Tak je třeba to pozorovat z úhlu na co je to určeno, je to prostě základ. Ono HTP díky docela vysokému točivému momentu ikdyž reálně nejede, tak dokáže aspoň na řidiče působit docela obstojně. Když sednu do našeho HTP 40kW tak pokud nepotřebuji předjíždět, tak výkon nechybí, přitom v CitoGo 1.0MPI 44kW mám pocit, že to "nejede", ale je to dáno jen zpřevodováním a tím, že to MPI se prostě musí více točit (HTP je 6V), na stopkách dávají oba stejná čísla, takže je to jen o pocitu... Navíc v době HTP byly běžné výkony v této kategorii kolem 130Nm a kolem 55kW z 1.4 atmosféry. Dnes jsou běžné hodnoty jako 70kW a 170-190Nm s turbem a to udělá dost... Ale je to základní motor, takže bych to neviděl jako zásadní problém, komu to nebude stačit, koupí TSI :)