Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/22 ve všech sekcích

  1. Čiže za 250000 km si zničil 4 sklá = 62500 km/sklo Ja som dostal 3. sklo pri 53000km, čiže mám spotrebu 53000/2 = 26500 km/sklo :D
    3 body
  2. Já už mám výhodu, že potomci si již hodně let nechtějí kazit image společnou dovolenou se "staříky", tedy jezdíme s drahou polovičkou sami, počátkem září, v neděli kolem 19 hodin na noc, za západních čech přes budějky a přes rakousko po A9 (dva tunely za cca 15 éček), ale zato dálnici máme jen pro sebe, kolem třetí ráno průjezd přes prázdný Macelj, samozřejmě po bezahlen bitte 30 éček za SLO dálnici, pak na pár hodin do rána odpočinko spánek na odmorišti, kolem 9 hodiny příjezd na Pag a nákup zásob pažského sýra (k vínu a na špagety, to je žeraso ...), podle stavu vykoupání ve Svatém Filipu i Jakov, zpravidla oběd v tamní pizzérce. pak zpět na dálnici, do cílové destinace někde od Podgory níže směrem k Dubrovníku, kde je ještě v září stabilní a letní počasí, v pondělí kolem 16 hodiny příjezd do cíle ... takto každý rok, mimo jednu covidovou absenci před dvěma lety a plánuji tak i letos ... jo, ta cesta je pomalu dražší, než samotný pobyt, ale což, jednou za rok ... absťák mám už teď :-)
    2 body
  3. To teda. V loni nám na Meg.II odešel posilovač + zámek řízení a k tomu nějaké věci... Prostě něco, co odejde 1x za životnost auta, ale i tak oprava stála 45tis. Každý mi říká, že by se na to vyprdl (jasné, kdo koupí auto bez posilovače:-D). Ano, má letos 13 let. Ale taky ho má člověk v rodině od novoty, má spolehlivou atmosféru, chová se k tomu slušně... A proto i po 13ti letech vypadá troufám si říct zánovně, vše funkční. Když to srovnám s některými mladšími modely, co vypadají jak po 15ti letech a 300tis km, chce se mi brečet. Lidi to prostě berou, jako spotřebák. Ale pak ať se nediví, že jim nevydrží.
    2 body
  4. My jedeme taky letos po 3 letech a taky po dálnici. Položka za Slovinskou dálniční známku už v našem rozpočtu prakticky nehraje roli. Máme výhodu, že jedeme z úterka na středu, takže by to nemusel bejt takovej humus jako v sobotu a neděli.
    2 body
  5. Mé řešení, co jsem dělal i v minulém autě. Dám sem, tady v sekci více uživatelů. Madlo i kryt výroba Polsko, jestli to tam i navrhli nebo v Bolce, vymyslel to k... Tvrdé plasty, pohybem zvuky jako ... Bych to nevydržel déle takové zvuky při zavírání. Lehce zespodu šroubovákem, všechny styčné plochy namazat a klid. Do hodiny všechny čtyři, zvládne to i úplný analfabet.
    2 body
  6. Je to tajna informace a posila se jen po SZ a nebo nadale forum slouzi k vymene informaci? Diky
    2 body
  7. Letos zase po 3 letech jedeme taky. Vzhledem k tomu, že asi pojedeme v 5-ti, budu volit dražší, ale rychlejší a přímější dálnici. Souhlas, za 30€ je to na 14 dnů drahé.... Ale letos dovolená obecně nebude nikterak levná.
    2 body
  8. Tohle reklamovat nepůjde. Schválně jsou tam větrací otvory kudy tam vlezl. Když se dá volant až dolů vycvakne se ta kaplička, po vytažení budíků plexi sundat a odfoknout pavouka.
    1 bod
  9. Nějakou průmyslovou lithiovou vazelínou, co jsem vyhrabal v dílně a ty kovové části uvnitř WD-40. Hlavně se musí namazat i ten žlábek kolem dokola, zbytek se pak ubrousky otře. I grafitovou bych to vzal klidně. Čím tužší, tím lepší.
