Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/07/21 ve všech sekcích

  1. Parkovací senzory😉 VID-20211106-WA0001.mp4
    2 body
  2. Zaleží za kolik seženeš potřebné díly. Od toho se odvíjí cena. Já jsem si kabeláž tahal sám a v dílech to bylo asi za 15 - 20t
    1 bod
  3. Toho 20. se mi taky hodí👍🏻 klidně dorazte s čímkoliv, za mě to nemusí být ani Škoda 😂
    1 bod
  4. pak stmívá i to vnitřní středový zrcátko , když to zapneš a svítí ta zelená diodka uprostřed ;) .. případně neni zač
    1 bod
  5. na kolik to výjde? také o tom uvažuji
    1 bod
  6. A maš stmívání zapnutý na vnitřnim středovým zrcátku ...... ! ? (zespod zrcátka kulatej mačkací bod ; pak svítí - nesvítí zel. dioda na zrcátku čelně)
    1 bod
  7. Napíšem skúsenosť z Fabie II, ale niekde som čítal, že podobné správanie majú nastavené všetky autá VAG. Raz som cestoval z Prahy do Bratislavy nádrž nie plná, ale paliva aj dojazdu bolo dosť aj na rýchlejšie tempo, a aj som nastavil 160 km/h na tempomate, nakoľko jeden z cestujúcich potreboval stihnúť v Bratislave vlak. Za Prahou všetko ok, dojazd bol aj so slušnou rezervou, po cca. 100 km ukazovala navigácia taký čas dojazdu, že sme mali časovú rezervu a postupne som začal uberať na tempomate na 150 km/h. Pred Brnom som spomalil už na nejakých 140 km/h a počas toho som si všimol, že môj dojazd je ledva o 10-20 km väčší, než koľko potrebujem. Tak som pre istotu ubral zase, už som išiel normálne tempo, poznajúc spotrebu auta som si zrátal, že palivo musí stačiť, ale sledoval som budíky. Všimol som si, že ako dochádza palivo, kilometre dojazdu ubúdajú oveľa rýchlejšie, cca. 10 km za 7-8 km, napriek tomu, že som stále uberal rýchlosť, t.j. priemerná spotreba už výrazne klesala. Od Brna som išiel už iba 110, pred Bratislavou už iba 90 km/h, stále tie kilometre ubúdali rýchlejšie a potom ako sa rozsvietili hladné oko, tak to ešte nabralo na tempe. Na Hlavnú stanicu som dorazil s dojazdom 5 km, na čerpaciu stanicu s nulou. Neskôr som toto správanie ešte sledoval a je evidentné, že PP ku konci odpočítava kilometre dojazdu rýchlejšie. Deje sa tak vraj kvôli tomu, aby v nádrži ostala nejaká rezerva paliva napriek tomu, že užívateľ už vidí nulový dojazd. Ono totiž štatisticky veľmi veľa vodičov jazdí natankovať až minútu po dvanástej a keby niekto s takmer prázdnou nádržou išiel do/z prudkého kopca, mohlo by sa stať, že napr. pri dojazde pár desiatok km by mu to nasalo vzduch, čo napr. pri naftovom motore je drahá sranda. Takže VAG takouto softvérovou úpravou ktorou zámerne zavádza vodiča, ale chráni tým seba aj svojich zákazníkov. Veď stačí sa pozrieť, že koľkí z nás tu na fóre sme už jazdili "na výpary". Keby nula znamenala reálnu nulu, tak už aj ja by som mal aspoň 2x problém a musel by som volať pomoc. Našťastie sa nikdy nič nestalo, lebo tam ešte nejaké litre boli, aj keď nie veľa. Takže ak poznáte spotrebu auta a viete, že máte dostatok PHM, môžete hodnotu dojazdu posledných cca. 200 km brať s rezervou. Čo sa týka veľkosti nádrže, Fabia II má oficiálne 45 litrovú a už som do nej veľ krát tankoval okolo 55 litrov, dokonca raz aj cez 56. Samozrejme toto už sú tankovania po okraj hrdla nádrže. Som si istý, že podobná rezerva bude aj pri Superbe, takže tankovať 70 litrov PHM do 66 litrovej nádrže nepovažujem za nič výnimočné.
