Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/10/22 ve všech sekcích

  1. Som po servise. Na nič neprišli, nič nenačítali, takže nič neurobili... 😞 Tak neviem, skúsiť iný servis? Video videl, ale stále sa oháňal tým, že im tam to auto musím nechať na pár dní. Keďže ide o sporadickú hlášku, zase na nič nemusia prísť a ja nikomu auto nenechám, aby si z neho urobil na týždeň služobák...
    2 body
  2. Bi-Led znamená, že v projektoru/čočce jsou dvě funkce. Potkávací + Dálková. Žádnou změnu mezi MR neočekávám. Světla se mění/zlepšují až s FL
    2 body
  3. Kde jsou ty roky, kdy jsme čekali netrpělivě co se přidá do výbavy, jaké nové prvky, v následujícím MR... Nyní jen s obavami očekáváme, co z ní zmizí...
    2 body
  4. @JirikHL no jo, je to nebezpečná sebranka, přežijí a vrátí se jen ti nejsilnější :D
    2 body
  5. Panoramatická střecha.
    1 bod
  6. Nová expozice https://www.garaz.cz/clanek/reportaze-auto-moto-muzea-skoda-muzeum-laka-na-novou-vystavu-poznejte-jak-se-vyvijely-motory-prevodovky-a-podvozky-21008213#source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    1 bod
  7. Ja mam nakonfigurovanu MC presne v tejto farbe s tym sportovym podvozkom -15mm a trochu mam obavu s tych 18tok.Co som jazdil 17tky,bolo to take na hrane pre mna.Zatial mam nakonfigurovane tie skarede seriove cierne Volans/aj ked priznavam,nazivo su krajsie,ako na foto/ a objednam potom k tejto graphit farbe 17" Geneva v lesteno antrazitovom prevedeni.
    1 bod
  8. Rozšíření sériové výroby: Středový airbag-pro všechny výbavy Multifunkční kožený volant-všechny výbavy Asistent rozjezdu do kopce-všechny výbavy Progresivní řízení-sériově pro Sportline Web rádio-sériově pro Bolero Nový paket Active plus: pípak vzadu,16" kola Twister,8 repro Mamba pro Sportline Přepínání tlačítka Travell Assist-TA a ACC Nový paket PW8 a PW9-vnější zrcátka s pamětí a osvětlením nástupního prostoru Aktualizace názvů některých výbav a paketů
    1 bod
  9. Jsem jenom uživatel, detaily nevím, ale co jsem slyšel, tak celá ta přední část sání musí ven. Jestli se to dá vyndat, aniž by člověk musel demontovat chladič/motor apod., kdoví... Opravná sada by měla obsahovat celý ten velký plast s klapkami a dalším materiálem, bez snímače polohy apod. Aspoň tak nějak to řešil můj servis před léty. Jako jezdit se s tím určitě dá, pokud to neprovede nějaké hara-kiri, tak asi i neomezeně, jenom před STK je potřeba vymazat chybu.
    1 bod
  10. Zadní led světla budou, ale zatím se čipy upřednostňují pro jiné vozy.
    1 bod
  11. Ano v té kombinaci to bude luxus s Vega koly. Mám jednu fotku, není vidět celá.
    1 bod
  12. Dal jsem je za 1000Kč a už se mi pár lidí ozvalo. Dva čekají na výplatu :)
    1 bod
  13. @tom01 Pod zadním sedákem pozor na výšku materiálu. Pak se špatně zacvakávají ty packy na sedačce do "patek" co jsou na plechu dole. Logicky to tam překáží. Jel jsem s tím bez audia jenom kousek a bylo to podle mě dost znát. Pak už jsem měl nové repro a tam byly priority jinde :)
    1 bod
  14. @JirikHL Myslím, že i tak zůstane Mamba poměrně vzácná barva, většina ji bude obdivovat, ale málokdo sebere odvahu aby jsi skutečně objednal a byl středem pozornosti na každé křižovatce :-) Navíc ji furt má pouze Octavie (RS, Sportline) a Enyaq RS. To spíš ta oranžová Pheonix se rozšíří rychle.
    1 bod
  15. MY 2023: Ambientní osvětlení-možnost změny červené a bílé u rádií Swing a Bolero.Vozy vybavené Asistovanou jízdou 2.0 nebo Travel Asisistentem nové prediktivní tempomat místo ACC.Funkce tlačítka Travel asisistentu-prediktivní tempomat a ACC.
