Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/22/21 ve všech sekcích
-
Uz se ceka jenom na me? 1. STK: 145 156 km, 0 zavad 2. STK: 217 208 km, 4 lehke z. (obouchana predni RZ, poskrabane predni sklo, poskrabany pravy svetlomet, orezly vyfuk Aktualne 234 391 km a poprve za zivot auta bude servisni prohlidka po roce a ne po ujetych km 😕3 body
-
Niekedy je lepšie mlčať, ale keď už tu robíš svojim čínskym vedomostiam takú reklamu, tak pre tvoju info: SsangYong je juhokórejská značka, rovnako ako Hyundai, alebo Kia, a jej história siaha až do roku 1954. Má na Slovensku aj v ČR dlhoročné značkové zastúpenie, a importér pre náš región a ešte väčšie zastúpenie značky je v Maďarsku. A kto to bude servisovať? Kým je auto v záruke, tak značkový servis, a potom tiež ten, alebo hocktorý iný servis ktorý zvládne servisovať autá tejto značky aj teraz. Výmena sviečok a pár filtrov nevyžaduje nejakú extra výbavu, kto chce, zvládne to aj doma, fakt k tomu netreba nejaký špecializovaný servis. Čo sa týka automatickej prevodovky, je to japonský Aisin s ktorým si okrem autorizovaného serviseu určite poriadia v hocktorom servise špecializovanom na prevodovky. Áno, servisov je menej ako v prípade Škodovky, ale taký počet servisov nemá žiadna iná značka ani v ČR ani v SR. A povedzme si na rovinu, aj tie servisy Škodovky sú väčšinou iba dielne na výmenu súčiastok, často spôsobom pokus-omyl. Nejakú extra pridanú hodnotu tam nevidím. Každopádne, o SsangYongu to je reč kvôli tomu, že je to dobrá alternatíva k predraženej Škodovke, resp. k VAG koncernu, obzvlášť, ak sa pozeráme na cenník novej Fabie IV alebo ceny SUV. Samozrejme nie je to pre každého, ale veľa ľudom môže v určitých smeroch vyhovovať ešte viac ako Škodovka. A nakoľko tieto vozidlá majú nadštandardný pomer ceny a výkonu, určite stoja za zváženie aj napriek niektorým svojim horším vlastnostiam. Potom sa už musí každý rozhodnúť sám za seba, čo preferuje, alebo čo mu vyhovuje viac. Ale doporučujem pred tým ako niekto bude nad touto značkou lámať palicu, najprv zájsť do predajne a zobrať to auto na skúšobnú jazdu. Z mojej strany to je všetko, ak nebudú nejaké konkrétne otázky k SY, tak diskusia na túto značku je z mojej strany uzatvorená.2 body
-
Byla to jedna z prvních věcí, které jsem na OIII dokoupil. Mám všechny čtyři a osobně mi to vzhledově vůbec nevadí. Navíc hlavně vepředu si myslím, že to chrání lak na prazích.2 body
-
1 bod
-
1. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. 2. Motory TSI rozhodně nemají DPF (Diesel Particulate Filter), to je záležitost dieselů. Když už, tak je to OPF nebo GPF. 3. Nové motory = žádné dlouhodobé zkušenosti. 4. Krátké trasy obecně nesvědčí žádnému motoru. 5. Jestli máš možnost to někde fyzicky vyzkoušet, projeď se oběma variantami. A vyber to, co ti víc vyhovuje za jízdy. Tady to stejně nevyzkoumáš. Dlouhodobá technická spolehlivost u těchto složitých motorů je stejně ve hvězdách. 6. Tady máš přehled některých motorů 2.0 TSI z dílenské příručky.1 bod
-
taky jsem si myslel... musim priznat velke zklamani 😲 a to jeste bylo pred covidem, 04/2019 holt mas naslapnuto na dohnat a predehnat 😉1 bod
-
1 bod
-
Mě končí tříletá fixace u ČEZu koncem března 2022 a tak jsem se předběžně zajímal, co by mě zatím mohli nabídnout s fixací od toho dubna 2022. Prozatím by mě to údajně vycházelo o cca 30% dráže, než nyní, tedy zatím platím za 2-pokojový byt cca 1100,- Kč/měsíc a tvrdili v elektronické komunikaci, že to za současné situace u mě vychází do 1500,- Kč. Predikce budoucí ceny je značně nejistá, podle komunikace by to mohlo být dokonce i nižší. Minulý měsíc končila sousedovi v bytě fixace (tvrdil, že je to údajně nějaká malá dceřinka ČEZU???) taky po třech letech a tomu to naskočilo o 50% oproti dosavadní ceně a nyní platí měsíčně cca 1700,- Kč. Takže nevidím zase tu končící fixaci tak černě, já jsem u ČEZU stabilně přes 20 let a možná i proto