Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/24/21 ve všech sekcích
-
2 body
-
Pokud nechceš mít problém, přečti si ve velkém technickém průkazu, jaké máš povolené rozměry pneumatik. Já si myslím, že tam najdeš 195/55 R15 nebo 185/55 R15.1 bod
-
Úspěšně jsme s kolegou doplnili hasičák pod sedadlo spolujezdce na dvou Superbech. Jednalo se o vozy s elektrickou sedačkou. Našel jsem k tomu následující seznam dílů, ale postup jsem si upravil a použil jiný hasičák, ne originál škoda (ekonomická varianta). http://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IlNLT0RBIiwiNDAiOiJTdXBlcmIgRXVyb3BlIiwiNTAiOiIyMDE2IiwiNjAiOiJBY2Nlc3NvcnMiLCI3MCI6IjAxMTExIn18fHN0PT03MHx8YnJhbmQ9PXNrfHxtYXJrZXQ9PUNafHxtZGw9PVNVUCAgfHxFcGlzPT04NTF8fEVpbnNhdHo9PTIwMTZ8fE1haW5Hcm91cD09MHx8QmlsZHRhZmVsPT0wMTExMXx8R3JhZmlrPT0wMDExMTE0MTk%3D Já jsem tedy použil jsem následující díly: kovový držák pod sedačku 3T0860359C https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3v0860359-drzak-pro-hasici-pristroj-skoda-32542.html 4x plechová matice N0154296 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n0154291-plechova-matice-4-2x16-5x11-25-skoda-12424.html 4x šroub do plechu N90732102 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90732102-sroub-do-plechu-4x16-skoda-13695.html V seznamu dílů jsem ještě našel i šroub 4,2mm N90698606, popravdě nevím který je správný, já jsem ten 4,0mm a drží tam dobře. Ten 4,2mm tam nešel našroubovat bez použití násilí. hasicí přístroj včetně plastového držáku: https://www.hornbach.cz/shop/Hasici-pristroj-1kg-ABC/6132128/artikl.html 2x šroub s plochou hlavou M6x12mm (lze použít i 10mm) - pozor pokud koupíte šrouby podle seznamu z catcar.info, budou mít zapuštěnou hlavu která není optimální pro výše zmíněný hasicí přístroj UPDATE 2023: nakonec jsem M6 šrouby vyměnil za WHT005227, ten má krásně širokou hlavu a vypadá jako stvořený k tomu účelu (není na fotkách) Postup: 1. Úplně na začátku si vyzkoušejte plastový držák pomocí M6 šroubů našroubovat do kovového držáku. U mně byla rozteč toho plastového cca o 1mm menší, takže bylo potřeba plast trošku zhoblovat, Dají se na to úspěšně použít otevřené nůžky či jiná úzká čepel. 2. Sedadlo jsem dal do nejvyšší a nejzadnější polohy a zacvakal do připravených otvorů plechové matice. Chce to světlo a trochu zručnosti, ale dá se to udělat určitě bez vyndavání sedačky (já jí nevyndaval). 3. Když jsou matice na místě, přišroubuje se do nich kovový držák pomocí šroubů do plechu. V mém případě bylo ještě potřeba přesunout o kousek kabelový svazek s konektorem, který je naspod sedačky přichycený fofrpáskou. Tu starou jsem ustřilh a konektor pomocí nové fofrpásky přesunul kousek vedle kde nepřekáží (otvorů zespod sedačky je hodně). 4. Do kovového držáku se našroubuje ten plastový pomocí šroubů M6. Pozor na správnou orientaci jistícího pásku. 5. Vložit hasicí přístroj. Ještě přikládám fotky z celé operace: Já jsem z výsledku nadšený, vypadá to jako originál instalace Jinak pokud je váš vůz vybaven DVB-T tunerem (je zavřený v krabici pod sedadlem spolujezdce) tak sedačka s hasičákem v dolní poloze mi přišla, že už s ním byla trochu v kolizi. Na fotkách je instalace ve voze bez tuneru.1 bod
-
Vic nez sklapeni operadla sedacky spolujezdce bych teda vyuzil deleni zadnich sedadel 40/20/401 bod
-
@RDMBR Nevím, měli jsme to už asi ve 3 autech a nikdy se to nevyužilo, co si pamatuji, ale někomu se to hodit může, proč nemít volby. To se musíš zeptat @Gatera.1 bod
-
Nejde o to to nevypínat. Dělá to ihned po zapnutí zapalování a pak cca po dalších 2 minutách. Pokud je Climatronic na OFF, tak je ticho. Pouze se mi podařilo zjistit, že ten zvuk je stejný, když zapnu a vypnu Climatronic, takže to s tím asi souvisí. Objednal jsem se pro zvědavost na posouzení do servisu, tak pak dám vědět, jak jsem dopadl.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kdyby to někoho zajímalo (jen doplním informaci z předchozí strany), v originálních stěračích lze měnit jen gumičky - číslo dílu jedné 600mm dlouhé originální gumičky je 1K0955429B a cena cca 180 Kč vč. DPH.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@csabac nie je to tak, ze appky v OBD11 su uz veci rychlo nastavitelne pre uzivatela ale dalsie veci mozes menit v Coding a Adaptations jednotlivych jednotiek? Len poviem nieco z mojej praxe. OBD11 dokaze velmi podobne veci ako VCDS = velke riziko ze amateri, nedomyselni, zbrkli, a premudreli uzivatelia si dojebu kadeco. Preto zopakujem zasady kodovania - vsetky veci zalohovat (papier, printscreen, ak to soft umoznuje tak cez neho) - nemenit veci len zo zvedavosti - vsetky veci zalohovat - neklamat / nezatajovat veci co ste menili ak idete po radu na fora - vsetky veci zalohovat - nepytat sa na konkretny zoznam mozneho kodovania vasho auta. Nic take neexistuje - vsetky veci zalohovat - nepytat sa kedy vyvojari pridaju A, B alebo C. To vedia len vyvojari - vsetky veci zalohovat A uz len posledna NAJDOLEZITEJSIA VEC. VSETKY VECI ZALOHOVAT!!!1 bod
-
-1 bodů