    1 bod
  8. Prodávám Fabii sousedovi. Včera si koupil luxusní Octavii 3 - 1,4 TSI - 110 kw, tak Fabie je volná. https://auto.bazos.cz/inzerat/144267930/skoda-fabia-12-tsi-81-kw-style-72015-57900-km.php
    1 bod
  9. mimo rozsah mi to nepsalo, bezpečnostní kód jsem nedával, pouze VCDS napsalo, že si mám změnit hodnoty a doplnil kódy WC:12345, Importer:123 a Equipt:12345
    1 bod
  10. Před chvílí jsem se vrátil z auta... Svíčky vyměníš i bez stahováku či jiných přípravků. Potřebuješ pouze šroubovák thorx 30 a sikovky, možná ještě plochý šroubovák. Není to žádná věda. při pohledu čelem do motorového prostoru: 1. sundat air box - odpojit hadice(plastové trubky(vpředu a vzadu na air boxu)) - uchyceny kovovými sponami(sikovky), odpojit gumovou hadičku na air boxu vlevo, odšroubovat thorx 30 - přední část air boxu. 2. uvolnit trubku vedení vzduchu - oba konce drží pouze pomocí plastových "pacek" 3. povolit tři šrouby na třech zapalovacích modulech, vyndat modul-jenom rukou vypáčit, vyměnit svíčku Vše je takové gumové, je potřeba se vším lomcovat, kroutit. Není na tom nic světoborného, složitého. Počítej orientačně tak hodinu času, vše máš na obrázkách z té dílenské příručky.
    1 bod
  11. Podle ohlášeného od dnešního dne zdražení u všech modelů. Co jsem zatím zahlédl tak: Fabia Combi +25 000,- Nová Fabia +10 000,- Octavia +25 000,- Kodiaq +45 000,- Superb +45 000,- Enyaq 60,80 +35 000,- Enyaq 80x +25 000,- Kamiq a Scala podle výbavového stupně +3 až 10 tis a změna sériové výbavy u výbavových stupňů Navíc zvýšení cen vybraných prvků mimořádné výbavy u všech modelů, je toho dost. U Fabie by měl být motor 1,5TSI DSG v novém ceníku.
    1 bod
  12. Takže asi první info a zkušenost s dynamickými blinkry ve zpětných zrcátkách po/při dopravní nehodě, alespoň co jsem se kde dočetl. Kolega měl namontovány LED dynamické blinkry ve zpětných zrcátkách (ano měl, už nemá) a při dopravní nehodě přišel o OTP, měl tu smůlu, že do něj nabouralo policejní auto v civilním provedení při zipování. Po nehodě mu policajti ukázali záznam z palubní záznamové kamery, tedy že neměl zapnutý pravý blinkr, když se před ně cpal... no on ho samo sebou zapnutý měl, ale jelikož LED dynamické blinkry ve zpětných zrcátkách nemají vyvedený světlovod do černého rámu zrcátka, není blinkr zezadu a částečně i z boku viditelný. Nyní má kolega blinkry vyměněné za ty původní a současně má problémy i se svojí pojišťovnou, neboť ho policajti za tepla naprášili. Takže toto je tak nějak návaznost na výše uvedené.
    1 bod
  13. V pohodě pište si co chcete. Já zadní stěrač určitě vždycky i u liftbacku při 300 000 km jsem ho používal často. Koukám většina je proti hyzdí auto. Za mě super věc -))) Kameru ani couvací senzory jsem na autě neměl - jen výbava základní ambiete. I při předjíždění, nebo když se na mě někdo lepí v dešti je lépe dozadu vidět.
    1 bod
  14. @Bubaq Je to stále dokolečka dokola, zadní stěrač na liftbacku má vždy své příznivce i odpůrce. Já ho mám, mám i zadní kameru. S autem nejezdím pouze po dálnici (kde se samozřejmě okno velmi rychle osuší, zvláště je-li např. ošetřeno nějakou nano technologií), ale i město. Tam se v hustém dešti/sněhu a silné dopravě zadní stěrač velmi často hodí. V takových situacích (i v zácpách na té dálnici) ho zapínám na cyklovač, aby výhled přes zadní okno byl nerušený. Zadní kamera se zapíná jen při R režimu, výhled oknem ven dozadu se hodí i v jiných situacích, a to nejen přes zrcátka. Je to důležitý bezpečnostní faktor (zvláště i na té dálnici). Je zbytečné se navážet do jiných, že neumí např. couvat podle zrcátek apod. Prostě někdo stěrač využije, není to o žádné zbytečnosti. Takže jen tvůj subjektivní názor, ne objektivní.
