Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/13/21 ve všech sekcích
-
V manuálu platném od 11/2020 najde ohledně sedaček toto: A v manuálu platném od 06/202 najdete ohledně sedaček toto: Jakmile jsem to objevil, tak mi to bylo podezřelé, protože tohle je známý problém Scal a Octavií. Opěradlo předních sedaček nedrží a samovolně se sklápí. Táta má Scouta a musí sedačku štelovat co tři dny. Poslal jsem teda dotaz k prodejci co to znamená. Dneska mi prodejce volal zpět. Bohužel jsem z toho nebyl nadšený. Skutečně je to tak, že Škodovka odteď považuje samovolný pohyb opěradla za něco co může nastat. Takže pokud půjdete reklamovat nedržící opěradlo sedačku v autě pro které platí manuál od 06/2021, tak budete odkázání na tuhle větu a žádná náprava neproběhne. Tohle je dost děsivé samo od sebe. Ale ještě děsivější je, že úplně ta samé změna se stala u většiny modelů Škodovky. Na konci února jsem objednal Scouta. Požádal jsem teda prodejce ať mi dá podmínky za kterých můžu tu objednávku zrušit, protože nemůžu dát milión za auto, kterému nedrží opěradlo sedadlo a ve kterém je to považováno za funkci. Dávám to se ať to vědí i všichni ostatní co si tohohle ojebu v manuálu nevšimli. V sekci Scala je na to samostatné vlákno. V OIV sekci jsem na to vlákno nenašel, tak snad to není duplikace.3 body
-
Tak to je teda fakt výrazné vylepšení ! Ještě by tam mohli pro nás, důchodce, zařadit aktuální leták Lidlu a bude to dokonalé !3 body
-
No paráda, místo trvalého řešení a nápravy padající sedačky, dá fabrika raději do manuálu, že to je vlastně po určitém čase docela "normální "vlastnost. Snad se nedočkáme někdy i dalších tzv. upozornění v manuálech, například "havarující a nefunkční infotainment se může občas vyskytovat", nebo "nefunkční a zadrhávající řazení převodových stupňů se v tuhé zimě nemusí řešit" apod.. Tohle mě silně připomíná řešení reklamací čínských výrobků koupených někde na vietnamské tržnici. "nebojte panéé, to nefadí, že vám ten nafikovací kruh nedží vzduch, stačí to, že vám ažpoň kryje to vaši tlusté břícho." Za mě ubohost a bezradnost fabriky, že si vůbec dovolí něco takového dát do manuálu a že tím otevřeně přizná, že to nechce, nebo neumí vyřešit. Tohle sdělení v manuálu je pro mě, co by zákazníka, už tedy hodně přes čáru.......2 body
-
2 body
-
1 bod
-
ahoj v pripade vypinania valcov nemam ziaden problem,pisal som.rezim je pruzny a urcite usporny. nech si hovori kazdy co chce. ked mam nastavenu spotrebu ukaze pri vypnuti valcov od pol litra az liter menej. este info mam manualnu prevodovku. vela uspechov.1 bod
-
1 bod
-
Je to tak, vím že jsem se podíval na rychlost a nějakých 145 km/h byl aktivní ACT. Ještě tedy nemám najeto ani tisíc kilometrů, ale už teď je jasné, že ACT je aktivní od 1 500 otáček výše. Sluch mi slouží velice dobře a tak můžu potvrdit, že to slyšet opravdu je, ale rozhodně nic tragického, co bych musel řešit. Nikdo z posádky to nevnímá. ACT reaguje už na milimetrový pohyb plynového pedálu a deaktivuje se bez sebemenšího cuknutí, stejně tak jako při aktivaci. Spotřeba zatím od nějakých 5,6 - 9,4 l/100 km. Ta nízká odpovídá delším přesunům, kdy je ACT na dálnici sepnuté každou chvíli a ta vyšší je město kde naopak nemá šanci. Pokud to nebude zdrojem nějakých problémů pro budoucí provoz auta, je mi ACT celkem volné.1 bod
