Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/08/22 ve všech sekcích

  1. Omlouvám se za OT, ulovek sice hezký, ale když majitel požádá, aby jej někdo nefotil, má k tomu asi nějaký důvod, tak by to mělo být dle mého i dodrženo, nebo minimálně rozmazat identifikátory...
    4 body
  2. Tak se problém vyřešil sám,po první jízdě dnes do práce klíčky začaly fungovat.
    2 body
  3. Vím, že si asi málokdo pořídí tuto motorizaci, aby potom nějak zásadně řešil spotřebu, ale spíše jako zajímavost jak se dá s těmito motory jezdit zakládám toto téma. Momentálně mám najeto ještě málo kilometrů na větší hodnocení, ale moje (novější varianta 206 kW) je schopna jezdit při běžné jízdě třeba i takto : město mimo obce a v menších obcích bez razantních rozjezdů a chvílemi ( vzhledem k výkonu motoru "jemně") ostřejší jízda mix město, dálnice a mimo město při víceméně dodržování max. povolených rychlostních limitů
    1 bod
  4. Tak to vypadá, že už snad se taky dočkám. Moje auto prý opustilo lakovnu. RS 120 let MS TSI DSG mamba liftback. Objednáno 9.2021. Zaplánováno do výroby už na 25kt. Takže tak velký skluz mají.
    1 bod
  5. Zkus napsat @motorpower, to je v tomto směru odborník. On ti to vysvětlí raz dva.
    1 bod
  6. A pak nejsou schopni sjednotit naprosto nesmyslne odlisene dily jako treba parkovaci senzory. Je to opravdu hnus a bezovy interier dnes vlastne uz neni vubec bezovy.
    1 bod
  7. A to je to proč jsem to psal + má reakce směřovala hlavně k prostřední fotce z poza Traficu... Ale to už je čistě OT tady, kdyby náhodou SZ mi fungují.
    1 bod
  8. Na rozdíl od těch ostatních co rozdávali výše ty "srdíčka" jsem asi jako jediný pochopil, že @Jan R. psal o tom, že ten Němec s Trabi nechtěl fotit motor? Pokud by nechtěl vůbec fotit, asi by neměl vyjíždět na dálnici, že? Ale RZ by se mazat mohla... Jinak skvělý úlovek, pokud tam má skutečně 1.8T, tak by mě zajímalo, co by to s tím bakelitem udělalo na pořádné sešlápnutí plynu :-)
    1 bod
  9. Já tankuju téměř výlučně u Benziny, OMV a MOL. Soukromé auto i firemní, ke kterému mám CCSku bez omezení (=můžu s ní platit kdekoliv přijímají CCS). Důvod je ten, že tyhle čerpačky bývají v drtivé většině čisté, mají rozumné zázemí, příjemný personál, dobrou kávu a dobrý výběr, když mě honí mlsná. Sbírání bodů neřeším, to jde mimo mě. Cenu PHM u firemního auta nikdo neřeší a se soukromým se najezdí celkem málo, takže nemá smysl to vůbec řešit. K Shellu nejezdím, zprotivili se mi těma pikolíkama, kterým jsem při každé zastávce musel vysvětlovat, že si natankuju sám.
    1 bod
  10. Ja napr. neriesim cenu a tankujem len OMV. Netankujem dokonca nikdy v meste kde byvam, vzdy vo vacsom, na najvacsej benzinke, kde chodi najviac aut a bude aj nafta najcerstvejsia. Vobec to neriesim preco je to tak. Mam zly pocit tankovat na malej spinavej pumpe bez zachoda, neviem ani preco.
    1 bod
  11. Toto nelze, to co je v infotaimentu se vztahuje k zamykání za jízdy. Jediné co lze u Kessy nakódovat je zamknutí po vystoupení (ale to se zamkne ihned jak je klíč mimo auto a všechny dveře zavřeny).
    1 bod
  12. Neviem presne aká je nádrž, ale určite nie 66l. Bežne beriem tesne pod 70l, s dojazdom okolo 50km podla PP a predpokladám že ešte aj na 0km dojazdu tam reálne nejake palivo ostáva.
