Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/18/22 ve všech sekcích

  1. @Adam Rýpar : ochrana ráfku a tuhost bočnic bych neslučoval ... PS4S maji skvělou ochranu ráfku a velmi nadstandardní tuhost (kupuju vždy XL gumy) Oproti těm "semislickovým" je to však ještě výrazně měkčí. Ty mají bočnice jak z plechu ... servisaci to mají moc rádi :-D ochrana ráfku je však výrazně horší (nemají takový přesah přes ráfek - pro ridiče blbce, jako jsem já :) )
    2 body
  2. Heureka... po tydnu v servisu byla nalezena dirka ve vyparniku, kde medium utikalo. Nechapu jak pred 3mesici delali tlakovou zkousku a vse bylo OK
    1 bod
  3. Neviem no mne to robí to isté na oboch RS čo mám. Jedna cez 275tkm a druhá cez 191tkm. Robia to vstrekovače.
    1 bod
  4. A po další kratší komunikaci s týmem ŠKODA Connect je zde finální odpověď ohledně (ne)mazání oblíbených cílů z navigace infotainmentu: Dobrý den, pokud jde o cíl cesty, který jste do paměti infotainmentu odeslal přes MyŠKODA app nebo přes web portál ŠKODA Connect, tak ten bude smazán tak, jak je popsáno níže, protože obě aplikace využívají jako poskytovatele map firmu Google, resp. její aplikaci Google maps. Pokud cíl uložíte přímo z uživatelského rozhraní infotainmentu, zůstane v paměti infotainmentu tak dlouho, dokud nebude přidáno 100 cílů. Jakmile přidáte 101. cíl, nejstarší cíl v historii bude smazán a místo něho bude do paměti uložen nový. Kontaktovali jsme kolegu odpovědného za obsah manuálu, aby zkontroloval, zda popis skutečnosti odpovídá či nikoliv, a případně jej s ní sladil. S pozdravem ...
    1 bod
  5. Tak i já hlásím, že téměř na den přesně po 16 mesicich bych měl v pátek převzít svého Scouta. Od minulého týdne je u prodejce, teď ještě nějaké ty formality.
    1 bod
  6. O4 posledný SW, vyrobená 06/22 - to je tá čo sa sama zamkla aj s kľúčmi vo vnútri auta. Po naštartovaní húka alarm. Auto niekoľkokrát znovu naštartované, vypnutý motor, zamknuté, odomknuté, jazda asi 10 min, alarm neustále huláká. Telefon do škodovky - je vraj potrebné odpojiť baterku. Otázka, čím, keď vo výbave auta nie je žiaden kľúč? Odpoveď neurčitá - skúste si to vyriešiť. Polovica dediny sa už prišla pozrieť čo za pitomca sa to vozí v aute s hulákajúcim alarmom. Po ca pol hodine auto odvezené za dedinu do kukuričného poľa a ponechané s húkaním napospas divým sviniam a jeleňom. Ca po troch hodinách kontrola, divé svine a jelene ušli do lesa, auto už nehuláká.
    1 bod
  7. Tak frustrace pokračuje. Moje RS TSI mamba je stále zaplánována na 25kt (ano a je 33...), informace z pondělí MINULÉHO týdne - auto je v lakovně, do konce (minulého) týdne snad bude. Auto do konce týdne nebylo. Teď tento týden má samozřejmě dovolenou můj dealer, nicméně jeho kolega mi řekl, že zatím jim ta moje RS nedošla. To už je divné. V pondělí v lakovně a dnes za víc jak týden auto u dealera stále není. Můj dotaz směřuje ke všem v této diskusi, kteří se v prodeji/výrobě pohybují. Je to normální, nebo se něco mohlo stát? Díky :/
    1 bod
  8. Presne tak ako píšeš. A práve pokiaľ je problém s inteli nabíjaním baterka je väčšinou komplet KO, nie "slabšia" ktorá ešte točí štartérom. Niekedy preto stačili "lidl-káble" možno 2.5mm2 na naštartovanie, pretože staršej baterke ráno po mraze stačilo len troch upomôcť. Auto s KO baterkou potrebuje plný prúd na štartovanie dostať cez powerbanku alebo štartovacie káble z iného auta. Na toto je potrebné mať - káble 6mm2 a viac, označené sú napríklad 1100A - max dĺžku kábla 3m (5m je pohodlných ale starý Ohm tvrdí že je to špatně) - u auta ktoré dáva pomoc zapnúť vyhrievanú sedačku. A to nie je fór, ale fakt. Naučil ma to kolega JanR a je to veľmi dobrá pomôcka ako dostať z auta, ktoré pomáha naštartovať napätie 13.7V namiesto 12.3V a tým pádom omnoho viac energie cez káble.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...