ti to napíše, že ACC nemá výhled, tak si to v klidu kup - pokud ale patříš mezi ty, co maj hysterák i z toho, že není vidět kontrolka potkávaček, tak bych počkal toť asi tak vše
    2 body
  6. - kolikrát za měsíc / rok do tý klimatizace musíš lézt? asi jsem divnej, ale do tohohle nastavení lezu tak jednou za rok (výhřev skla, předního skla, volantu je dostupný jinde rychleji) - asi sis nevšiml, ale ve style výbavě máš automatickou klimu. a ta automatická je od toho, že nejlíp funguje, když se do ní nehrabe :-D - kolirkát na život kontroluješ, jestli se přepla světla kontrolkou? přeci vidíš, jestli svítí potkávací nebo denní (a věř mi, funguje to spolehlivě... řešit kontroku je uplne zbytečné) - jsi snad servisák, že potřebuješ vědět za jízdy stav kilometrů? nikde v desáté položce není, vidíš ho ve vyplém autě, a nebo s vyplým ACC - proč by servisák nenašel proboha nenašel servisní polohu stěračů? to to snad v každý jednotlivý oktávce, kterou škodovka vyrobí, je na jiném místě? :-D jsi asi narazil na pěknýho matláka
    2 body
  7. Nevadí, že Kamýk je jen Scala na chůdách? Jestli na něho při objednávání taky nadával :-) ------ Já si nemyslím, že by tady byla rozporována oprávněnost reklamací a to, že po stránce sw je to průšvih. Vcelku se divím, že s ohledem na ostatní námitky se ti to "historické" kolečko nelíbí. Podle mě je to jednoznačně nejjednodušší ovladač světel, který ztrácí smysl teprve plošným nasazením automatického spínání osvětlení. Jeho nevýhodou bylo to, že neumožňoval samostatné zapnutí zadní mlhovky. Takže nešlo po předjetí bliknout na blbce s chybně puštěnou mlhovkou. Jenom pro představu. Jaké auto pro tebe bylo hlavní v posledních cca 10ti letech. Ne s jakýma ses projel, ale jaké byly v dlouhodobém užívání?
    1 bod
  8. Takže sa vyjadrím. Keďže sa začalo s výberom vývojových dodávateľov pre nové generácie Suberbu/Passata a Kodiaka/Karoqu tvoje super tajné informácie sú na 99% čisté kecy.
    1 bod
  9. Nedávno se objevil v konfig. dal bych tomu 2 měsíce.
    1 bod
  10. Jen píšu co nefunguje. Pokud chcete slyšet hatera, tak Vám můžu domluvit schůzku s prodejcem a distributorem. Nechtějte vědět, kolik nových O4 se jim vrací v prvních dnech po prodeji do servisu na přehrávání fw a jiné lahůdky. To co mi do telefonu na adresu Škody řekl je necitovatelné. Takže tak...
    1 bod
  11. Je to skor vlastnost ako chyba. Diesel mi takto zle startoval aj na povodnej O3. Bolo treba najprv zapnut zapalovanie na par sekund a startovat az potom. Zda sa, ze elektronika nedokaze spravne nastavit trvanie zeravenia, kym pusti starter.. Takze zapnut zapalovanie, pockat dve-tri sekundy a az potom startovat.
    1 bod
  12. Jenže právě ten tu veškerou snahu udělat dobré auto totálně kazí. Nemám nic proti prostoru, jiízdním vlastnostem, spotřebě, motoru, volantu...to se celkem povedlo. Ale ten jediný prvek interakce mezi řídicí jednotkou a řidičem to totálně pohřbívá a otravuje každý den. Mechanicky za mě O.K., počítač je ale K.O.
    1 bod
  13. Ten displej chápu............, ale u mne je displej zlo, jako takové. Pokud si ještě nedej bože budu někdy kupovat novou Škodovku (nechtěl bych, mám doufám na důchod poslední auto), tak pokud bude pokračovat ta éra ovládání skoro všeho přes přerostlý tablet, tak asi poprvé v životě by to byla ojetá Škodovka bez tabletu, nebo prostě jiná značka. Ten současný trend prostě nemůžu překousnout (a je nás dost i mezi mladšími ročníky) a to i kdyby všechno fungovalo od začátku na 100%. PS: Kdysi mělo tady na fóru význam slovo "petrolhead", dnes začíná převažovat "connectedhead". Končím, moderátor by řekl, že je to již mimo téma.
    1 bod
  14. Je mi líto, že příznivcům škodovky kazím jejich idol. Ani já jsem neměl nic proti a to jsem jezdil od stodvacítky po O3 prakticky vším. Ale ani u jednoho modelu jsem neměl chuť něco zásadně nenávidět. Výjimkou je jen O4, u které mám někdy opravdu chuť ten přerostlý nefunkční displej utrhnout a zahodit.
    1 bod
  15. ty černé Comety jsou super👌🏼
    1 bod
  16. Často diskutovaná teplota v podání Active
    1 bod
  17. Jestli servisák (myslím tím automechanik) neumí dát stěrače do tzv. servisní polohy, tak tam nemá v servisu co dělat. Pokud Gater myslí servisákem servisního technika, tak se té případné neznalosti ani nedivím. Za ty roky co jsem chodil do servisů, jsem se setkal u přejímacích techniků několikrát s dosti velkou neznalostí základních věcí, skoro jako by tam zaskočil třeba mzdový účetní za odskočivšího si pravého technika !!!!
    1 bod
  18. Nuž tak potom to je dosť divné. Pod win som s tým nikdy nemal problém žiadny. Stiahol zip, rozbalil do PC, nakopiroval na HDD, pichol do rádia a aktualizoval. Ešte ma napadá: v čom si ten ZIP súbor rozbalila??? V akom programe.
