Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/20/21 ve všech sekcích
-
4 body
-
2 body
-
Protože jsem nandaval potahy, tak jsem potřeboval vyndat zadní sedáky. Dost jsem se s tím nadrbal, tak ať si ostatní ušetří tuhle práci. Zadní sedák lze vymontovat silným trhnutím na přední straně sedáku. Jsou tam dva zacvakávací úchyty, na každé straně jeden (namazal jsem je trochu vazelínou, kdybych je někdy ještě potřeboval vyndat, tak ať se nezničí). Po vytrhnutí z úchytu jsou tam pak dále dva zahákávací úchyty, sedačku stačí jednoduše vyháknout směrem dopředu. Je to vidět na fotce. Taky jsem demontoval zadní boční opěradla, ve kterých jsou airbagy. K tomu zakládám samostatné téma.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
S podobným uvažováním ohledně důvěry v něco, nebo v někoho, bych asi v životě nemohl slézt ani z postele, co kdybych se hned zabil při cestě na WC, takže radši v té posteli zůstanu celý život? Ono nakonec na každou věc, na každý argument se vždycky najde milión protiargumentů, no je to prostě přirozená lidská reakce na cokoliv nového. Přiznám, i já jsem asi toho určitým příkladem, třeba tou dosti striktní nedůvěrou v elektromobilitu. Ale vrátím se k tématu výměny či nevýměny baterií. Vždy se dá nalézt řešení jak docílit adekvátní výměny něco za něco, tedy třeba i tu baterii za baterii. I ty propanbutanové plynové bomby se dnes a taky již roky mění, kus za kus, samozřejmě logistika té výměny je hodně jednoduchá a u baterií by to bylo rozhodně mnohonásobně složitější. Jestli by výměna baterií tímto způsobem byla pro lidstvo podstatně dražší, než to plánované celosvětové zasíťování nabíjecími stanicemi, tak to asi v současnosti těžko dokáže někdo predikovat.1 bod
-
@milos_s Jak bylo řečeno několika uživateli Tesly např. na Youtube - kdo hledá kvalitu, Tesle se musí vyhnout zcela obloukem. A dokonce se najdou i takoví, kteří zcela u Tesly postrádají i onen WOW efekt. Ty auta mají super software, ale jízdně a zpracováním značně pokulhávají.... Hodnocení používání Tesly např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=TxC1UN8eeCU&t=245s - docela hezké shrnutí 1,5 roku s Teslou...1 bod
-
Podle toho co vím, tak prodejce ví moc dobře, jaký modelový rok se momentálně objednává. Tzn. s jakým modelovým rokem se to objedná, s takovým se to dodá. Každá objednávka má svůj BOM. Prodejci dopředu neví, od jakého data bude nový modelový rok možný objednat. Vědí +- jaký měsíc to bude.1 bod
-
Moje zkušenost, auto objednáno 03/2020, podle staré My Škoda app vyrobeno 18.8.(tedy v době, kdy už byl MR 2021). Na autosalon dodáno 7.9.2020 a podle VIN je to MR 2020. Také nevím, jak to funguje.1 bod
-
Na zadnej strane operadla v hornej časti je pod poťahom a penou skryté tlačidlo. Treba to nahmatať a veľmi silno stlačiť. Odporúčam zohnať si nejakého pomocníka.1 bod
-
1 bod
-
Ta integra bohužel způsobila problém s vrácením sedáků, ale dalo se to v pohodě vyřešit. Rozmýšlel jsem jak to pojmout a nakonec jsem si říkal, že když už, tak to udělám poctivě. Proto ve dveřích 4 vrstvy + 5.pod repro. Audio je o dost znát, že se zlepšilo. Dveře ani tapec nerezonují + akustická pěna pod repro. Repro určitě doporučuji podlepit. Musí se nýty odvrtat + znovu přinýtovat, ale bez toho by celá takhle akce neměla smysl. Zaprvé kvůli zlepšení audia a zadruhé si myslím, že od spodního rohu dveří (kde je repro) jde do interiéru největší ruch od vozovky a kol.1 bod
