Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/24/21 ve všech sekcích

  1. Tak tohle bude pro čekatele na combi asi velká rána.. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-fabia-combi-kombi-thomas-schafer-herbert-diess.A210822_220019_automoto_fdv
    3 body
  2. Nechci se Te dotknout, ale prijde mi tva strategie na rozklicovani stavu podvozku jako licha. Vysku auta bude ovlivnovat v ramci milimetru mnoho faktoru, napr. vybava, rozmer pneu, stav PHM v nadrzi, v podstate i ojetost pneu, takze resit nejaky milimetry mi prijde zcestny. Kdyz se podivam na auto, tak vidim zda lezi ci je ok.
    3 body
  3. No jistě, SUV, co mají z logiky věci vyšší emise, ale vesele chrlí dál...
    2 body
  4. Pavol S. hele bez urazky, na co ti budou nahradni hadicky, kdyz si nejsi ochoten ani suplerou zmerit jejich rozmery? Nam chces rict, ze zmerit si je, je problem, ale jejich vymenu das s prstem v nose? Vem si supleru, hadicku rozpoj a zmer. Prace dobre na 15 a pul vteriny.
    2 body
  5. @petre "motáš" dvě věci dohromady, FA funguje jen při jízdě vpřed a až od nějakých 5km/h. Při couvání je to RTA (https://www.youtube.com/watch?v=DxFiTjcI5LU) popřípadě rozšířená funkce parkovacích senzorů (https://www.youtube.com/watch?v=oXjUy5BHn9E). Samotný FA nemá co přibržďovat, to co přibržďuje může být ACC, FA zasahuje až na poslední chvíli, první píská, potom tlakuje brzdy a následně brzdí téměř na 100%. Nikdy se nemůže stát, že ba FA "jen tak lehce přibržďoval"...
    1 bod
  6. Čečulák> naprosto souhlasím, pokud jde o strach škrtání tak musí hledat jinde. Stav podvozku cca po roce a 20tis. by neměl být nijak tragický. Světlou výšku ovlivní součet výbavy, pneumatiky, provozní náplně a bez znalosti metodiky měření těžko říct. Kontrolu podvozku vidím jen v pouhé geometrii a testu tlumičů a oboje nemá tak zásadní vliv na světlou výšku.
    1 bod
  7. Hele, jestli chceš mít jistotu, tak si domluv že si necháš udělat test podvozku. Slušný servis na to má zařízení. Geometrie-test tlumičů a brzd. Metrem tam určitě nic nezjistíš.
    1 bod
  8. Také jsem to pochopil tak, že se jedná o aplikaci, která Android auto zobrazuje na telefonu a ne o aplikaci komunikující s infotaimentem v autě.
    1 bod
  9. Ak som správne pochopil informácie z netu, zarezať idú "Android Auto for Phone Screens" - čiže Android Auto zobrazujúce sa na mobile. To mi síce už dávnejšie nefungovalo, ale klasické Android Auto v našich infotainmentoch by malo naďalej fungovať bez zmien.
    1 bod
  10. Mal som kedysi rovnaky/podobny problem a vyriesil to novy pritlacny tanier spojky. Mne sa to vsak prejavovalo vylucne 1->2 a 2->3 a mam pocit, ze len u studeneho motora. Ak bolo auto zahriate bolo to o dost lepsie. Ale je to uz nejaky cas co som to riesil, takze mozno kecam :)
    1 bod
  11. anatena je pod naraznikom,jedna je pevna ako tyc,druha vypada ako kabel a pouchytavana na viac miestach.
    1 bod
  12. Tak je třeba to pozorovat z úhlu na co je to určeno, je to prostě základ. Ono HTP díky docela vysokému točivému momentu ikdyž reálně nejede, tak dokáže aspoň na řidiče působit docela obstojně. Když sednu do našeho HTP 40kW tak pokud nepotřebuji předjíždět, tak výkon nechybí, přitom v CitoGo 1.0MPI 44kW mám pocit, že to "nejede", ale je to dáno jen zpřevodováním a tím, že to MPI se prostě musí více točit (HTP je 6V), na stopkách dávají oba stejná čísla, takže je to jen o pocitu... Navíc v době HTP byly běžné výkony v této kategorii kolem 130Nm a kolem 55kW z 1.4 atmosféry. Dnes jsou běžné hodnoty jako 70kW a 170-190Nm s turbem a to udělá dost... Ale je to základní motor, takže bych to neviděl jako zásadní problém, komu to nebude stačit, koupí TSI :)
    1 bod
  13. Tak dopadlo to asi tak, že som sa s nimi ešte chvíľku naťahoval, dostal som kompenzáciu 1 000 eur a do ruky papier, že sa nejedná o vadu vozidla ale o vlastnosť. Čo sa týka znalca toho som riešil cez Ministerstvo spravodlivosti, a to voči znalcovi začalo konanie pre iný správny delikt. Nemalo pre mňa cenu jazdiť na takom aute, kým by som sa s nimi súdil a tak som auto predal a kúpil som si Toyotu RAV4. Odvtedy som konečne s autom na cestách a nie v servise a hlavne v ňom nič nevŕzga. Takže ŠKODA alebo celkovo VW group už nikdy nikdy v živote. Tak moje odporúčanie je jasné, predať to čo najskôr a ísť do inej značky.
    1 bod
  14. Mě tyhle vícezónové klimy přijdou trochu jako reklamní trik. Samozřejmě to z průduchů fouká každému jinak, ale v autě se to stejně smísí do jedné průměrné teploty, takže ve finále není spokojen nikdo A navíc já osobně si na sebe vzduch přímo nefoukám, je to o nastydnutí, nebo bolení hlavy...Podle mě vyhozené peníze.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...