Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/31/21 ve všech sekcích

  1. Pánové, na obecné tlachání o elektromobilitě je na fóru téma, tak to netahejte ještě sem!
    1 bod
  2. Myslím, že při debatě o výhodnosti či nevýhodnosti výměně baterií se na to díváte ze špatného úhlu pohledu. Totiž, že by to mělo být co nejlevnější a výhodné pro zákazníka. Ale tak to (bohužel) asi nebude. Dnešní hra o elektromobilitu se hraje na úrovni EU normy x výrobci, zákazník je jim ukradený. A co když to bude přímo naopak, co když automobilky budou naopak chtít, aby ta výměna byla co nejdražší? ... je nám podsouváno, jak je výroba, provoz a servis elektromobilů jednodušší, a tedy levnější, což podle mne povede jenom k jinému způsobu dojení zákazníků, než klasicky přes předraženou výměnu oleje. V budoucnu to bude přes předražené softwarové úpravy a servis elektroniky vozu. Asi jste si všimli, když si sednete do nového el.auta či hybrida, že veškeré ovládání už je jen elektronické. Jo, volant tam ještě nechali. A co všechna vysoce sofistikovaná elektronika bude dělat po 10 letech natřásání po našich rozbitých silnicích v létě v zimě? ... no bude blbnout. Ale normální mechanik ze značkového servisu to neopraví. To budou el. specialisti za desetinásobnou sazbu. ... výměny lze znepříjemnit i jinak, například může automobil určité neschválené výměny baterie z druhovýroby odmítnout, může akceptovat jen "ty správně", ovšem za prémiovou cenu. To auto už bude o výměně dílů komunikovat přímo se servery automobilky, a ta rozhodne a na dálku nařídí, za jakých podmínek to bude.
    1 bod
  3. Bez té Crystal masky takové obyč., fádní
    1 bod
  4. Tipnul bych si, že je tam "counter", který dlouhodobé údaje maže pravidelně po dosažení ujetých km. Do času se na sedmisegmentovce vešlo 99 hod 59 min, případně 9999 km. A potože 10000/100 = 100, tak je jisté, že se bude mazat při překročení času (dl. průměr >100 km/h asi nikdo nemá). Jen takové vodítko. Ale není důvod, aby se (současně) mazaly i krátkodobé údaje a hlavně počítadlo "trip".
    1 bod
  5. Mne sa to tiez zmazalo dva krat a mam priblizne tolko km co ty. Myslim, ze sa to maze po 10000 km, alebo po 100 hodinach.
    1 bod
  6. Na STK tlumiče neřeší... i když je to nejdůležitější věc na tý nápravě. Možná by si všimli kdyby tam ten tlumič nebyl. Maximálně napíšou do lehkých závad, že tlumič je mastný nebo tak něco, avšak tato závada nemá vliv bla bla... Pokud tečou, jsou nebo v nejbližší době budou KO.
    1 bod
  7. Ale vyměníš baterii a můžeš zase účtovat skoro plnou cenu. Ta baterka pořád nebude na odpis, jen ujede třeba jen 70% km třeba dalších 5 let, potom 50%. To je na druhé auto úplně vpohodě.
    1 bod
  8. Nepočítam s tým že budem mať auto 8 rokov, doposiaľ žiadne som toľko nemal :) Kto bude chcieť kúpiť elektro kúpi, kto nie nekúpi...jednoduchá veta. Pozerám na každé auto tak, že má slúžiť, ja nechcem byť otrokom svojho auta. Každé auto je predajné, záleží za akú cenu :)
    1 bod
  9. Drive mode tlacitko nemusi znamenat, ze ma DCC tlmice. Slo to objednat aj samostatne. Vymena komplet DCC tlmicov v autorizaku - pocital by som s 30-40k Kc.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...