Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/24/21 ve všech sekcích
-
Já bych ušetřil na discích (buď opravdu jeté v super stavu, nebo objednej ten skoda eshop, jsou to stejna kola), ale šel bych do kvalitnějších gum. I kdyby ty horší zastavily na 80 metrech a ty lepší na 78 metrech, je to šířka přechodu pro chodce. I ty gumy se na zboží nebo heurece možná seženou levnější - teď jsou tam za 3474 za gumu. Pneumatiky a brzdy jsou to jediné, na čem se na autě NIKDY nešetří.2 body
-
Prosím o radu. Koupil jsem Superb III (modelová řada 2021) obsahuje i hlasové ovládáni LAURA, ale když chci ovládat hlasem klimatizaci, tak řekne, že není podporováno. Našel jsem spoustu článků, kde je napsáno, že lze klimatizaci ovládat hlasem i několik videí, kde řekne, nastav teplotu na 22C a Laura to udělá, ale u mě to nefunguje.1 bod
-
Díky, velice pěknej návod, bude se hodit :-) Já jsem našel návod k origo parkovací kameře pro superb (octavii zatím nemám). superb.pdf1 bod
-
1 bod
-
Teplota tlak rosný bod,........... vše má vliv. A ano v 9 z 10 připadů klesne a nékdy stoupne. Byl to příklad. A pokud ti to bude takhle klesat z 12.7 tak to bude spíš odběrem auta. Těch aut po 14 dnech na letišti co nešlo nastartovat a ani odemknout by mohlo vyprávět. Taky je to v návodu, že se má baterka vyndat při delším staní. A snažil jsem se to popsat populárně vědecky neelektrikáři. Takže i třeba takhle. Je zima a baterka má 12V. Přijdu odemknu a bliknu světlama a je tam 12,1. To proto že se probral ten chemický proces. Takže spotřebou se zvýšila kapacita. 😁 Jak na tom baterka opravdu je lze zjistit jen zátěžovým testem. Ostatní je jen orientační.1 bod
-
1 bod
-
O1 má rozteč šrobov 5x100 a O3 5x112. Čiže to fyzicky nedáš na O3.1 bod
-
Vyzera to super, len s tymi cervenymi krytkami skrutiek nie som si isty..... :-)1 bod
-
1 bod
-
Však to nie je 17 ročná fabia aby odchadzali jednotky ... a o mesiac pôjdeš aj s káblami1 bod
-
Máš parádne hodnoty v multimetri.. ja ho mám teraz nonstop celú zimu zarazený v zásuvke. Každé ráno po otvorení auta so zapnutým Leaving Home mám hodnoty okolo 11,8V-12,0V - keď sa vypne Leaving Home, hodnota narastie asi o 1-2 desatinky. Najnižšiu rannú hodnotu som zaznamenal 11,5V, keď vonku bolo nejakých -15°C - po vypnutí LH to skočilo na 11,8V, ale auto naštartovalo - počas štartu to inak skáče aj pod 11V. Celú zimu bola rekuperácia vypnutá, hodnoty počas jazdy boli furt 14,6V-14,9V podľa zapnutých spotrebičov. Až teraz v pondelok sa denné teploty vyšplahali na 8-9°C a poobedné jazdy domov už hodnoty skáču od cca 12,5V, neskôr sa to ustáli na 13V-13,3V - a v prípade brzdenia motorom 14,9V. Dnes ráno (1°C) po vypnutí LH svietila hodnota 12,2V.. Inak auto používam denne do práce 10km a z práce rôzne vybavovačky, čiže niekoľko +/- 5km trás, ŠS furt vypínam cez tlačidlo. S touto baterkou som piatu zimu, ale predpokladám, že na budúcu zimu už pôjde nová.. uvidíme! :)1 bod
-
1 bod
-
Ta s CAN vodicmi by mala byt s dynamickymi vodiacimi ciarami https://www.aliexpress.com/item/4000197729171.html?spm=a2g0o.cart.0.0.63a63c00Q8Z5Gw&mp=11 bod
-
Je to mimo téma, i mě taky kdysi auta a jejich opravy živily, ale dnes už jako jen pohodlný uživatel značky Škoda za 35 let jejich vlastnictví vím jaký olej si do nich nechat nalít i bez nějakýho fóra. Váši přidanou hodnotu stále nikde nevidím nejen já jak už bylo psáno hodně nahoře krom toho co tady xx krát bylo. Zpět k tématu Jaký olej a filtr do 1.0 tsi 😀.1 bod
-
1 bod
-
Test Scouta -> https://autozurnal.com/test-skoda-octavia-scout-2-0-tdi-4x4-najuniverzalnejsia-octavia1 bod
-
