Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/10/20 ve všech sekcích

  1. Konecne se blyska ne lepsi casy. OSRAM uvadi LED zarovky, ktere je mozne namotnovat do puvodne halogenovych svetlometu a které konecne MAJI homologaci pro pouziti na verejnych komunikacich. Zatim jen pro par modelu, ale postupne budou rozsirovat. Uz ted jsou k dispozici pro Octavii 5E s konkretnimi svetlomety, viz seznam kompatibilnich modelu na tomto linku. Na Amazonu sada za ca 130€.
    3 body
  2. Pokud je nastaveno na pozdní, tak už pro sepnutí musí být řádná tma. Pak v mlze a dešti jezdí spousta neosvětlených.
    2 body
  3. Třeba proto, že za mlhy, šera, etc, jezdí spousta moderních aut jen na denní svícení (kdyby alespoň s ním bylo povinné svícení i zadních světel), jen proto, že si automatika jeho auta řekla, že ještě není nutné svítit a řidič se na to evidentně spoléhá? Za řádné osvětlení vozu je zodpovědný řidič, jenže když mu marketing nakecá, že se nemusí o nic starat, tak to podle toho taky vypadá. Vidím to dnes a denně na silnicích, teď na podzim a v zimě tuplem.
    2 body
  4. Patří do tvého motoru? Snižuje spotřebu? To jako průkazně měřitelně za běžného provozu, nebo jen laboratorně? Měl bys totiž porovnávat identické motory, Já mám 1.4 TSI CZDA 110 kW a není problém mimo město a dálnice jezdit i pod pět litrů (a tím nemyslím economyrun), olej tam přitom mám dle normy pro pevný interval VW 502 00 5W-40 nějaký Castrol, co tam leje autorizák. Vyšší emise mě nezajímají. Moc to prožíváš.
    2 body
  5. Takže sa vyjadrím. Keďže sa začalo s výberom vývojových dodávateľov pre nové generácie Suberbu/Passata a Kodiaka/Karoqu tvoje super tajné informácie sú na 99% čisté kecy.
    2 body
  6. ... za ty prachy co O IV stojí by to mohlo (a mělo) vše fungovat.
    2 body
  7. neřešil bych jen hmotnost, ale i umístění - něco jiného je jen v kufru (vše za nápravou) x položené sedačky a rozloženo i na ně! Odvezl jsem v kufru 36 betonových dlaždic naivně se domnívajíce se že nemají víc jak 7 kg/kus. Jelikož zadek auta byl na doraz, jednu jsem pak zvážil - 10kg :-( Náprava to přežila bez újmy, ale jel jsem dost opatrně :-)
    1 bod
  8. Jelikož koax nedorazil a sním bych natáhl + dopředu, tak jsem koupil filtr kterým někteří tady řeší rozpadlý obraz. A to proto, že obsahuje 2 kondíky. A ono to funguje. Několikrát vyzkoušeno a vždy po vyřazení zpátečky skočí obrazovka s pípákama. Možná při trvalém napájení by šlo přepnou zpátky na kameru což originální neumí.
    1 bod
  9. Moja SCALA je 04/2020. Operadlo mi padalo asi tak 1 mesiac, odvtedy akosi drzi. Nechapem ale prestalo padat... Volant mam rovno. Od A stlpika nepocujem zatial ziadne drncanie ani ine pazvuky. 5-te dvere su zlicovane relativne OK. Nic, co by mi vadilo. 5-te dvere sa zo zaciatku zatvarali ozaj zle. Ale, akosi si sadli teraz je to OK. Vodu v zadnej hmlovke nemam, ale ak je po dazdi, vidno tam kvapky nazrazanej rosy. 5- te brzdove svetlo som ani nepozeral. Infotainment funguje ako ma, ani raz mi este nezamrzol. Toto pisem, len ako reakciu na nedostatky, o ktorych som tu doposial cital. Ale este zdaleka nemam precitane cele toro vlakno 😀
    1 bod
  10. Ahoj, mě to opravil mechanik ŠA před servisem během 5 min.Vyloupl tu chromovou lištu, potom chytil to těsnění v místě kde ta lišta končí a z vnitřní strany ho začal prsty páčit směrem přes rám dveří ven.Těsnění povolilo potom pokračoval směrem dolů/dopředu asi tak do poloviny dveří.Poté těsnění potlačil dopředu a uvolněný zbytek nasadil zpět.Nacvakl chromovou lištu a bylo hotovo :-).Nic na tom není,zvládneš to i sám.Pokud by se to začalo zase posunovat,tak říkal podlepit.Mě už to drží půl roku na místě.