    1 bod
  16. V rámci MR 2023 - všechny budou mít komplet vnitřní LED - el. dětská pojistka pro LB odebrána - schránka spolujezdce bez chlazení !!! - masážní sedadla pro Style, L&K, Sportline - jiné názvy paketů - tlačítkem na volantu jde přepnout Travel/ACC
    1 bod
  17. Ceník MY 2023: octavia-cenik.pdf
    1 bod
  18. Tak v sobotu jsem stihl dodělat zbývající troje dveře. Postup stejný jako u prvních dveří. Během úpravy jsem musel jet s autem cca 2km a hned při rozjezdu bylo dost znát odhlučnění torpéda. Když jsem vytočil jedničku, tak to bylo mnohem tlumenější. Pak jsem jel ještě cca 30km a opravdu je toto odhlučnění znát na zvuku motoru. Kvalita repro je znát. Dole to basuje a nahoře jsou výšky krásně čisté. A to by se repro mělo ještě rozehrát. Nejvyšší skok v kvalitě bude určitě vzadu, kde byly osazeny pouze koaxiální repro. Naštěstí má Rapid přípravu na výškové repro u klik (nechápu, že Fabie toto nemá a proč je tam u Rapida nedávali). Takže místo koaxiálů co vám hrají někam do nohou, tak najednou krásné výšky co vám hrají u hlavy a dole basy. Nádhera. Teď budu čekat, jak se reproduktory rozehrají. Jinak opět celkem piplačka. Ono se to nezdá, ale nejdříve rozebrání, odvrtání a pak udělat novou kabeláž > instalace repro > dohlučnění a opět smontování a pak si to musíte dát ještě třikrát znovu. Originál repro mají i s "gumou" okolo průměr 13cm > nové mají 14,5cm. Originály prodávám.
    1 bod
  19. No však mě to celkem štve, že se to sešlo tak, že nemůžu přijet :). Ale příště to snad klapne!
    1 bod
  20. Jedná se o vířivé klapky v sání, těsně před hlavou motoru. Ovládání klapek se po čase vyběhá, případně se poškodí jiné části sání. Na motorech TDi se to dalo "řešit" takovým mezikusem, který omezoval pohyb klapek vůči snímači, tzn. nevytvářel nesmyslné signály. Ale nevím, jestli to bylo i pro TSi a hlavně - ty klapky časem zestárnou natolik, že v kritickém případě spadnou z hřídelky a proletí motorem.. Dá se buď koupit nové sání, anebo opravná sada, viz: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06j198211d-saci-potrubi-prislusenstvi-23756.html Ale co jsem koukal, je to drahé jak prase, pár let dozadu to stálo ani ne polovinu. Jinak na funkci to nemá moc velký vliv, i když po výměně to bylo trochu znát. Edit: Tak ještě aktualizace, na skoda-dily mají i další variantu: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06j133201bh-trubka-saci-1-8tsi-2-0tsi-32911.html Asi pro motory od roku 2009. Sice to není zadarmo, ale cena furt trochu lepší..
    1 bod
  21. well, Ja si O4 kupujem ako sukromna osoba. Do uzsieho vyberu sa dostala Toyota Corolla TS (v sumare, interierovo male a debilne designovane), Mazda 6 (end of life a stara platforma) a Mazda 3 (viac mensich veci, ale vo vseobecnosti skoncila tesne na 2. mieste). Korejca nechcem, crossover/mpv/suv tiez nie, francuzske ufo auta ma neoslovuju. Po mesiaci laborovania a vozenia sa na roznych autach som objednal O4. Aj z dizajnoveho hladiska ma proste Kabanova skola bavi. Nevravim ze nulty a prvy rok vyroby nebol problematicky, ocividne si mali nechat cas na debugging. Ale evidentne sa problemy stabilizovali a zrelost auta uz je tam, kde mala byt pri starte. Je to vsak nieco, s cim som ochotny zit a sem tam si zabehnut na software update (mozno je to uchylka, ale aj Windows Vista povazujem za podareny OS). TL;DR: Objednal som si ju na sukromne pouzitie s plnym vedomim vsetkych problemov ktore sa do tej doby vyskytli.