    1 bod
  10. Včera jsem si nebyl jistý.Dnes ráno zkontrolováno a také svítí hned veškeré ambientní osvětlení.
    1 bod
  11. Ahoj, pokud bych znovu kupoval Škodovku, tak naprosto jistě bych do toho šel znovu. Podívej - když si koupíš auto za jeden a čtvrt milionu, tak je prostě k vzteku, že je uvnitř kravál od kol, jak na horské dráze. Jenže s tím jak bestiálně Škodovka zdražuje svoje auta (a žádné vylepšení se u nich neděje), tak mnohem raději ty samé peníze dám za rok starou Audi, Volvo apod. a mám ihned pocit prémiového auta aniž bych to musel dohánět odhlučněním, doděláváním stmívání na zpětné zrcátko spolujezdce, vylepšováním audiosystému který slušně hraje jen v konfigurátoru, aplikací v mobilu, která funguje jen někdy a spousty dalších drobností, který mě u auta za takové peníze fakt moc štvou. A to nemluvím o přístupu většiny pracovníků autorizovaných servisů. Tedy - mám skvělé zkušenosti s prací a jednáním přijímacích techniků, ale to co potom dokážou předvést mechanici, to je něco neskutečného..... sorry že tak žehrám, ale prostě škodovku už příště asi ne..... a to jsem měl superby posledních 15 let.....
    1 bod
  12. Zastavte se až to budete potřebovat udělat
    1 bod
  13. @brrrrmno, tak nejak, menil jsem minuly tyden v 249tis a neco. Ale. povidal pan, ze od posledni vymeny (skoro 2 roky presne) jsem najel skoro 100tis, tak pry dobre sklo 😂😂
    1 bod
  14. Pěkný rozbor. Servis prostě něco stojí no. Akorát nechápu ty, co si pořídí auto (jakékoliv) a pak šetří na servise. Přitom pořídit nové za 800tis vs. udržovat a servisovat jej je zatraceně fin. rozdíl.
    1 bod
  15. Ve zmiňovaném období (10/2021) byly TOP LED zadní světla pro výbavový stupeň Style pouze buď v paketu navíc, případně jako výbava spolu s kamerou :
    1 bod
  16. Tak uz mam 5. celni sklo od vyroby... Udelame anketu a rebricek jestli me nekdo trumfne? 😁
    1 bod
  17. Já mám a jízda s otevřenou je megaluxus :-)
    1 bod
  18. Záleží na prioritách, pravdou je, že v určité dny a časy v sezóně je to po dálnici na hranici SLO / HR poněkud zdlouhavé a v obou směrech bývají i několikakilometrové kolony. Já to řeším podle situace - tedy pokud je to volné jedu vždy po dálnici a pokud se to ucpe objíždím pouze ucpané úseky. Cenu za použití dálnice neřeším. Není to jisté, ale může se letos stát, že se Chorvatsko začlení mezi země schengenského prostoru - pak by měli zmizet i kontroly na jejich hranicích se Slovinskem. Ovšem přesné datum zatím není známo. Někde se uvádí že to bude až příští rok.
    1 bod
  19. @JSvoboda ty ji ale nemáš proto, že bys ji chtěl, ale myslím že z toho důvodu že máš auto po někom. Když je možnost výběru asi by si měl každý sám rozvážit co chce a co nechce. Problém pak nastane většinou až ve chvíli, kdy už je auto doma a zjistíš že s tím nejsi spokojen. Tak jak píšeš. Nějaký důvod to asi má, že se tenhle prvek výbavy dodává, jestli je to ovšem věc nezbytná si musí zdůvodnit každý sám. Je jasné, že to co na autě není se ani nepokazí. Pokud bych se řídil jenom názory ostatních, asi bych si osobně nikdy neobjednal střešní okno, natožpak panoramatickou střechu.