-
Řekl bych že podle popisu provedení to dělali nějaký matlalové a filtr už pravděpodobně byl poškozen po čištění, proto to nechtěli řešit.... Poškozená kontrolka emisí... a to jsi jim to jako sežral jo ? Fascinující...1 bod
-
Treba vybrať skrinku spolujazdca a ventilátor potom nafúkať penu do priestoru výparníka a trocha pogoogliť a nezabudnúť vyčistiť vzduchom ventilátor je v ňom dosť prachu!1 bod
-
1 bod
-
hlásím, že retrofit na xenony, je se vším všudy a funkčně dokončen ! obrovské díky patří Vašovi, který to dal celé dohromady, včetně instalace nivelace, natahání kabelů a nakonec i kódování celé té srandy.. do nárazníku jsme nakonec udělali díry, jsou tam naznačené, to je zase díky návodu od wirera jediné co ještě musím dořešit je zamlžování obou světel, asi to zkusím svěřit dobresvitime.cz1 bod
-
Uhlí končí, benzín a naftu v autech údajně nechceme, zemní plyn je dle EU taky fosilní palivo, vítr u nás pořád nefučí, soláry to v zimě neutáhnou, naše vlády údajně zaspali v budování nových jaderných bloků a alternativních, tzv. čistých zdrojů energie a ještě k tomu přebudováváme dopravní prostředky na elektromobilitu!!! Vidím to tak, že pokud náš stát nebude pro občany dotovat, čili regulovat koncovou cenu el. energie, pravděpodobně za cenu dalšího zvyšování obrovského státního dluhu, tak v budoucnu se z cen energií všichni pose.....me!!! Jen doufám, že zelení aktivisté nebudou mít na tu elektřinu nějakou slevu ( tak jak měli různé výhody i přitakávači minulého režimu) , ale zaplatí si stejně, aby taky na vlastní peněžence poznali k čemu nás dotáhli. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/uhli-konci-uz-za-ctyri-roky-muze-chybet-elektrina-171795#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=8BRLIixOtsz-202108110457&dop_id=171795&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
Mal som možnosť jazdiť s týmto motorom v Scale aj OIV a dunenie som nepostrehol. Sluch mám v poriadku. Motorpower zmienil deaktiváciu ACT o 4 príspevky vyššie.1 bod
-
Ahojte, keď som si po mnohých rokoch opäť vyberal Škodu, začaroval mi Kamiq. V januári 2020 , kedy bolo možné vybrať z celej ponuky motorov som sa rozhodol pre 1,5 benzín s manuálnou prevodovkou. Počas výroby a dodaním uplynulo 5 mesiacov a v tejto dobe som sa dočítal o možných problémoch so skákacím autom. Preto som sa dotazoval u výrobcu i dodávateľa , ktorí ma ubezpečili, že bol upravený softvér. Od dodania auta 06/20 podnes po odjazdení 6783 km som doteraz nemal žiaden problém so skákaním , či podobnými záležitosťami. Čo sa týka motora a vypínanie dvoch valcov moja skúsenosť je , že - nikdy som necítil žiaden moment, kedy sa válce vypli, alebo zapli. V žiadnom prípade nejaké trasenie, či podobné veci. - ukazovateľ spotreby mám neustále zapnutý a pri odpojení valcov vždy poklesne spotreba a to min. o pol litra. Samozrejme ako vždy prístroje sú prístroje, no dnes je spotreba pri svižnej jazde na cestách mimo mesta /tu nejazdím iba prechádzam/ a diaľniciach okolo 6,3 l na 100 km a to jazdím naozaj na hranici zákona. V obci, ak teda cez ňu idem , /tu samozrejme do 50 ky/ ukazuje pri jazde na dva valce 2,5 - 3 l čo je naozaj významná vec.1 bod