    1 bod
  11. Na toto existovala doplnkova vybava Nivomat, ktoru nebolo mozne kombinovat s DCC. Po FL zmizla z cennikov. Nicmene, ano, ked nalozim 300kg cementu, tak auto sedi solidne, ale s takouto nalozou by som nikdy dlhsie trasy nejazdil. Inak nikde nie je specifikovana nosnost kufra, len nosnost celkoveho vozidla. Takze je na tebe ako tu hmotnost rozlozis v priestore auta.
    1 bod
  12. Čtrnáct dní i s cestou a ještě k tomu známost se samotným předsedou představenstva, kde by se jinak vzaly tak fundované a zaručené informace???
    1 bod
  13. Zdar jsem majitelem momentálně 3 modelů vozů Škoda a zároveň i zaměstnanec. Ani v jednom voze nemám přemíru elektroniky. U dnešních vozů to dospělo už do stádia kdy je v autech tolik asistentů že se jeden pere s druhým a navzájem se vypínají a děje se to i u Kodiaqa, Karoqa, i Superbu, ale vrcholem všeho je O IV kde se předělává Sw, který byl dodán koncernem. Podobný případ byl i u ACC kde byl Sw také dodán a byl tak říkají funkční částečně (sám se vypínal nebo nereguloval) Ano ono to vypadá hezky na předváděčkách nebo na prezentačním videu, ale realita je potom taková, že lane assist neví co je vlastně čára kterou má hlídat
    1 bod
  14. Principem automobilové výroby dneška jsou úspory z rozsahu. Proto je jedna platforma, u které se liší modely někdy i zásadně, ale se zachováním maximální možné míry unifikace. Fabia dostane díl, který se bude montovat do Ibizy, Pola, A1. Jinými slovy koncern dostane model, který přinese cca 150 tis. vyrobených vozů ročně. A světe div se, je opravdu rozdíl, jestli se vyrobí 250 (jen Polo) nebo 600 tis. kusů nádržky na chladicí kapalinu (+ Fabia, Ibiza, A1). Pokud by se skutečně měla zrušit Škoda, téměř jistě by se to stalo i se Seatem. S ohledem na výše uvedené by to např. v segmentu A0 znamenalo konec i modelu Polo a A1. Fabia je pouhý derivát jedné platformy. Ani jedna z objemových automobilek koncernu nemůže existovat samostatně. V době, kdy Fabia obdrží makeup už tady ale kolega bude pod jinou přezdívkou...
    1 bod
  15. Nevadí, že Kamýk je jen Scala na chůdách? Jestli na něho při objednávání taky nadával :-) ------ Já si nemyslím, že by tady byla rozporována oprávněnost reklamací a to, že po stránce sw je to průšvih. Vcelku se divím, že s ohledem na ostatní námitky se ti to "historické" kolečko nelíbí. Podle mě je to jednoznačně nejjednodušší ovladač světel, který ztrácí smysl teprve plošným nasazením automatického spínání osvětlení. Jeho nevýhodou bylo to, že neumožňoval samostatné zapnutí zadní mlhovky. Takže nešlo po předjetí bliknout na blbce s chybně puštěnou mlhovkou. Jenom pro představu. Jaké auto pro tebe bylo hlavní v posledních cca 10ti letech. Ne s jakýma ses projel, ale jaké byly v dlouhodobém užívání?