    1 bod
  13. Já taky nikde nepsal, že 10% je jízda do Liberce, 100km dálniční rychlosti bude i v létě kolem 25% minimálně, spíše ke 30%. Jen jsem tím chtěl ilustrovat příklad. Problém je, ze se motají dvě věci dohromady, elektromobil není univerzální řešení, je to jen další možnost ve výběru. A tak by to i mělo být, bohužel dnes se děje to, že to tak není…
    1 bod
  14. Pokud parkovací asistent máš, tak po zmacnutni tlačítka by auto mělo začít hledat parkovací místo. Jestli si nejsi jistý, nejjednodušší kontrola je, jestli máš senzory I z boku auta. Pokud ano, tak parkovací asistent je přítomen. Nefunguje ale po zařazení zpátečky. Musíš ho aktivovat tlačítkem, jet pomalu kolem parkovacích míst a když auto vyhodnotí ze je ok, objeví se na displeji tlačítko start. Pak se řídís pokyny v kokpitu. BTW všechno tohle je popsáno v návodu, někdy není na škodu do něj kouknout 😉
    1 bod
  15. Třeba taky proto, jak ta čerpačka vypadá. Soukromě jezdím na MOL, protože ji mám nejblíž. Služebním autem víceéně ze stejného důvodu také MOL a pro obojí platí, že sbírám body, které pak využívám na jejich myčce.
    1 bod
  16. To je přeci jasné, spoustu lidí má služební auto a tak tankuje CCSkou za firemní peníz kdekoliv. No a na dražších značkových pumpách sbíráš body a dostáváš dárky.
    1 bod
  17. davaji to podle motorizace a naprosta vetsina lidi je spokojena, ze ma kotouce a desky pri vymene v service za rozumne penize. kdyz jsou brzdy predimenzovany a nejsou vyzuzivany, budou zase korodovat. mensi brzdy jsou lehci, a nechces je mit tam, kde je to zbytecne. jsou to gyroskopy a fakt to poznas na rizeni. mensi brzdy ovlivni smerem dolu i spotrebu ... proste je hromada duvodu, proc optimalizovat pro prumerneho cloveka .. ne pro zavodniky a ani setrilky ... nikdy nevyhovi vsem.
    1 bod
  18. Ahoj, za mě bych řekl že pro diesel je to ještě krátká trasa. Pro benzín už asi ok. Krátkou trasu beru za mě do 5km. Ale třeba se pletu :). Nicméně olej v benzínu se na 15km už zahřeje. Mě skáče 60° cca po 8km. A to mám oleje skoro 6L... Menší náplň se zahřeje rychleji.
    1 bod
  19. Kolegovi jsem kdysi dával ty ATE Ceramic a nove kotouče na Golfa.... Je fakt že to tak nešpinilo, ale taky je fakt že to ani nebrzdilo.... Začalo to dobře brzdit až se pořádně brzdy ohřály, ale jak vychladli tak zase na hovno... Vydržel t o asi 3000 km a pak jsme dali klasické desky a auto brzdilo perfektně ...... Takže jebat špínu hlavně že to brzdí... :-D :-D
    1 bod
  20. Za mne je to prvek bez kterého už si dnes auto nedovedu představit. Přesně jak popisuješ spocené záda a nutnost převléknout se, tak ta zmizela. To oželím klidně střešní okno, ale ne ventilované sedačky.
    1 bod
  21. Plnohodnotný plechový disk 18"? To se snad ani nevyrábí, ne?
    1 bod
  22. Ahoj jazdím 2km do prace každý deň, aj na viac krát (2,2,2,2km) na TDI asi 10 rokov, mal som 1.9 TDI 77kW, 1.6 TDI 77kW teraz 2.0 TDI 110kW nikdy žiadny problém. Mením olej po 5 tis km a dávam pozor aby prebehla regenerácia. Cez víkend prejdem 100-300km, sem tam aj viac. Motor spokojný. Auto ma slúžiť mne nie ja autu. Kosačku TSI nechcem. Otec ma Passata 2008 1.9 TDI 14 rokov s tým jazdí 6km do prace a späť. Okrem baterky je auto pôvodne, možno menil stierace a brzdové dosky, kotúče povodne. Auto ma 200tis nabehane a ide krasne. Základ je skôr meniť olej pri takých trasách.
    -1 bodů
  23. Ano jediný, co to pochopil. Chytrých lidí je velmi málo. Přímo nechtěl ten motor třeba je jediný v Evpopě kdo ví … Ani na YT nemá kanál. 1.8 T to netypuji to ventilové víko bylo hranaté a neměla tam vyraženo 5V nebo 20V? …
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...