-
Pořád čekám, kdo z nás tady 100% potvrdí, nebo vyvrátí to tvrzení redaktorů ze Světa motorů, že nové motory 2.0 Tdi EVO s výkonem 147 kW mají hliníkový blok a ty s nižším výkonem mají pořád litinový blok? Pokud vím, tak všichni ostatní motorističtí novináři tvrdí, že ty EVO motory mají všechny po novu jen hliníkový blok (že by pořád to opisování již opisovaného?), ale nechce se mi věřit, že by se redaktoři SM tak v zásadní věci spletli. A že těch motorů 2.0 Tdi Evo je, já jsem jen tak namátkou pobral, že jsou vyráběny ve výkonech 55, 75, 85, 90, 110 a 147 kW, speciálně pro vozy AUDI možná ještě v jiných výkonech, ale to jsem již nehledal. PS: doplňuji ještě citaci z již dříve zmiňovaného speciálu SM č. 1/2021, kde se v testu Superbu Combi 2.0 TDI 147 kW na straně č. 33 doslova píše "Jednak verze 147kW není proti 110kW jiná jen naladěním. Liší se i zásadně mechanicky. Za prvé hliníkovým blokem, který je sice lehčí, ale zároveň zvučnější."1 bod
-
Také na Ioniq 5 koukám... Za 1.5 milionu je buď Enyaq v plné výbavě dle současného ceníku - tedy zadokolka 150 kW, zato Ioniq je za stejnou 4x4 a 225 kW (zajímavá shoda s Enyaq RS.) HUD má také, vůbec mi výbava přijde dost podobná, nejspíš bude také bez možnosti rezervy... A může mít odvětrávané sedačky :-) Má o něco menší bateriii, ale zase 800V, jakýpak bude dojezd - Cx asi tak dobrý nebude... Tak uvidíme, co na to v létě Tesla Model Y od berlína...1 bod
-
1 bod
-
Mamba je pecka! ;) .. navíc bez příplatku, super. Pár lidí tu má přehled o chystaným změnách (KT X Areaview, KT Y barvy atd.). Co tyhle info dát do samostatného vlákna a jednou za čas aktualizovat? Hledat to napříč fórem je oříšek.1 bod
-
Zdravím všechny, trošku obnovím toto téma dotazem. Mám Octavii III r.v.2013 1.4TSI 103kW s motorem CHPA najeto 94 tisíc a všiml jsem si, že mi mizí chladící kapalina, po zkoumání jsme došli k tomu, že na pravé straně motoru je mokro a propouští vodní pumpa. Teď k otázce, když budu měnit, je lepší kouknout na originál koncernovou pumpu, nebo je víceméně jedno jaká značka? Co jsem koukal, tak ceny se pohybují různě a pak taky dle toho pokud se koupí komplet pumpa s plastovým krytem a termostatem, či bez. Do čeho by jste šli vy a případně na co dalšího se zaměřit? Díky za rady. EDIT: Tak nakonec to vyhrála kompletní vodní pumpa INA s termostaty, teď ještě namontovat do auta a snad to problém s únikem vyřeší. EDIT2: Problém vyřešen výměnou kompletní vodní pumpy INA spolu s řemenem Bosch. Od té doby najeto skoro 5tis.km a vše v pořádku a voda drží.1 bod
-
rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky1 bod
-
No neřekl bych, že někdo z nás přispivatelů tady na fóru jsme ti praví a fundovaní odborníci na elektromobilitu (tím nechci nikoho shazovat), spíše jen diskutéři, rozhodně nejsme o nic větší odborníci než ten Andrej Barčák, který se po desetiletí pohyboval ve vrcholných pozicích v oboru automotive. Všichni čerpáme jen z různých veřejně přístupných zdrojů a to pořád hodně protichůdných, takže patent na rozum, nebo diplom z oblasti elektromobility určitě nikdo z nás nemá, aby mohl vůbec říci, že ta jeho verze je ta jediná správná.-1 bodů