Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/05/21 ve všech sekcích

  1. Jen tak pro odlehčení doby........ Sobota klidné město na otočku, za ten den 3x. Baterka vydržela a to jsem se nemusel snažit. V neděli po nabití ukazovalo auto dojezd 54km. Celý týden jezdí žena autem a ona se motá se spotřebou kolem 20kwh/100km a to jede jak uzná :-) Takže ona má dojezd kolem 45km na baterku a já se dostanu i kolem 55km. Mám trošku jinný styl jízdy a umím jet šetrněji.......... Ale to je na dlouhé povídání. My jsme spokojeni, od 24.2 auto sežralo 332wkh elektřiny a benzín za 2300kč.
    2 body
  2. Aktualizace informaci o postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v Polsku: ArcView Print Job (gddkia.gov.pl)
    1 bod
  3. Spousta lidí do klimatizace hrabe zbytečně, mně stačí kolečka na teplotu. Předpokládám, že intenzita klimatizace bude konečně nastavitelná.
    1 bod
  4. Ano, stejně jako u Scaly/Kamiqu, ale upřímně, ani si nevzpomínám, kdy jsme naposled u auto AC šahal na něco jiného než je teplota nebo vypnutí AC (zde to aspoň částečně řeší OFF).
    1 bod
  5. Kamiq na důchod? A proč? Vždyť interiér je vlastně úplně stejný. Možná vzadu je víc místa na hlavou. Nebo, že by o jeden dva centimetry vyšší podvozek tak zlepšil třeba nastupování? Bych se zasmál :) Za mě jsou to se scalou skoro stejná auta, co se liší jen trochu jinou kastlí. Takže roli spíš bude hrát design a co se komu víc líbí. Vlastnosti mi přijdou v podstatě totožné.
    1 bod
  6. Zdar chlapi, přidávám také info z mé výměny svíček na 1.2TSI 81kw, výměna po 66233km a 5 rocích provozu. Motor šlapal jak měl, interval ŠA je 4 roky/60000km, takže jsem to trošičku natáhnul. Původní svíčka tam byla NGK AG 04E905601B, teď jsem dal NGK PZKER7B8EGS. Před vyšroubováním původních svíček jsem si označil polohu svíčky a po demontáži zjistil, že svíčky byly přesně natočeny kostřícím obloučkem k výfukovým ventilům. Po vyšroubování mi napadaly nečistoty ze závitu (zbytky měděného maziva) do dutiny pro svíčku, ty jsem odsál výkonným vysavačem (v tomhle bodě by mě zajímal postup mechanika ve ŠA). Nové svíčky jsem označil a po dotažení na 22Nm zjistil, že kostřící oblouček není přesně natočený k výfukovým ventilům, ale splňuje toleranci +/-30° - takže OK. Vypadá to, že originál svíčky NGK AG mají opravdu přesně řezaný začátek závitu v definovaném místě k zajištění přesné polohy kostřícího obloučku po dotažení na 22Nm. Nečistoty v dutině pro svíčku / po odsátí
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Podle popisu minimálně ten "kondicionér" neobsahuje nic přírodního, to bych určitě nebral. Ten set od Auto Finesse ve finále není až tak drahý, spotřeba není velká a máš v něm všechno, co k tomu potřebuješ. Případně se dají sehnat i sady od Colourlocku, ty stojí podobný peníze.
    1 bod
  9. @Rapid1.0 měkčené plasty prý ne (7:51): @DušanV podlaha je v rovině, schod tam není, jen sedadla se klasicky u HB zvedají (10:55):
    1 bod
  10. Nějaké ,,reálné” fotky
    1 bod
  11. Nevím, mám z FIV trochu rozporuplné pocity... Možná bych si přál něco odvážnějšího, ale v té oranžové to bude určitě hezké zvenku, toho se nebojím, interiér vypadá vzhledově taky OK, ale ty lesklé plasty kolem výdechů a kapličky budíků, buď má ŠA nějakou super novou technologii, nebo to nechal projít někdo, kdo v autě v létě v životě neseděl... Už ten znak na volantu a lesklý lem kolem kolikrát v létě hází nepříjemné odlesky do obličeje, nedokáži si představit, jak bude fungovat toto... Také doufám, že nabídnou nějakou zajímavou barvu v interiéru (krom černé a hnědé co už pustili ven). Možná trochu škoda je, že tam nebudou eTSI, to by byla pěkná kombinace, ale můžeme být rádi aspoň za 1.5 TSI :)
    1 bod
  12. Ja som mal 530 AC. Moje auto je MR15, výroba 11/14.
    1 bod
  13. Tak tohle se hodně povedlo.
    1 bod
  14. Bolero vs Amundsen - pokud je člověk zvyklý na Bolero, tak mu to přijde OK. Ale když si zvykne na Amundsen a pak sedne do Scaly co má Bolero, uvidí poměrně razantní rozdíl v rozlišení displeje, kdy Amundsen má 1280 x 640 a Bolero jen 800 x 480 px. Na Waze, kde je toto vuidět víc, se pak kouká lépe :) Btw. dnes jsem po týdnu převzal Scalu ze servisu. Reklamováno: - Problémy při delší cestě radio se samovolně restartovává , odpojuje se od internetového připojení , nefunkční conect služby , restartování proběhlo dne 19.12.2020 - Nefungoval zvuk na rádiu 22.12.2020 , pomohlo restartování . potom 10.-12.08.2020, nešel zvuk 3 dny - Při jízdě když se zmáčklo menu na klimatizaci , tak rádio nereagovalo .16.01.2021 - Když se vypne hlasitost jak na volantu , tak i na infotaimentu , tak se odpojuje car play U všeho - závada se neprojevila :D Nicméně čeká se na nějakou aktualizaci, do té doby asi nemá moc smysl to řešit. Každopádně je to přes rok a čtvrt!!! co na Amundsen žádná větší aktulizace nevylezla.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...