Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. smire

    smire

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      78


  2. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      7 306


  3. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 314


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 878


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.1.2022 ve všech sekcích

  1. Stůl pro 10 lidí zarezervován, budeme mít salónek😎
    4 body
  2. DQ200 je pro 1.5 TSI naprosto OK. Její limit je oficiálně 250Nm, neoficiálně snese něco kolem 280-290Nm bez zásahů. U manuálů je situace stejná, 1.0 TSI 81kW používá MQ200 s limitem 200Nm (stejnou převodovku používají v koncernu i 1.5 TSI 96kW které mívají kolem 220Nm celkem běžně) -> stejně jako DSQ jsou i manuály "na limitu" a nedá se tvrdit, že by to nějak vadilo. Tyto nové DQ200 už docela drží, (pokud tedy člověk nespoléhá na to, že výrobce tvrdí že olejová náplň je doživotní). Navíc Fabia je malé a lehké auto, DQ200 se páruje s 1.5 TSI 110kW ve všech FWD modelech kromě Kodiaqu a drží. Nicméně toto už by bylo na delší diskuzi.
    4 body
  3. pár poznatků z sebetrasovacího formuláře na covid u kolonky s váhou a výškou vám formulář nedovolí vyplnit písmena, pouze čísla a taky oilerovo číslo e, pí to ale už nedovolí už jste se někdy líbali s respirátorem? :D
    3 body
  4. Ahoj, dnes se mi podařilo dostat z originálního rádia Bolero stereo výstup v dobré kvalitě. V podstatě si ukradnete signál PŘEDNÍCH reproduktorů před koncovým zesilovačem. Signál se zesiluje a zeslabuje podle hlasitosti rádia. Aby nedošlo k poškození rádia a omezilo se rušení, je dobré před konektor Cinch umístit elektrolytický kondenzátor na každý kanál. Kondenzátory poté zakápněte například tavným lepidlem kvůli vibracím. Snažil jsem se zdokumentovat to co si myslím že je důležité. Zapojení ověřeno se zesilovačem Magnat 600W. Výhodou tohoto zapojení je, že se nedegraduje signál za koncovým zesilovačem, proudící do reproduktorů, jako při použití HI/LOW adaptérů. Návod popřípadě doplním, kdyby něco chybělo. Prosím přimhouřete oko nad provedením, dělal jsem to jedno odpoledne z věcí co byli po ruce.
    1 bod
  5. Ano, článek ze škodováckého odboráře
    1 bod
  6. @stanmar už o tom nedávno někde psal.
    1 bod
  7. No nevím, jestli se Vaculík ze Světa motorů v článku tak trochu nemýlí a to v tom, jak tvrdí, že některé baterie, u některých automobilů lze dnes vyměnit jen s diagnostikou, nebo v servisu a že bez tohoto postupu se časem zničí i ta nová baterie, neboť systém dobíjení si zapamatoval tu vadnou a tzv. dosluhující baterii a tak se po výměně bez diagnostiky, má chovat i k té nové a nedokáže se jí přizpůsobit. Známý výrobce autobaterií Banner, na svých webových stránkách tvrdí ( i když tak nějak pod čarou) , že systémy aut jsou schopny i bez diagnostiky a bez jakéhokoliv dalšího nakonfigurování té nové, nebo bez zadávání toho BEM kódu, po cca 2 hodinách až 6-ti dnech po napojení nové baterie si nakonfigurovat automaticky novou baterii a taktéž si vyresetovat případná chybová hlášení. Jedině k čemu výrobce Banner nabádá, tak je to, že klasické zaplavené baterie, baterie EFB a baterie AGM mají být nahrazeny zase jen příslušnými typy baterií s obdobnými výkonovými parametry. Pokud tedy platí to, co říká Banner (a světový výrobce asi lhát nebude), tak veškeré výměny baterií (i na Octavii IV), si můžeme pořád dělat sami doma bez jakékoliv pomoci drahého servisu a bez jakéhokoliv diagnostického přístroje. V odkazu je sice hodně textu a odkazů o tom, že je opravdu potřeba ta diagnostika aj., ale nepřímo a tak nějak pod čarou se zde dostaneme k tomu, že to opravdu jde i v domácích podmínkách bez ničeho, akorát systém auta si to sám nastaví až za výše zmíněnou dobu. Dokonce zde můžeme vyčíst i to jak to mají v tomto směru jednotlivé automobilky (Škoda nevyjímaje), není problém si to rozklikat, pokud někdo bude mít zájem. https://www.bannerbatterien.com/cz/Znalosti/7-HOW-TO-správné-zaregistrování-baterií-ve-vozidle-se-systémem-start-stop
    1 bod
  8. Bude vědět @Martab ten je expert na ty typy převodovek a motorů
    1 bod
  9. Dík za upozornění. 👍 Dle mého názoru to drží fest, ale vteřiňák to není 😄 je to jen lepidlo.
    1 bod
  10. A drží to pak nalepený fest? Resp. máš pocit, že by to mělo něco vydržet? PS. Bacha, necituj předchozí příspěvek, je to proti pravidlům fóra 😉
    1 bod
  11. Jj na sluníčku 9 stupňů ,ale ještě jsem si tapec ohřál horkovzduškou. Začínal jsem lepit vždy z jednoho místa (viz. foto) Když se člověk někde netrefi tak to odlepit jde ,ale hodně blbě. Lepidlo ale zůstává na koberci . Pozor na to když se slepí zadní strany koberce k sobě,to je pak problém.
    1 bod
  12. @mapo27 Jakmile se oteplilo, tak ses do toho pustil i teď v lednu, paráda 😀. Skvělá práce👍, na fotkách ti vše perfektně sedí na obložení, takže šablony jsou nařezaný přesně a sedí do puntíku do tvarů tapece? Na videích na YouTube výrobce to občas není lepeno úplně přesně. Tys měl dle foto dokonale přesnou ruku 👌. Krom dobrého pocitu z materiálu bych se chtěl zeptat na přilnavost toho koberce. Když se to vyhladí, drží to přilepený festovně a máš dojem, že by to mohlo i něco vydržet? 🙂
    1 bod
  13. Normálně na sucho podobně jako na Youtube a materiál vypadá dobře.
    1 bod
  14. 1 bod
  15. To ale musíš mať kameru, ktorá prepína jazdný a parkovací režim na základe akcelerometra, alebo GPS + nejaký časový interval na prepnutie. Netvrdím, že také kamery neexistujú, ale lepšie kamerky ktoré dokážu dlhodobo nahrávať počas parkovania to riešia tak, že majú jedno stále napájanie a druhé zo zapaľovania. Keď je naštartované, tak kamera ide v bežnom režime, keď zo zapaľovania neide napájanie, tak sa prepnú do parkovacieho režimu. A toto je vec, ktorú cez USB-C port v spätnom zrkadle nedosiahneš.
    1 bod
  16. nakonec i na cele tisice 🥂😁 letos jinak bida... 22681km
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...