    1 bod
  20. Vyřešeno. Když jsem na STK předložil můj připravený typový list, technik se zasmál, že nebude vyplňovat něco k něčemu co tam je namontované už 6 let.. Naštval se a šel zavolat na úřad.. k mému štěstí mu to nikdo nezvedal a naštval se o to víc.. sednul k pc a vytisknul jejich protokol, který vyplnil dle mého připraveného typového listu, tažné tak bez prohlídky schválil, orazítkoval a hodil to po mě se slovy "prosím, nashle".. já opravdu jen čuměl s otevřenou hubou. V pondělí zaplatím 50,- za zapsání do TP a 200,- opakovanou prohlídku. Děkuji Vám za ochotu tento bizárd řešit, přeji krásný den! :D
    1 bod
  21. Fabia III - Alarm, zabezpečenie vozidla Výbavu som dopĺňal priebežne, niektoré diely nestoja malé peniaze. Aj keď zvyčajne neparkujem pred bytovkou, ochrana sa zíde. Anti-theft mám nakódovaný, teda základná ochrana pre začiatok by stačila. Ako zvyčajne, narazil som na niekoľko stránok a článkov ohľadom doplnenie originál alarmu. Celý postup: https://wirer.sk/f3_alarm/ Kompletný alarm pozostáva zo senzorov (čidiel), tlačidla na deaktiváciu a sirény v motorovom priestore. Využiť sa dá aj jednotlivo, po namontovaní senzorov funguje zvuková výstraha cez klaksón vozidla. Siréna má však v sebe zabudovanú záložnú batériu v prípade výpadku napájania či pri pokuse o odpojenie akumulátora vozidla. Preto odporúčam dorobiť alarm kompletný, no je to umožnené aj po častiach :) .
    1 bod
  22. Takze mam update... Bol som dnes v IMPA Bratislava a stacilo ukazat velky TP a bezplatne mi poskytli (rozumej v tlacenej podobe) vypis historie. Nie su tam detaily co presne sa menilo, kedze maju nejake pravidla na poskytovanie informacii. No pan bol velmi ochotny a presne mi povedal co sa v aute menilo a kedy, kedze ustne mi to smie povedat. Celkovo som spokojny, ze to takto funguje. Auto som mal servisovane pred dovozom z DE len v autorizaku, takze som si oresne overil co sa tam robilo. Dufam, ze to niekom pomoze
    1 bod
  23. Zde je návod, vzniklý při výměně výbojek u mého auta. Nářadí: malá gola, redukce na bit, torx T??, krátký a středně dlouhý nástavec (vhodný je použít magnetický), delší pinzeta na manipulaci se šrouby a konektorem, ploché kleště. Pro líné: výbojky lze vyměnit i bez sundavání kol ani plastového podběhu, pokud má člověk normálně veliké ruce a je zručný na manipulaci ve ztížených prostorech. Ti, co mají lopaty, si kolo a podběh raději sundají. U motoru TSI 63/77kW se ani nemusí demontovat akumulátor a to ani pokud máte větší aku než standardní mikroaku 36Ah. Přístup ke světlu je tam tak akorát. 1. Kolo vytočit směrem ven. 2. Vytrhnout krytku v plastovém podběhu - použít drátek z výbavy vozidla nebo jakékoliv ploché kleště. 3. Vyšroubovat torx směrem do motorového prostoru - gola + redukce na bit. 4. Vyšroubovat dolní šroub a šroub u blatníku - gola + redukce na bit + krátký a středně dlouhý nástavcec. 5. Víko světla vyjmout směrem do motorového prostoru. 6. Vytočit kolo směrem dovnitř pro lepší přístup skrz otvor v plastovém podběhu. 7. Plastovou páčku aretace výbojky, která je vpravo od tělesa výbojky, přesunout směrem nahoru. POZOR, hned vedle je plechová páčka clony pro pravostranný provoz, správná poloha pro nás je v dolní poloze. Mě se podařilo tuto páčku nechtíc přesunout nahoru společně s plastovou páčkou zajištění výbojky a parprsek světla nové výbojky pak byl oříznutý a s dvěma zuby na hraně a nevěděl jsem, čím to je. Ono totiž s tou clonou nejde moc pohnout zpět, pokud tam výbojka není. 8. Výbojku vysunout dozadu a sklopit o 90°, baňka míří nahoru. Je tam málo místa, svazek světla je krátký, je to obouruční práce, přístup je lepší otvorem v plastovém podběhu, druhá ruka shora spíš pomáhá fixovat polohu výbojky vůči dílům blatníku. 9. Zmáčknout pojistku na konektoru směrem ke konektoru (na obr. ve směru šipky) a pinzetou konektor vysunout z výbojky. Přístup je shora mezi blatníkem a černým plechem nad světlem. 10. Výbojku opatrně vyjmout skrz otvor v plastovém podběhu. Je to trochu jako ježek v kleci, ale jde to. 11. Novou výbojku vsunout dovnitř světla stejnou cestou a montáž provést v obráceném pořadí. Doporučuju před zpětným namontováním víka světla vyzkoušet rozsvícení výbojky, zda je vše OK. 12. V servisu nechat seřídit světla.
