Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/02/22 ve všech sekcích

  1. Ano, to byl jeden z důvodu, palety a ty zelené zelinářské přepravky. Těch pár cm je dobrých a do garáže se to taky vejde. Za autem nepřekáží. 😂
    1 bod
  2. Já kupoval tento včetně nabízeného, ale asi tři roky zpět v akci za 13750Kč a nemůžu si stěžovat. HANDY 3 N + kolečko, plachta Modrá plachta přes bočnice | AZ přívěsy.cz - Přívěsné vozíky skladem! (azprivesy.cz) Co se týká poskakování prázdného, tak je hodně odvislé od nafouknutých pneu, dávám rozumně míň a mám klid.
    1 bod
  3. Sice jsem ještě nic nevezl, ale s prázdným se jelo dobře, nebyl skoro slyšet, pokavaď nebyl nějaká nečekaná nerovnost a na kruháčích držel stopu. Známej říkal, že ho má taky, už asi 10 let, odtahal s ním kde co a je pořád dobrej. Akorát dokoupil kolečko a plachtu (s těma upínacíma ťuplíkama si prý vyhrál, než je navrtal).
    1 bod
  4. Jestli ti funguje spolehlivě ovládání okna řidiče přes DO, tak to buď rád. Ne všem se to povedlo 😉
    1 bod
  5. nakonec i na cele tisice 🥂😁 letos jinak bida... 22681km
    1 bod
  6. Nevím jestli jsem vyfotil přesně to co si myslel. Když by ne můžu ještě něco vyfotit. Jinak moc místa z vrchu tam není. Možná zespodu by to šlo lépe.
    1 bod
  7. Já mám jedno z prvních CitiGo, tzn. nemám v kastli nachystané montážní otvory. Nechtěl jsem nic vrtat a ničit protikorozní úpravu, protože na těchto místech není o chronickou vlhkost a následnou korozi nouze. Tak jsem to vyřešil tak že jsem podběh pořádně umyl a inkriminované místa odmastil a nalepil jsem tam "mamutem" nerezové šrouby s velkou hlavou (protože mám TIG, tak jsem si je vyrobil z normálního nerezového šroubu na jehož hlavičku jsem přivařil nerezovou karosářskou podložku - tlustá, velkoplošná). Víc napoví obrázky. Použil jsem originál montážní sadu i podběhy, v zadní části pod nárazníkem jsem je lehce zastřil nůžkami na plech aby navazovaly na nárazník. Podběh jsem ještě lehce polepil antivibrační protihlukovou folií, ale stejně je antihluková úprava zadní části CitiGO strašná a hluk od zadní nápravy je pořád slyšet, takže se chystám celý kufr, zadní podběhy a podlahu (ten holý plech) stejně pořádně polepit a zatlumit.
    1 bod
  8. To už pak ale není zas tak velký rozdíl mezi mačkáním po volantu nebo oklepnutím po pedálu :-D Osobně mi taky mnohem více vyhovuje "hloupý tempomat", ACC se hodí spíše na okresky, ale na dálnici, kdy musím do levého min. 100m před přibližujícím se autem je otravné. Navíc když už si všichni výrobci hrají na ekologii, tak díky těmto neustálým a většinou i zbytečným zásahům do řízení se zvyšuje i spotřeba. S hloupým tempomatem dokážu jet mnohem plynuleji s menšími zásahy do řízení. Jediné plus u ACC je, pokud se nevěnuješ řízení, tak ti to může zachránit krk, ale tohle dokáže suplovat i FA.
    1 bod
  9. Boha jeho, to jsou zase bláboly. Ti technici by se měli jít živit nejspíš zametáním ulic, tam by snad nic neskazili a hlavně by nikomu nic podobného neradili. Žádné čidlo nic neodhaduje a není v něm žádná tribologická laboratoř. Je to jen a pouze snímač hladiny a teploty oleje G266 (stačí se například podívat do přehledu systému řízení motoru v některé z učebních pomůcek pro motory EA288). Tyto hodnoty pak vyhodnocuje příslušná řídící jednotka.
    1 bod
  10. takže pokud někomu stejně jako Bismovi či mně po měsíci přestane fungovat výše popsaný postup "opravy", tedy očištění, srazení hran a nastříkání pásu kokpit sprejem, tak tu mám řešení, ketré 100% funguje. Musel jsem ale vymontovat pás komplet ven, neboť v zabudovaném stavu je tam jednak blbý přístup a ještě jsem to dělal po tmě. Takže na prvním obrázku je vyjmutý pás a ten černý kryt (označený šipkou) NENÍ nutné demontovat, jak jsem si původně myslel, neboť pod ním se skrývá jen systém zasekávání pásu. Na druhém snímku jsou označeny šipkami místa kam je potřeba nastříkat silikonový olej. Je potřeba vytáhnout pás na maximum a pak si šroubovákem malinko vyhnout čelo té kovové cívky na kterou se pak navíjí pás, tak aby tam šlo stříknout olej. Jakmile tak uděláte, pás začne okamžitě namotávat, jako za mlada
    1 bod
  11. Při míjení se navzájem na okresní cestě, ale i na dálnici jde matrix OIV poznat úplně s přehledem. Navíc u člověka, který se zajímá o Octavie, či obecně Škodovky. Jinak naprosto souhlasím se @Supermarine_Spitfire
    -1 bodů
  12. Souhlasím s Lukášem. Psal jsem to tu před měsícem. O4 tady v Praze hlavně i středočeský kraj jsou v hojném počtu a když vás auto osvítí většinou se člověk koukne, co jede proti němu. O4 pozná člověk bezpečně i v noci. Tvar světel a nízký široký předek nikdo nemá. Ono to nemá cenu, uživatelé to budou hájit, zapnou automatiku hlavně, že vidí. Jsou ale i tací na jiném fóru, co prostě přiznají, že to i nefunguje jak má.
    -1 bodů
  13. Mám autokit značky carlinkit, funguje velmi dobře, jsem s ním velmi spokojen
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...