@dvd73Tím měřením sis odhalil jak funguje rekuperace. To že je to to OK nebo NE je dáno úhlem pohledu. Škoda to potřebuje na emise ale ničí to baterku. Dlouhodobější vybiti posiluje nevratný proces sulfatace. Proto tam máme baterky EFB nebo AGM které svou vnitřní konstrukcí odolávají lépe tomu stálému vybíjení a nabíjení. Kapacita (Ah) se nedá jen tak změřit jen se odvozuje od napětí. Jsou na to tabulky i v těch tématech cos četl. A teď pokud máš po delší době 12,8V tak je to naprosto v pořádku. Problém bude až naměříš pod 12V. A teď k modelové situaci, Máme 100% kapacity je ráno -2 jedem do práce těch 7km, všechny výhřevy a klima puštěné. To auto nestačí dobít ale jsme na 90%, odpoledne domů je +10 a máme to to do kopce tedy auto rekuperuje a vezme si až na 60% kapacity. Do rána se baterka zvetí sama na 80%. no uděláme to víckrát za sebou a hlášení o slabé baterii je na světě. Start Stop pokud se vypne trochu pomůže ale problém s rekuperací neřeší a tak zhruba po 5 letech si jdeš koupit novou baterku. Pokud dřív, tak je nejspíš baterka vadná a na baterku je 3 roky záruka. Cokoliv ze zásuvku patří vytáhnout, i když ten voltmetr bere šul nul.1 bod
-
Za mne: OII - 1.6 77 kW: měl jsem půjčené na pár dnů během servisu mého auta OIII - 1.6 77 kW. Překvapilo mě, o jak moc je to auto línější se stejným papírovým výkonem. Nejspíš je to kombinací vyšší hmotnosti a možná jinýho zpřevodování? Rozdíl jasně patrný. OII - 1.9 77 kW vs OIII - 1.6 77 kW: 1.9 rozhodně humpoláčtější motor, hlučnější, více vibrací, těžkopádnější. Jízdní dynamikou srovnatelné i když s jiným průběhem. 1.9 větší zátah v nízkých otáčkách, větší turbo lag, užší rozsah otáček uřitečného záběru (v otáčkách dřívě umřel). 1.6 menší zátah v nízkých, ale rovnoměrněji rozložený, dal se více točit a tím dohnal malý hendikep v zátahu v nižších otáčkách. Obecně považuju 1.6 77 kW v OIII za dostatečný motor pro klidnější jízdu v jednom max dvou lidech. Při naložení a 3+ lidech už se trápí. Výborná je spotřeba. V jednom člověku není problém normální (ne eko) jízdou oscilovat kolem 5 litrů. S naloženým autem nebo dynamičtejší jízdou do 6 l. S OIII - 2.0 110 kW je ale svezení mnohem příjemnější. Auto je výrazně živější, imunní vůči naložení a spotřeba větší jen o cca 0.5-0.75 litru. Za mne ideální diesel pro OIII.1 bod
-
Já bych mu radost nekazil. Ba naopak. Za ty peníze je to odpovídající. V téhle cenové mi Leon přijde jako volba z nouze, ten interiér se fakt nedá :-) V podobné ceně jsou třeba na sauto jen 2 kusy. Způsobem "jde sehnat" jsem hledal 4 měsíce voktávku. Za každou cenu mít tu nejvýhodnější nabídku je k zbláznění. Radši si pár kaček připlatit a mít auto takřka hned než shánět...1 bod
-
1 bod
-
Ahoj všem, tohle jsem si udělal do Octavia III combi a funguje suprově už asi 3 roky, už mnoho nocí vydržela ;-). Výroba trvala cca 3-4 hodiny v běžných domácích podmínkách s běžným nářadím (mafl, vrtačka, dremel bruska). Není nutné na autě nic vrtat šroubovat, pouze se položí do kufru. V autě jí vozím víceméně na stálo, vyndavám pouze pokud potřebuji zvětšit kufr kvůli velkému nákladu. Vyndat a nandat se dá v jednom člověku za minutku, bez jakéhokoliv nářadí. Jen bych už nepoužil dřevotřísku. Mám v plánu udělat si novou, krapet vylepšenou s aretovanými panty (ať drží otevřená a nepadá mi dolu při nakládání), a určitě z nějaké pěkné desky. Jinak šířka kufru je cca kolem 100cm, tak používám samonafukocí matrace 50cm široké a cca 5cm vysoké a je to na spaní vážně super komfortní a navíc při sbalení ležení maximálně skladné 😉. Tady posílám odkaz na fotky ;-) : https://photos.app.goo.gl/CxsWjBtcmot4nxp781 bod
-
K předchozímu bych dodal: pokud máš auto na další dobu. Je li to auto na operak klidně jej poslouchej a budeš mít nízkou spotřebu.1 bod
-
Tieto prerastene prdele snad nemysli Skodovka vazne. Pride mi to ako sekerou osekany kvader. Ale po dizajne novej OIV ma to uz ani neprekvapuje. Ceresnicka na torte je ten smiesny maly stierac ? a packa na otvaranie prednych dvier ?-1 bodů