Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/13/22 ve všech sekcích

  1. I přes skromnější účast to byl (jako vždy) velmi fajn sraz! :) Díky všem!
    3 body
  2. Tebe snad mrzí, že se ti ta cena 100 Kč za litr pořád ne a ne splnit...
    1 bod
  3. Vzdy´t maš kod motoru ve velkym TP podle toho hledej, př. CAYC . podle toho ti vyjedou na internetu sady.
    1 bod
  4. Nakonec dnes bohužel nedorazím :( , užijte si to!
    1 bod
  5. Já letos v červnu dával zálohu 10 %.
    1 bod
  6. Taky již od včera funkční. Rychlost bych řekl stejná, jestli to Vaše zrychlení není jen tím že to vůbec funguje. 🤣
    1 bod
  7. @bojler A na to, že většinou dopředu zákazník nic neplatí, tak na to jsi přišel jak? 7 x jsem u Škodovky kupoval nové auto, poprvé za starého režimu, tam zálohu nechtěli, 6 x po roce 1989 a zálohu si inkasovali vždycky, někdy méně, někdy více, ale vždy se jednalo o desetitisíce. Osobně jsem neslyšel, že by zákazník (soukromá osoba) při objednávce vozu do výroby dopředu nic neplatil/nezálohoval. Možná výjimky v rámci dobrých vztahů a v případě, že u stejného prodejce beru již několikátý vůz, ale jinak asi ne. Ještě jsem se s tím nesetkal a věřím, že v naprosté většině, se záloha stále inkasuje. Naposledy jsem kupoval novou Škodovku před cca 4 lety, takže dnes je to jinak?
    1 bod
  8. to mi pripomina moje pokusy o vytvorenie "drziaka" pre osvetlenie noh :)
    1 bod
  9. Ten "proaktivní" přístup k zakázkám taky moc nechápu. Prodejci se na salónech kopou do zadku, nemají co dělat, ale že by si projeli zakázky co udělali se svými zákazníky a případně je informovali co se děje, to ne :-(
    1 bod
  10. @Emil-ZŠkoda Auto včetně prodejců a celého dodavatelského řetězce jsou v situaci, ve které nikdy nebyli. Covid a čipová krize znamená pro automotive obrovské problémy. Všechny automobilky mají problémy s výrobou. Škoda Auto a celá VW teď možná trochu naráží na počty různých kombinací vozů, které si mohou zákazníci objednat. Protože výrobci, kteří mají méně možností konfigurací vozů teď vyrábějí rychleji. Zatím. A to ještě nepřišla krize ohledně navýšení ceny energií.
    1 bod
  11. Asi to někteří nebudou chtít slyšet rádi, ale zvykli jsme si na velkou míru jistoty. A dnes se opravdu ve spoustě ohledů neví, co bude zítra. Dělám v oboru, kde je dost věcí jen věštěním z křišťálové koule a prostě se pracuje s neurčitostí. S odstupem je každý generál a najednou každý vidí, že by dodavatelé měli být řešeni i s ohledem na riziko. Jenže pokud se posunute o pár let zpět, tehdy byly nároky a preference někde úplně jinde. A teď ještě jedno píchnutí do vosího hnízda. Asi je blbý, když už někdo prodal auto a nemá čím jezdit. Pokud máte čím jezdit, tak o co jde? Zase jde jen o nastavení životních priorit... Sprosťárna je nedodání auta s kompletní výbavou a zároveň není o cenu výbavy (alespoň parciálně) snížena cena.
