Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/14/21 ve všech sekcích

  1. Jasně,SII,SIII,kodiaq podporuje 2 ovladače
    1 bod
  2. Mám normálně dva ovladače.
    1 bod
  3. Mne na dsg, keď len jemne stojím na brzde, tak presne cítim ako tam je zaradená 1.r a snaží sa to ísť do záberu. Ak tu brzdu došlapnem, vtedy to rozpojí a je to v kľude. Podotýkam, že mám suchú DSG vo Fabii, ale princíp na všetkých DSG čo som skúšal, bol podobný.
    1 bod
  4. Tak nevím co je Vám známo či ne. Jen se snažím odpovědět a dát radu. U mne zkrátka fungují dva ovladače a i u staršího telestartu T91 jsem měl napárovány ovladače dva. Doporučuji najít jiný kontakt na Webastu.
    1 bod
  5. Zdravím, hledal jsem zde na fóru způsob přidání ovladače k nezávislému topení. (dalšího ovladače, popřípadě nahrazení poškozeného). Něco jsem sice našel, ale krom rad "přes diagnostiku" nic rozumného či uživatelsky snadného. Takže " Superb MR 2017 2.0 DSG 140kw: 1. potřeba správný ovladač musí být 3V0963511 2. při zapnutém zapalování vyndat pojistku /umístnění obr.1 3. na více jak 5s vydělat pojistku 7. 4. následně vrátit pojistku a na ovladači do 5s stisknout a držet na ovladači "OFF" dokud nezhasne červená LED na ovladači. 5. už jen kontrola-zapnout a vypnout topení ovladačem. hotovo.
    1 bod
  6. Ne, prostě to musíš zkusit tak dlouho odemykat a mačkat (nejlepší je dvířka přimačknout a odemykat a zamykat) než to pustí nebo dojet do tepla a přes zadní podběh to odpojit, případně vyměnit ten mechanismus. Na SII jsem si to nechal odpojit a mám klid a za 5 let mi nikdo naftu neukradl.
    1 bod
  7. Hlavně, jak už tady bylo psáno předtím, tak je nutné mít správný senzor RLFS, né RLHS (snad jsem to nepopletl). Pokud si dobře pamatuji, tak vozy od modelové péče 2016 už nemají patřičný senzor a musel by se jedině vyměnit. I když není správný senzor namontovaný, tak v infotainmentu to nastavení vidět bude a půjde vypínat/zapínat, ale fungovat to nebude. Například s RLFS 81A 955 555 A/B to fungovat bude
    1 bod
  8. Borci poradím Vám rychle a zdarma ! Já když "šetřím kapalinu" tak si to přepnu jen na denní světla ( potkávačky) ostříknu si sklo a pak si to přehodím zase zpět na normální :))) ..
    1 bod
  9. Si si potom kupil spatne auto.Superb sa kupuje prave kvoli tichu,velkosti a pohodliu....nieje to ani s 200kw TSI ziadny sportak,alebo vikendovka,tak nieje dovod,aby reval a hucal z vyfuku.Na to su uplne ine auta.Rozpojit vyfuk kvoli lepsiemu zvuku?To ma inak pobavilo:o)))
    1 bod
  10. Výměna by byla složitá drahá. Potřeba by bylo i další čerpadlo. Jinak souhlas. Ta malinká nádržka v O III je k posrání. Asi nás výrobce připravuje na příchod elektromobilů. Přitom, koukni pod auto u zadní nápravy. Je tam neuvěřitelně místa. Vešel by se tam migrant, nebo klidně dalších 40 l paliva. Nepochopitelné. Bral bych větší nádrž klidně za příplatek.
    1 bod
  11. Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???
    1 bod
  12. V tme na okresnej ceste alebo na dialnici to musi byt pecka ist niekolko desiatok metrov potme :D
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...