    1 bod
  24. jojo zadní opěradlo též jde pokusím se to nějak popsat!! Demontáž: 1. demontovat sedák(viz návod demontáž sedáku),protože za sedákem je šroub který musíš vyšroubovat 2. demontovat zadní opěrky hlavy s vodítky(zmáčknout aretační tlačítko na otvoru pro vodítko a směrem vzhůru vysunout) 3. Demontovat zadní loketní opěru(sklopit opěru a směrem vzhuru vycvaknout!nejde to uplně lehce,je potřeba trošičku větší sílou)pokud je vybavená tlačítky pro footboard,tak rozpojit svorkovnici!!! 4. vyšroubovatt šroub(hvězdička)ze spodu opěradla 5. opěradlo tlačit směrem vzhůru,aby se vyháklo z bočních uchytů 6.Vycvaknout plastový rámeček zadní loketní opěry(mě to nějak nešlo tak jsem si poradil tak že jsem uchopil opěradlo ze spodu a směrem k přístrojovce jsem páčil opěradlo i s ráměčkem přes hranu ski vaku,tím se ráměček vycvakl!moc to nedoporučuji pač muže prasknout!!! 7. opěradlo v tuto chvíli drží ještě horní uchyty,tudíž uchopit z vrchu opěradlo a vytrhnout opěradlo směrem k sobě! 8. rozpojit svorkovnici výhřevu!!! fotky pro lepší ilustraci bohužel nemám ,tak snad si poradíš dle psaného návodu to Morfeus.one: hoď pak výsledek tvého snažení
    1 bod
  25. HOTOVO teda ale řeknu vám že než jsem na to přišel,tak opravdu druhé tričko durch mokré!!!!!!! takže postup je následující: -sedák(nedělený) je fixovanej na čtyř(nikoli na dvou jak píší v análech)bodech!!!dva z čela sedáku a dva z boků sedáka(na každé strraně jeden)!!!!to je duležité vědět!!! 1.takže posuneme přední sedačky uplně dopředu,opěradla sklopíme k přístrojovce! 2.vlezeme do auta tak,abychom se kolenama zapřeli o čelo zadní sedačky!zatlačíme kolenem na sedačky směrem do kufru a zároveňrukama vytrhnem sedačky na horu,tím uvolníme sedáky ze dvou předních fixací! 3.uchopíme sedak z boku a opět tlačíme sedák vzhůru,tím částečně dojde k uvolnění na boční fixací,to uděláme o obou stranách!! 4.uvolněnej sedák opět uchopíme a silou tlačíme směrem do kufru a nahoru!!pač boční fixace vypadá jak obrácená kotva!!!!! 5.nezapomenout na konektor od výhřevu!!!!!!!!!!! vypadá to směšně ale než přijdete na bod čtyři tak máte ruky a nechty podřené a zalomené a hlavně vás přepadá beznaděj a myšlenky že jste lemra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! přátelé,alespon tak bych si představoval na foru postupy a rady jak na to!!!!!!!!!!!!pač mi to tu trochu chybí!!! -budu rád když to někomu pomůže,protože rady zatlač-vysun-odšroubuj absolutně nestačí,ba dokonce je to amaterské A MIMOCHODEM OPRAVDU DOPORUČUJI DEMONTOVAT SEDÁK,PAČ ANI NETUČÍTE CO POD NÍM LEŽÍ ZA PŘEKVAPENÍ V PODOBĚ MINCÍ ,PRACHU,VLASŮ,BOMBONŮ,...ZKRÁTKA HUMUS
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...