    1 bod
  12. Profesně se pohybuju v oblasti průmyslové logistiky. Pro Škodovku jsme dodávali nějaká automatizovaná řešení s přímým vlivem na výrobní logistiku dílů a spolupodíleli se na celkovém nastavení materiálového toku pro ruský závod. V obecné rovině je automotive logistika naprosý TOP v náročnosti a komplexnosti logistického řízení. Běžný Franta u piva nemá ani nejmenší potuchu o tom, jak extrémně komplexní, provázaný a nákladově napnutý je celý řetězec, který se skládá ze stovek firem na celém světě. Jak po stránce IT, tak té materiálové. Výrobní závod jako takový je "až" ten poslední v řadě. Delta řeky, která by nebyla bez stovek potůčků a tisíců km toku. Představa, že tohle celé nemá, cituji, "žádnou logiku a strukturu", je tak naivní a hloupá, jak jen může být a odpovídá myšlení malého dítěte. Je to bez přehánění zázrak a výsledek obrovského úsilí lidí, že se celý řetězec díky množství kapacitních omezení, která za poslední dva roky vznikla, už dávno nerozpadl. Komplexnost celého systému, navíc v tak obrovských objemech, je pro běžného člověka opravdu mimo běžné možnosti představivosti. Takže ano, z pohledu zcela neznalého rádobymoudře mudrcujícího a všekritizujícího důchodce se může zdát, že, cituji, "logistika škodovky je v troskách". Je to ale vyjádření na podobné úrovni moudrosti a vědění, jakoby špičkového světového sprintera před startem olympijské stovky, který strávil 4 roky každodenním tvrdým a těžkým tréninkem, nabádal, ať nestartuje, protože má nevyžehlený přehyb na trenkách. Prostě úplně mimo. A že výroba dvou různých Oktávek, které se liší desítkami možná stovkami dílů trvá různě dlouhou dobu? No to je nabíledni. Ten rozdíl může klidně udělat jedna chybějící součástka za 1 Euro, když to trochu přeženu. Stejně tak je dost dobře možné, že se jeden trefil do konfigurace, která byla v danou chvíli bezproblémová a druhý do konfigurace, kterou postihla dlouhá čekací doba na díly. Poslední věty o Yarisu ve smyslu "o čem nevím JÁ, to neexistuje", už jen celý obrázek dokreslují.
    1 bod
  13. @Clerfayt hloupý názor, ale ve finále je to tvoje auto.. Ozonem čistím interiér několikrát ročně preventivně i kvůli dětem teď co byl covid.. a sakra teda poznáš i to fyzické čištění výparníku. A to mám silný generátor ozonu a nechávám ho v autě 30 minut, zavřené dveře. Demontáž zabere max 3 minuty, stačí vysunout 2 plastové kolíky držící pěnový dekl u noh spolujezdce a vytočit ventilátor, vysunout spodkem dolů a máš tam krásný přístup (tedy alespoň u OIII nebo OIV
    1 bod
  14. Dnes jsem instaloval kameru do své Scaly. Chtěl bych se tedy podělit o zkušenosti. O výběru kamery jsou jiné diskuse. Já vybral 70mai Smart Dash Cam 1S. Kameru jsem nalepil na čelní sklo pod zrcátko. Kablík zatlačil kolem skla pod čalounění střechy dřívkem od nanuku. V pohodě. Došel jsem až ke dveřím spolujezdce a teď je to horší. Středním násilím jsem zatáhl za kryt sloupku A u stropu a tahal kolem předního skla směrem k vnitřnímu zrcátku. Chce to trochu odvahy a středního násilí. Jsou tam 3 příchytky - viz foto. Nejdříve to odskočí trochu a pak ještě musíte tahat až kryt odskočí úplně. Nejdříve tahat nahoře, pak za střed a pak dole. Když máte kryt sloupku uvolněn nahoře a uprostřed, musíte tahat nahoru. Dejte pozor, ať si neprorazíte ostrými hranami krytu čalounění stropu. Dole to musíte kroucením vyviklat nahoru. Pozor dole je reprák který je připojen dráty. Pak jsem kablík od kamery cyklopáskami přidělal k nějakým drátům, co už tam vedly. Je tam i airbag, Musíte ho minout, což není problém, když sundáte kryt sloupku A. Dále pod schránkou spolujezdce ke střednímu tunelu a kolem něho do zásuvky 12V. Jde to samozřejmě zapojit i do USB-C . Zde na foru jsou i diskuse jak do zapojit do pojistkové skříňky, ale nechtěl jsem zasahovat do elektroinstalace. Snad někomu mé zkušenosti a fotky pomůžou. Hodně štěstí.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...