Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/04/21 ve všech sekcích

  1. Definitívne vyriešené. Bolo treba do gateway nahrať novší softvér. Z indexu AC je AM a kamera pracuje tak ako má, t. j. obraz nabehne po stlačení tlačidla na senzory a tiež aj potom, ako sa najprv aktivujú senzory kvôli prekážke pred autom a následne sa zaradí R.
    2 body
  2. Ahoj, pořídil jsem si interiér v kůži a ventilované přední sedadla. Chtěl jsem se zeptat na Vaše zkušenosti a rady. Jak často se má kůže impregnovat? Jaký prostředek používáte? Popřípadě postup ošetření kůže? Předem děkuji. Olaf
    1 bod
  3. Auto Toman Havířov. Ale záleží.. Borci mají ze mě asi vítr, protože ví že dělám na kvalitě v automobilce a mám přístup jak do Erwinu tak Elsy a ke všem ES/MS standartum v automotivu.
    1 bod
  4. Aspoň reálný detail
    1 bod
  5. DušanV to není o tom, že bys pak blbě viděl, ale třeba jako poslední auto v řadě nemusím mět přední mlhovky. Nebo když jedeš po dálnici, nemáš zástěrky a za tebou stříká ta vodní mlha, taky nepotřebuješ přední mlhy bo ani nepoznáš že svítí.
    1 bod
  6. Moje DPCA mělo spotřebu oleje mezi 5t - 17t km 1litr oW20 VW508 Mobil, jezdím převážně okresky ,otáčky nejvíc 2500 až 3000 a i pravidelně vyháním pavouky z turba. spotřeba normál Kontrolku oleje jsem nechal až to vyloženě pípne, abych věděl kdy to nastane. Je to cca 0,5litru pod minimem ryskou. Teď už tam budu lít jen VW 504 5W30 stejný značky Tento olej má všechny olejářský parametry lepší než stávající VW508 jako TBN,HTHS a hlavně má míň olejových sazí a jestli tedy bude žrát olej tak to bude lepší pro GDF. Jak je to s diagnostikou a životností GPF zatím není vyzkoušený, uvidíme Jsem zvědavej, jestli ta změna nějak ovlivní spotřebu oleje
    1 bod
  7. No já jsem za ty léta a při koupi celkem 6-ti nových Škodovek vypozoroval, že tak cca první 2 roky to bylo tak nějak v pohodě. Po těch cca 2 sezónách všechna auta začala hrkat, vrzat, každé někde jinde, některé více, některé méně. Rád bych všem majitelům Scal přál, aby Vám to i po těch 2 letech vydrželo, ale pořád se nemohu zbavit dojmu, že koncernová auta v tomto, oproti konkurenci nějak zaostávají. PS: nedávno mě vezli ve starém Peugeotu 307, najeto něco přes 250.000 km a zakrátko jsem se zase vezl v přibližně stejně starém Roomsteru. Řeknu Vám v Peugeotu ani vrz a v Roomsteru jsem si myslel, že vezou staré železo do sběru, jak to tam všechno drnčelo.
    1 bod
  8. I když je auto i v zimě ve stavu "ticho", tak přeci jen na dlažebních kostkách nebo vlnitém betonu se sem tam ozvalo zadrnčení od kapličky budíků. Což mě samozřejmě vytáčí a zase mi to nedalo.... :) Přijde mi, že vrže nejvíc ten dekorativní vnější ovál, resp. jeho styk s okolními částmi palubovky. Po dnu přemýšlení čím to utlumit, když styčné plochy jsou relativně malé, padla volba na sanitární silikon. Z tuby se dá dobře dávkovat a z rovných částí plastů jde i při troše snahy dobře seškrábat kdyby bylo potřeba. Navíc je aplikovaný na nepohledové části, takže když se vám nepovede super housenka, vidět to nebude ;) Takže rozborka: 1) Nutno dát páku nastavení volantu dolů a stejně tak volant dát do nejnižší polohy. 2) Pak se opatrně vycvakne (směrem k sobě a lehce nahoru) spodní část toho krytu a postupuje se k dalším zámkům. Jde to relativně snadno. 3) Zejména na modře zvýrazněné plochy jsem nanesl housenku silikonu a nechal den vysychat. A teď je při pomačkávání toho rámečku prakticky ticho. Ještě mám vytipovené další části (při extrémním "kroucení") kde může docházet ke tření, ale uvidím jak se to bude chovat za jízdy - první test ale přinesl svoje ovoce :) Vliv na to má zřejmě i usazení budíků, které lze doštelovat dvěma torxy (červeně). U mně třeba pravý doraz nebyl zcela na zarážce, takže dekorativní kryt byl v pravé části trošku víc nahoře a lehce koukal (zelený) zoubek dekoru palubovky a kryt díky tomu v jednom zámečku nebyl nadoraz. Normální člověk si toho nevšimne, hnidopich jako já jo. Ale po doštelování OK. Co ještě povrzává (ale jen při dotyku, při jízdě naštěstí ne) je ten dekor palubní desky. Ale jelikož je to za jízdy zticha, do toho se pouštět nebudu. Navíc mi přijdě, že i v příručce pro montáže v interiéru to není moc podrobně popsané jak do toho... Vím že vrzání od budíků tu zmiňovalo více lidí, tak to třeba někomu pomůže.
    1 bod
  9. Já dal do kufru dva led pásky z aliexpresu. Cena pár haléřu, svítí to fest a zespod plastu je taková plocha kde se to dá elegantně nalepit.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...