    1 bod
  15. Já jsem ohledně nové verze infotainmentu (momentálně mám taky 1803, RS vyrobené 05/2021) kontaktoval jak dealera, tak ŠA napřímo. Dealer mi bohužel nesdělil žádné info ohledně verze, kterou teď mají k dispozici, údajně mu to bohužel nikdo z dílny nebyl schopný říci a říkal, že pokud je něco špatně, ať s autem dojedu a necháme to přehrát. Z čehož mám ale mírný strach, protože jak jsem již psal v jiném vlákně, já s tím víceméně žádné problémy nemám, až na katastrofální odezvu navigace, kdy při zadání cíle a následném dotazu pro výběr vhodné trasy je téměř nemožné mapu přibližovat nebo nedej bože se v mapě pohybovat pomocí prstů (proto se zajímám o novou verzi). Co se týče odpovědi ze ŠA - po asi 3-týdenní mailové komunikaci a snaze mě odbýt se můj dotaz dostal asi někam "výš", kdy mi jedna milá paní sdělila, že pro můj VIN neevidují žádnou novou verzi SW, a tudíž ta, co mám teď, by měla být aktuální. Také mi poslala odkaz (https://updateportal.skoda-auto.com/cs-cz), kde po zadání VIN lze zjistit, zda je dostupná aktulizace map nebo SW infotainmentu pro daný vůz. Já tam ale momentálně vidím nové mapy - má někdo s manuálním updatem map u O4 zkušenosti? Vypadá to poměrně snadně. Proč to sem posílám - já o takové stránce nevěděl a přišlo mi fajn se s tím podělit i zde, možná to někdy někomu pomůže :)
    1 bod
  16. Mě se to nakonec rozjelo aniž bych něco dělal. Prostě měli nějaký výpadek. Ani přímo na lince Connect nikdo nevěděl. Musíte to hold zkoušet.....
    1 bod
  17. Já už jsem si tuto službu neprodloužil - vždy když jsem to potřeboval tak to nefungovalo. Myslel jsem si, že mně to ohlídá auto - funkce opuštění oblasti a překročení rychlosti 0 km/h - Na to není spoleh fungovalo to občas a s ohromným zpožděním (několik minut) Další důležitá věc - zapnutí topení v zimě - nespolehlivé. Stejně jsem musel ven - a zapínat ručně. Takto nedoladěný systém by měli mít v testovacím režimu a dávat lidem zdarma.
    1 bod
  18. Zavolej panu Šímovi (www.motorpower.cz). Ten ti celou anabázi úpravy rád vysvětlí. Nedávno jsem u něho byl taky na úpravě a o OIV jsme se bavili. Řekl, že ty zatím neupravuje, protože auto je prý stále online a jakmile by poznalo upravený software, hned o tom budou v Boleslavi vědět = konec záruky. Taktéž neshledávám žádnou výhodu v zápisu úpravy do TP. K čemu to je? Jakmile si toho všimnou v servisu, automaticky si udělají poznámku a při prvním uplatnění záruky na jakoukoliv část pohonného ústrojí se budou kroutit. To samé při prodeji - spoustu zájemců to může odradit. Podle mě je lepší to tam nemít. Já sám jsem s úpravou od Motorpower spokojený a doporučuji. Ale nechal jsem upravovat auto, které není online.
    1 bod
  19. Také mám 18" ,sportovni podvozek a uplne v pohode, kupoval sem to na blind cekal sem ze to auto bude tvrde ale pohodicka😉 Auto vypada i lip
    1 bod
  20. Za mě stěrač na liftu vzadu ano, zcela jednoznačně a používám často.
    1 bod
  21. Tato šaškárna nemá na silnici co dělat. Pokud se stydíš za svůj zjev, tak jezdi v masce.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...