    1 bod
  22. Mne pride Autoforum ako jedno z najobjektivnejsich intenetovych medii venujucich sa autam. Nie su voci Skode zaujati ani v pozitivnom, ani v negativnom zmysle, pisu realny pohlad na vec. Kazdy, kto sa v autopriemysle pohybuje uz nejaky ten rok vidi a vie, ze Octavia 4 je pruser. Pruser na kvadrat znasobeny najprv korona krizou a potom problemami zo strany dodavatelov. Pruser menom Octavia 4 sa dokonca u konkurencie spomina ako ukazkovy priklad toho, ako to nerobit. Uponahlane uvedenie nedorobeneho modelu na trh, katastrofalne softverove problemy v celom aute, mnozstvo servisnych a zvolavacich akcii. Auto je na trhu nieco vyse 2 rokov a az teraz sa konecne riesia veci, ktore boli problemove od zaciatku! Najst sukromnu osobu ako majitela je rarita, pravdepodobne kvoli cene ludia siahaju po lacnejsich alternativach; firmy su na tom podobne, mnozstvo operakov po skonceni O3 preslo bud na Scalu v ramci koncernu, alebo ina ine znacky. Malo firem vymenilo O3 za O4 a ked aj tak spravili, tak na zaklade vysledkov roznych statistik v ramci starostlivosti o zakaznika a popredajnych sluzieb je prekvapivo vysoke cislo tych, ktory by si to auto uz znova nevybrali. Predcasne vracanie aut pred ukoncenim leasingu, v pripade Octavie aktualne nic vynimocne. Detto snahy vratit auto po 3 neuspesnych reklamaciach. Takto zle to nikdy s Octaviou nebolo. Osobne ma to mrzi, blizko aut sa pohybujem od konca 90-tych rokov, zazil som vselico, Skoda stale je moja srdcova zalezitost, ale tak, ako som krutil hlavou, ked v minulosti si niekto miesto Octavie zvolil ine konkurencne auto, tak teraz si tukam na celo, ked niekto uprednosti Octaviu pred konkurenciou. Mal som moznost jazdit hadam vsetkymi existujucimi prevedeniami Octavie (okrem predlzenej 1.generacie), ako sukromne auto som od roku 2010 vystriedal 4 rozne Octavie v roznych prevedeniach, ale tak znechuteny, ako som vracal po vikende naspat Octaviu 4 v cennikovej cene cez 40tisic eur, som nebol ani z Dacie Solenza. Sme sice na Skoda fore a v Octavia sekcii, ale urcite by som dal dole ruzove okuliare a postavil sa celom k faktu, ze Octavia 4 ani zdaleka nesplnila ocakavania. V podstate je stastie, ze sa maju moznost vyhovorit na korona krizu a ze je problem s dodavkami dielov, inak by museli priznat, ze to proste nevyslo. Sucasne vedenie ani naznakom nepripusta, ze dakde spravili chybu a stale funguju s hlavou v oblakoch. Argumentovat o uspesnosti modelu tym, ze zakaznici su ochotni cakat na to auto aj 1,5 roka, je vymyvanie mozgov. Ano, caka sa preto, lebo dakto nieco fatalne pokazil na zaciatku. Je tu vobec niekto, kto ma Octaviu 4 ako sukromne auto a presedlaval z Octavie 3? Pridelene firemne auto alebo operak neratam, hladam sukromnu osobu, od ktorej by som rad nejake kratke zhodnotenie tohto "upgradu". Este skusenost z minuleho tyzdna - Octavia vyrobena teraz v aprili, cennikova cena nejakych 38tisic eur a kazdy dotyk nohy o tapacir znamena vrzganie a praskanie (spravil som aj video, mozem prilozit ak je zaujem). Halo vazeni, toto sme tu mali uz v roku 2016-17, to tam vazne nezostal nikto z tych rokov pracovat a nevie, ako navrhnut a vyrobit tapacir tak, aby nevrzgal? Asi to tak bude. Ono staci sa pozriet na TPI a ZDA za poslednych 20 rokov, mnozstvo veci sa po X rokoch opakuje u novsich modelov znova a znova...
    1 bod
  23. @karlosxNastavit v mobilu u BT auta jen telefon. Zrušit tam media nebo hudbu. Pak zmizí ta hláška na radiu.
    1 bod
  24. Toho zvuku sa nikdy úplne nezbavíš, ale dá sa čiastočne pomôcť tým, že budeš používať olej 0W-30, prípadne 0W-40. S touto viskozitou dokáže čerpadlo o niečo skôr natlakovat napínak reťaze. Ak máš k tomu aj vymenenú reťaz, tak viac toho nevymyslíš. Samozrejme výmena olejového čerpadlá má zmysel, ak vieš, že to tvoje má nejaký problém, ale len tak by som ho nemenil.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...