Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/22 ve všech sekcích

  1. Hlásím další (již 2x za sebou) zkrácení dodací lhůty na novou Octavii. Za poslední měsíc posunutí předpokládaného výrobního týdne z 18/2022 (2. prosince) na 12/2022 (3. ledna). Ještě na konci září jsem měl informaci 21. týden, takže za poslední 3 měsíce celkem o 9 týdnů, což je docela dost. Tak uvidíme, jestli to začne zase stoupat..
    6 bodů
  2. Poprosil jsem jednoho prodejce a fotky hned poslal. Nevypadá to zle, na RSku by to mohlo vypadat o fous líp...
    5 bodů
  3. V MB mají v plánu do konce ledna dopracovat všechny momentálně odstavené automobily. Takže se to asi pomalu začíná stabilizovat.
    2 body
  4. ano, všichní víme :-) myslím že je už bezcenné to tady opakovat. Prosím o smazání
    2 body
  5. Mě se líbí. Ale je to jedna z těch barev, ke které je potřeba mít pořádnou výbavu. Základní světla, malá kola, bez Sunsetu a jiných doplňků, lišt apod. bude vypadat divně.
    2 body
  6. S čím je spojené zvuk. vyhledávání - úplně levé tl. na volantě? Dělá to zvláštní ikonku na maxidotu😀 Je to podmíněno, že mobil musí být spojen s autem přes AA nebo Carplay? Nebo to jde i jen přes BT? Chtěl jsem hledat v tel. seznamu hlasem při BT spojení a odmítá to. Jde to zprovoznit? Musí na to být nějaká apka? Nebo online spojení a přes Google? Díky za osvětu.
    1 bod
  7. Tak změna stavu, S21 s aktuálním A12 se mně nepřipojí automaticky napoprvé. Když vypnu/zapnu na infotainmentu BT, tak pak naskočí hned. Stejně tak když v mobilu otevřu nastavení WiFi, načtou se dostupné sítě, včetně té auta, k té se v. ten moment telefon hned připojí a AA naběhne. V nastavení WiFi je úsporný režim wifi, ten na M21 a A52 nebyl, tak jsem ho vypl, stejně jako adaptivní baterii, uspávání aplikací a optimalizaci baterie pro aplikaci Google a Android Auto. No jsem zvědav, snad to bude OK.
    1 bod
  8. Zatím očekávání dost mírním. Přeci jen i týden před zahájením výroby se mohu dozvědět další zdržení. Dokud nebude u prodejce, tak je možné všechno. Další vyhořelé / vytopené továrny, vlny Omicronu…
    1 bod
  9. Normální režim to na rovině bez akcelerace drží otáčky mezi 1200 – 1300 ot. Je potřeba tyto „základní“ podtočený otáčky zkorigovat tak, aby „volná jízda v záběru“ (ne z kopce nebo dojezdy) neklesala pod cca 1500 ot = posunout „bod přehození na vyšší stupeň“ posunout o cca 150 – 200 otáček nahoru. Ti co mi raděj jezdit na sport jsou jaxi mimo mísu – sport je o více jak 2 převodový stupně rychlejší (drží auto i bez akcelerace stále mezi 2500 – 3500 ot). Jde mu jen o to, aby se motor nesnažil za každou cenu běžet na nízkých otáčkách a chtěl nesmyslně "ušetřit" nějaké gramy CO2. O možnosti přeprogramování ví. Má ale strach, že když půjde v rámci záruky na servis, pošlou ho pak někam... Navrácení SW na původní verzi sice stojí jen 500 Kč, nechce se mu ale nikam jezdit. Bydlí kus cesty za Prahou. Nelze někde stáhnout program, pomocí kterého by si udělal zálohu a opětné nahrátí upravené verze SW sám ? Je technicky zaměřený a zvládl by to.
    1 bod
  10. CZ cenik Kia Sportage: Sportage_NQ5_CENIK & TECH.SPEC.pdf
    1 bod
  11. popravdě uvažuji o této v RS, jsem rád že jsem sehnal aspoň nějaké fotky..
    1 bod
  12. To je ta jediná zatím skladovka v ČR za 950, na RS se stříbrnými 19" a zadního stěrače to bude lepší
    1 bod
  13. Nové telefony (SAMSUNG třeba) mají bezpečnostní funkci která při každém zapnutí HotSpotu vygenerují náhodnou MAC adresu (identifikaci telefonu). V nastavení Hotspotu je tlačítko "konfigurovat" potom je "upřesnit" a tam je potřeba v sekci Typ MAC adresy vybrat "MAC adresa telefonu". Alespoň takto je to u mého Galaxy A52S 5G.
    1 bod
  14. každý BT zařízení má svoje ID a telefon pozná, že se jedná o sluchátka, repro, hodinky, auto. a právě v případě auta prostě nebude chodit žádná zvuková notifikace kromě volání, jestli to jde nějak obejít nevím
    1 bod
  15. Právě jsem u sebe na vlákně zveřejnil návod jak si vyrobit poměrně jednoduchý a celkem i levný (něco málo přes 600,-) převodník, který umožňuje přemapování tlačítek, kterým by jinak auto nerozumělo. Převodník zároveň umí deaktivovat start-stop. samozřejmě při zachování všech běžných postupů v automotive, tedy napájení přes pojistku, napojení přímo na BCM... Pokud by si někdo nevěřil s výrobou sám, můžeme se operativně domluvit na výrobě a možná i instalaci ale rozhodně neplánuju nějakou manufakturu. Zatím testováno jen na Fabia III ale mělo by to fungovat i na ostatních modelech. obecný technický návod spíše netechnická dokumentace vývoje a instalace do auta zde Tolik asi k tomu jestli vím nebo nevím o co jde (opravdu chlapácké zpětně editovat zprávy a přečti si prosím znovu a pomalu moji přezdívku)
    1 bod
  16. Mě se spotřeba zvýšila počítačově, reálně je o cca 0,3l menší
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...