    1 bod
  16. @mičurin Česko je taky krásné a myslím že ho budeme objevovat více co máme prcky :) noc na Ještědu asi byla super ale proti noci na Lomničáku to je prd :D a aby to nebylo jen OT kdy dáme sraz po 4 u stolu? Já už můžu od pondělka fungovat :D
    1 bod
  17. Pánové nechtěli byste také tolerovat názor někoho, kdo třeba není zrovna spokojen ? To žijete v nějaké bublině že jsou se škodovkou všichni naprosto spokojeni ?
    1 bod
  18. Na jedné straně chápu u Gatera, že prostě některé věci mu u OIV nesedí, mě by to asi taktéž nesedělo, prostě jsem konzerva a auto mám na ježdění, na internet a na jeho připojení mám doma notebook. Na druhé straně někoho přímo označit za zaslepence není fér, berme to tak, že každý má své preference a svůj názor na danou věc a přeci kvůli tomu nebudu druhého hanlivě označovat. Buďme všichni soudní.
    1 bod
  19. Ak treba sklapat sedacku, trebalo si priplatit za sklapanie sedacky. naco potrebujes vidiet pocet najazdenych km pocas jazdy?
    1 bod
  20. Často diskutovaná teplota v podání Active
    1 bod
  21. Chtěl jsem Vás upozornit na nové knihy o historii Škoda Auto, potažmo Laurin&Klement . Jedná se o "Historii převodovek Laurin&Klement a Škoda" a dále o "Historii motorů Laurin&Klement a Škoda 1. díl 1899-1948" Opravdu tyhle knihy stojí za každou vynaloženou korunu. Publikací a knih o historii a vývoji fabriky Škoda a jejich vyráběných dopravních prostředků, je vydáno opravdu hodně, toto ale úrovní informací a zpracováním dalece předčí i nedávno vydanou třídilnou Kroniku, aspoň tedy u mne. Napřed jsem si myslel, že to je jen archivní soubor fotek a schémat a výkresů vyráběných motorů a převodovek, ale autoři to pojali velice dobře a čtivě i s malými příběhy některých výrobků. Není tedy v tom popsaná celá historie výroby motorů a převodovek, ale jen těch výrobků, co byly k dispozici v archívech, ale i tak, takto široce obsáhlou publikaci jsem ještě neviděl. Řekl bych, že toto dílo je zatím u mne takové nejucelenější a nejlépe zpracované technické pojednání z historie automobilky Laurin&Klement a Škoda. Koupit se to dá zatím kdekoliv, nevím jaký byl náklad výtisků. Navíc o motorech vyjde časem i 2. díl, máme se na co těšit.
    1 bod
  22. To, že něco je nebo není už několik generací, neznamená přece automaticky, že je to tak ideální a správně. Doporučuji rozšířit obzory a získat zkušenosti a poznatky i jinde.
    1 bod
  23. pokusím se reagovat, ale tuším škodováckého milovníka a zaslepence: - pokud zmáčku jedno z mála tlačítek se symbolem klimatizace, tak mi to skočí do té "inteligentní". To mi jí opravdu nenutí? - přepínání světel mám někde u levého kolena. Opravdu se mám koukat pod přístrojovku, jestli se auto rozhodlo v auto režimu svítit? Proč proboha na displeji není informace že svítí denní nebo potkávací (např. v tunelu) nebo dálková (ta jediná tam je, protože musí). Pochopil bych, že dřív chtěli ušetřit jednu LEDku, ale obrázek na displeji nic nestojí. - stav tachometru byl u aut od pradávna, aby třeba servisák nemusel lovit někde v menu desátou podpoložku Proč mi auto píše abych zavřel okno, když nechci? Proč musím všechno lovit někde hluboko v nastavení? Myslíte, že servisák najde např. servisní polohu na odklopení stěračů? Nenajde (vyzkoušeno). Proč se mi na displeji točí malůvka auta? Proč na O IV nadává i samotný prodejce? (jeho vyjádření není publikovatelné) Nezlobte se, ale nejsem cvičená opice, abych skákal tak, jak si to nějaký pubertální programátor v MB vymyslel.
    1 bod
  24. to mas sice prqvdu, ale zrovna v pripade skodovky prepinani funguje velmi spolehlive
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...