Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/27/21 ve všech sekcích

  1. Matrixy mám, funguje to celkově fajn, svítí moc pěkně, jediné, co občas zazlobí, je kamion na horizontu, kdy jsou z něj vidět jen obrysovky nad čelním sklem ale potkávačky ještě ne. Velké a čisté značky to taky vykryje, víceméně to nepotřebuje korekce. Za několik cest z vysočiny do Pardubic jsem měl jen ojedinělé případy s kamionem naproti, ale jak bliknul, tak se matrix srovnal. Za mě celkem fajn věc, jen nevím, co to dlouhodobě snese a co to bude stát až se to pose.e :) Klidně bych si to do dalšího auta dal. Narozdíl od Columbuse :)
    2 body
  2. Pokud mohu doporučit, tak mám těch diagnostik k dispozici více a ze všech mohu doporučit OBDEleven, protože je to nejpohodlnější.. netahám žádné kabely, nemusím řešit aktualizace atd.. akorát musím být pořád na internetu. A k tomu datatasetu/parametrizaci. Jsou nějaké k dispozici na internetu, ale když bych neměl k dispozici původní parametrizaci, tak bych to zkusil Dle toho, co jsem slyšel, tak parametrizací nejde "bricknout" jednotku. Hodně lidí to takhle zkouší a objevuje, co tam jde zajímavého zprovoznit
    2 body
  3. Remus nabízí ofiko soustavu s homologací na RS 2.0 TSI, cca 30 tis Kč (bez montáže). Tak mě napadlo, zda v te edici 120 nebude něco takového. Remus OIV RS
    2 body
  4. Abych nebyl negativní, začnu pozitivy: - lepší umístění displeje, sice není tam, kde by měl být a to aspoň o 10cm výš, ale je to lepší než v Octavia III - lepší konektivita přes BT pro Apple Carplay, načte se automaticky samo, konečně :) - Negativa, věci které nechápu - každý třetí start cca zahlásí nefunkčnost parkovacího asistenta, musím vypnout zapnout motor - nemožnost vypnout asistenty řízení, hlídání čar napořád - nemožnost nechat zapnutá světla, nutnost zmáčknout vždy po startu - pouzdro na brýle nad zpětným zrcátkem - u předchozího modelu se dalo zmáčknout celé pouzdro a vyklopilo se. Teď je potřeba nahmatat část pro otevírání a naopak při zavírání se nesmí tato část zmáčknout, jinak se pouzdro zase otevře, zkoušel to vůbec u testování někdo? - těch pár tlačítek pod displejem, které by měly být nejvíce používáné jsou prakticky nanic, proč tam je nastavení tlaku kol? To používá člověk 3x za rok? Proč tam není programovatelná možnost nebo něco, co se používá častěji, typu teplota mínus teplota plus. - Než se načte displej, vychladí nebo vyhřeje se interirér tak jak nechci, funkce klimatizace vždy tak minutu nedostupná - Škodovácká mapa je totálně mimo, často navede do protisměru nebo někam úplně mimo - Písty u kufru, když ho nechám otevřený třeba 10 minut tak nejde skoro zavřít, je potřeba použít hrubší síly, nechápu - Laura je prakticky úplně k ničemu, nerozumí nebo udělá přesný opak (Lauro, přitop a ona sníží teplotu.. ) - pro větší telefony je přihrádka k ničemu, když je v telefonu kabel na nabíjení, výdechy klimatizace neumožňují připevnit jakýkoliv stojan na telefon, takže se musí válet někde kolem řadící páky Jinými slovy, vše co fungovalo u modelu III je teď nepoužitelné u modelu IV, pro mě velký krok zpět. Hlavně že svítí logo škoda pod dveřmi
    1 bod
  5. Ano jde, ale ohledně režimu jízdních profilů se jedná pouze o GW, takže kalibrace (radar, čelní kamera, couvací kamera) není tímto krokem ohrožena. A kdyby případně se někdo na to chtěl zeptat, tak ani swapy/fec klíče, nebo ochrana komponent tím nebudou ovlivněny
    1 bod
  6. Krosťo díkes za vysvětlení. Tak nějak jsem si to myslel dobře 😉 Hw a soft asi hex-v2+vcds z alíku nebo pak ten obdeleven. hex 2tis., obd nevím. Vcp a odis už není pro obyč. kutily.
    1 bod
  7. Někdo dataset popisuje jako parametrizaci. Je to soubor, který obsahuje různé informace dodatečně k SW/FW. Nedokážu to přesně správně popsat, na to zde budou jistě vhodnější adepti Každopádně to právě třeba obsahuje to, jak se mají zobrazovat režimy jízdních profilů, jestli si je to má/nemá pamatovat po vyresetování zapalování, jak má fungovat start stop atd (Nemyslím tím zapamatovat si, jestli byl start stop zapnutý předtím)
    1 bod
  8. U Golfa R za řádný příplatek, toto škodvka mít nebude
    1 bod
  9. Presne to robilo mne... Odinštaloval som, vypol mobil na pol minúty, zapol, nainštaloval appku, prihlásil sa, a voilá... Funguje.
    1 bod
  10. Zkoušel jsem variantu EU i US, rozdíl by měl být jen v tom, že EU pípá při nezapnutém pásu (vpředu i vzadu) neustále, US zapípá jen 6x. Ale nakonec jsem dal na OFF (nepípá vůbec). Při variantě US jsem tuším měl nějaký problém na zadních sedačkách, pípalo furt, i když byl člověk vzadu připoutaný, ale už si přesně nepamatuju. Při stojícím autě mi to nikdy jako nepřipoutanému nezapípalo, až při rozjezdu, pří obou variantách.
    1 bod
  11. Dnes měněno na světlech bez SLA po 4 letech provozu, sundával jsem podběh, přístup v pohodě. CENA 3450,- s dopravou za obě. Origo - kontrola na stránkách Osram. Původní Osramky: Měněny za A teď to podstatné, měření ze stejné vzdálenosti a ve stejných světelných podmínkách po cca 2 minutách od zapnutí světel: původní Osramky (v luxech x10) Night Breaker Laser (v luxech x10) z jednoduchého měření (ale i pouhým okem) je vidět znatelný rozdíl - uvidime po par tisicich kilometrech až se výbojky zajedou.
    1 bod
  12. Tak dnes cestou do práce opět..zapnu Light assostence, chvílku funguje a poté hláška "LIGHT ASSISTENCE - VYČISTĚTE ČELNÍ SKLO". Tak to ostříknu a otřu stěrači, chvilku nic..asistent nejde zapnout a po 5 minutách už jde....... Vzhledem k mrtvu na tomto fóru už snad ani neočekávám odpověď......anebo dostanu další varování at netopuju...ale to bude naposled.
    1 bod
  13. Takže další příspěvek (a rovnou i téma, protože těch je tedy na problémy nové Octavie asi málo) jak je nová Octavie hrozné auto. Hádám, že tady se fasovalo.
    -1 bodů
  14. Když někdo nařizuje torální kraviny znamená, že se tím budou řídit jen ovce. Jestli se někomu ten stupidní potisk líbí, tak ho upřímně lituji. Konec konců to mohla ŠA udělat snadno odstranitelné. To by ale musel někdo přemýšlet.
    -1 bodů
  15. Najdi si tu normu, než budeš plácat nesmysly a dávat negativní hodnocení.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...