to nemá být zas tak razantní zvýšení, no uvidíme, situace se mění každým dnem. Z toho je vidět, že ten kdo byl doposavad u nějakých těch krachujících společností, tak to šeredně slízl, za což určitě nenese vinu a spíše tady selhali jiné složky! Pokud je mi známo, tak EU údajně před pár lety změnila přístup a postoj k nějakým těm dlouhodobým smlouvám o dodávkách energií (plynu, ropy) a údajně jednala v intencích té dnes již legendární Bohemia Energy, tedy čekáme s nákupem dle co nejnižší ceny, no a dopadá to, jak to dopadá, že? Tuhle verzi dosavadního přístupu EU k zajišťování energií pro členské státy jsem slyšel z více stran, ale popravdě nejsem si jistý, kolik je na tom pravdy. Ostatně i dosavadní přístup EU k jaderné energii mi přijde jako dosti amatérský, tedy co se týče oblasti zajištění stálých, dostatečných a stabilních zdrojů el. energie.1 bod
-
1 bod
-
Nechci nikoho urazit, ale tyhle úpravy "výfukových koncovek" jsem nikdy nepochopil. Jsou lidi, které auto zajímají jen povrchně (přemisťovadlo) a tak si toho na autě ani nevšimnou, a naopak, lidi, kteří se o auta zajímají a ty hned poznají, že je to jen atrapa, která v 99% ani nevypadá hezky.1 bod
-
To je mazec, litoval jsem že nemám evo s 147 kW, ale 140 kW bez evo. Když to čtu, jsem rád že na začátku faceliftu ještě evo nebylo. Ještě jsem nemusel dolévat ani hlt oleje, stejně tak předchozí motor 110 kW bez odlévání oleje.1 bod
-
1 bod
-
Jsou, pokud už mluvíme o verzí, která nekombinuje přímý i nepřímý vstrik. Ale není to kvůli filtru, nýbrž kvůli karbonu a ředění oleje benzinem.1 bod
-
taky zaleží, na jak dlouho ta předvadecí jizda byla, běžně do 15 minut a kolikrat ve velkem provozu. Ja to bral poctive a zkoušel 2.0TDI 110kw manual a DSG, 2.0TDI 140kw DSG, 2.0TSI 140kw DSG. Kratce jsem mel moznost i na S, ale nebyl cas neco overit. Ted zpetne po dvou letech na 2.0TSI je mezi D a S tak velky rozdil v reakcich, ze by se tam vlezlo jeste jedno nebo dve pismena. tj. neverim, ze pokud bys mel klid vyzkouset S rezim na DSG, ze by jsi si stezoval na reakci. Ano jsou tam jeste specifika Kodiaku, kdy myslim pro 2.0TDI140kw je to na prvni 3 prevodove stupne vyrazne utlumeno a obecne se o tom hovori, ze do 130km/h neni mezi TDI 110kw a 140kw zadny rozdil. Ten se projevi výše. Ja jsem plne spokojen a TSI 140kw v S rezimu je pro mě raketa... Jedina vytka je v rezimu S po sundani nohy z plynu, tak pak je to takove uskakane to podrazovani. Pokud to clovek plati za svoje penize, tak akorat si musi rict kolik najezdi a jaky typ jizdy to je zda kratsi trasy nebo dalnice (benzin vs nafta)1 bod
-
Ono je to s automatem spíš o tom naučit se s ním zacházet. Při normální jízdě jsou reakce DSG bezproblémové, člověk ani nevnímá, že auto řadí s jede si, jak potřebuje. Pokud na to chceš šlápnout a vyrazit třeba při předjíždění, stačí dvakrát ťuknout do pádla pod volantem a DSG podřadí o dva stupně výrazně rychleji, než bys to zvládl s manuálem. S DSG máš takové dva v jednom - dobře fungující automat a zároveň možnost řadit manuálně a to mnohem rychleji než s manuální převodovkou.1 bod
-
Já to mám tak, že čistý elektromobil nechci a spalováka (naftu) bych svým způsobem asi brzo zničil. Tak mám v garáži už skoro dva měsíce hybrida - iV.1 bod
-
Hlavně aby třeba fungoval infotainment a byly tam tlkačítka. Na zadní světla a jinak ohlý plech to fakt nejezdí :).1 bod
-
1 bod
-
Pokud si vybíraš vozy které jsou označeny jako škoda plus, tj. do 1,5 roku stáři a 30tkm nájezdu tak chybu neudělaš. Sám sem tak kupoval. Většinou jsou to předváděcí nebo referentské vozy ŠA takže budeš 3 majitel v techničku (ŠA, prodejce a ty). Samozrřejmně prodejci na portálu skodaplus inzerují i "normální" bazarovky ...1 bod
-
Nechápu proč si někteří kupují v autech slabé motory a pak je čipuji. Za mně auto dělá autem pořádný motor, pěkná velká kola a max. výbava. Preferuji vše originál a žádné zásahy a tuningy.-3 bodů