    1 bod
  19. Jako myslíš že když přepneš klimu do manuálu, že si nepamatuje polohu klapek? (promiň za možná hloupou otázku, ale nikdy jsem asi ještě Auto AC neměl přeplé v manuálním režimu :D )
    1 bod
  20. Tady je vidět, jaký je rozdíl mezi červencovým a autem z konce srpna: - lane assist funguje perfektně, žádný pípání (jenom pípne, když přejedu přes čáru, abych chytil volant .. no budiž) . nemám důvod ho vypínat - parkovací senzory fungují zcela bez problémů - navigace je zatímj nejrychlejší ze všech škodováckých, co jsem kdy měl (3. kolumbus, a tenhle je fakt rychlý .. až mě to překvapilo) - nechápu co máš za problém s klimatizací - inteligentní klimatizaci ti to nenutí. můžeš ji pořád používat klasicky (ps: ta inteligentní navigace má jednu super vlastnost - to , co na ní člověk zvolí, platí jen chvíli, a pak se to zase přepne - považuju za naprosto fantastické, že kdyz mam normální klimu na 20, ale zrovně mě zebou nohy, tak ze zvolim zahřát nohy .. a ono to prostě na chvíli pustí teplej vzduch na nohy, a pak se to vrátí do původního režimu - ja tomu dávám 1*) - žádné lupání a chrastění v repro - kontrolka potkávacích světel sice není na přístrojovce, ale je u přepínače světel .. upřímně, nevidím důvod, proč by měla být v přístrojovce, jenom tam otravuje. tahle okta je čtvrtý auto od škodovky, kde potkávačky nemusím vůbec řešit, prostě se samy zapnou, vypnou... - stav tachometru se zobrazuje kdyz vypnes ACC - přiznám se, že teda netuším, proč je tak důležité :-D
    1 bod
  21. Netahejte sem zase filtr pevných částic, tento motor ho nemá. Tečka. Co vlastně řešíš? Máš formuli 1, že je takový problém do motoru dát olej dle předepsané normy VW?
    1 bod
  22. To je ale faktická poznámka, možná nešťastně formulovaná. Kolegovi takhle dcera "vymazala" kódy na klíči. v Itálii na dovolené a ani nechtějte vědět, jakou raketu je to stálo.
    1 bod
  23. Věřím tomu, že je tu i skupina, kerá taky neví, ale raději si zkurví auto sama a zadarmo, než aby jí ho zkurvil někdo cizí a za peníze.
    1 bod
  24. Pridal jsem odkaz na posledni neprecteny prispevek za nadpis. Vyhovuje?
    1 bod
  25. Lépe to snad ani vymyslet nemohli, proti O3 o řádný kus výše. Kola R19, sleva hned u dveří 97 tis. Dodání 3-4 měsíce ( kdo pamatuje Kodiaq RS při uvedení rok čekačka). Mít na to využití a obnovit IČO, vybral bych si. Snad ten Schafer tu škodovku nezazdí. Opticky hned člověk vidí snížení auta, základní verze na 18 vypadá vysoce. Tento volant je daleko lepší Grafika tedy povedená Tuhost akorát Poslední verze SW Columbus
    1 bod
  26. - Člověk tak nějak očekává, že to mají domyšlené...a nemají. V připlatkové výbavě jsem to v té době nenašel. (a nevidím to tam ani teď...) - Stačí i u stojícího auta....ale stav km není.
    0 bodů
  27. To, že něco je nebo není už několik generací, neznamená přece automaticky, že je to tak ideální a správně. Doporučuji rozšířit obzory a získat zkušenosti a poznatky i jinde.
    0 bodů
  28. V O4 už se světla neovládají tím historickým otočným kolečkem (nekamenujte mě, ale v dnešní době to byl opravdu anachronismus), ale jsou tam tlačítka. Jedním se přepíná auto-obrys-tlumené a ten zbytek je na mlhovky). Jsem asi jediný, kdo s tím má problém (nebo možná jediný, kdo si ještě pamatuje úžasně přehlednou přístrojovku u favorita), ale vadí mi slepě důvěřovat automatu, že svítí a přitom chybí zpětná vazba v podobě kontrolky. Stav tachometru se zobrazí po vypnutí motoru, jinak netuším jak. Údajně i po vypnutí ACC. A co když ACC není? Středové výdechy jsou úplně dole u řazení, takže i při sklonu, aby to foukalo co nejvíc nahoru máte v létě ruku mraženou a v zimě vařenou. Dlouhé lehké předměty čas od času převážím, a to, že nejde sklopit sedačka spolujezdce mě fakt vadí, Dopředu to nejde a dozadu vadí kus opěradla a hlavová opěrka. To vážně clever není ani omylem. Kupovat si kvůli tomu dodávku fakt nebudu. Klima se dá naštěstí i vypnout - ale jedním tlačítkem rozhodně ne a musíte matlat prstama po displeji.
    -1 bodů
  29. -1 bodů
  30. Ano, v autě mi vadí, když cokoliv nenaběhne nebo nefunguje, protože v tu chvíli se stává nebezpečným i jen z toho důvodu, že řidič začně řešit nefunkční věc a ztrácí pozornost. ACC nemám, takže jsem vlastně rád, protože by to byla další věc, která se někdy rozhodne nefungovat... Chápu, že zvyk je železná košile a ten kdo ničím jiným než skodovkou nejezdil asi nebude tak nadávat, ale pokud si na auto nezvyknete ani za 1/4 roku a s jinými značkami ten problém není, tak je něco špatně
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...