Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/24/22 ve všech sekcích

  1. Ja uz bych nove auto bez smart linku nechtel. Funguji veskere zname mapy jako google maps, apple maps, mapy.cz waze atd. Jsou vzdy aktualnejsi nez vystavena navigace.
    2 body
  2. Ačkoliv politici zatím nejsou moc ochotni to přiznat, tak lidé dlouhodobě a profesně se zabývající energetikou to přiznávají již naplno např. „Hlavní problém není vyvolaný válkou, ale nebalancí evropského Green Dealu,“, nebo "Burzy nepanikaří jen kvůli válce. Hrozící deficit způsobila chybná evropská energetická politika, k otřesu jsme směřovali delší dobu". Ostatně více v přiloženém článku. Já k tomu dodávám, že elektromobilita, která v budoucnu může taktéž svým způsobem tzv. přidat olej do ohně, zatím přímo nucená a nařízená není. Ta tzv. vynucenost je tady očividně skrytá, mimo jiné stačí jak se chovají (spíše jak jsou nuceny se chovat) banky a jiné finanční instituce k některým investičním projektům v automotive. Dokonce i finanční produkty pro fyzické osoby na nákup těch nečistých aut se začínají mnohde v zahraničí omezovat a zdůvodňovat to zelenou politikou. Takže, přes to všechno co se dnes děje s energiemi, se ptám, má to nadále vůbec smysl si odhlasovat nařízenou elektromobilitu? Opravdu ta část údajně lepšího vzduchu nám všem bude stát za další problémy a náklady, které si na sebe takhle navalíme? https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-trendy-analyzy-ceny-energii-jsou-likvidacni-pro-domacnosti-i-podniky-volny-trh-selhava-212264#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    2 body
  3. Tu presne vidno primitivnost automobilky Škoda. Passat/Arteon vojde kľudne 245mm guma. Vždy ma rezervu ak je od výroby rovnaký piaty kus disku ako je na aute od R16 po R20. Túto sedliaci spravili plytké dno aby nahnali co najviac litrov kufra do tabuliek. A potom tam hodia R16 plech s gumou, ktora je plnohodnotná ale nie je v TP. Passat, Arteon, Superb ma 215/60 R16, nie 205. Hlúpe 2-3mm ale tabulkovo je to najväčší kufor v triede...
    2 body
  4. No, myslím, že jestli to půjde (včetně plynu a centrálního zásobování teplem) ještě chvíli tímto stylem, tak elektromobily nebudou, snad kromě několika málo majetných lidí, nikoho zajímat, protože lidi budou mít problém zaplatit energie v domácnosti, nemluvě o nějakém nákupu předraženého elektromobilu (vzhledem ke zdražování tak i spalovacího vozu), či jeho dobíjení. Spíš budou mít vlády problém udržet sociální smír ve svých zemích.
    1 bod
  5. Přední část sedáku uvolníš z úchytky tahem nahoru, jak je v návodu od Powouka. Pak to drží ještě v zadní straně sedáku takovou jakoby kotvčkou. Chce to grif. Dělám to tak, že vlezu před zadní sedadla zadkem k přední sedačce. Kolenama zatlačím sedák dozadu ( směrem do opěradla) A v zadní části sedák ze spodu přizdvihávám. Tím sedák mysunu z té kotvičkové úchytky.
    1 bod
  6. No nevím jestli se ta trojnásobná cena za zadní destičky dá úplně obhájit. 2850 vs Brembo Xtra 990 Kč (což nejsou nějaké obyčejné základní od nich). Originál kotouče a destičky jenom na předek vyjdou cenově stejně jako Brembo Xtra nebo Zimmermann Sport na celý auto. To už mi přijde jako docela solidní rozdíl.
    1 bod
  7. Musíš na tento mail. Na fóru už se nevyskytuje ferda25@yandex.ru
    1 bod
  8. Dělám moderátora na jiném fóru a také jsme řešili “co s tím”, nakonec nejlépe funguje Captcha, problém české otázky byl, ze má omezené množství opakování a docela rychle se to i v češtině naučili řešit. Složitost implementace potom záleží na šabloně a systému na kterém formu běží. Upřímně klobouk dolu před moderátory, ze se jim ještě “chce” s tím bojovat, sám vím kolik času to zabere…
    1 bod
  9. Tak a je hotovo💪 Auto je na cestě k prodejci. Objednáno 03/21, vyrobeno nekomplet bez dveřních výplní 05/22 a minulý týden zkompletováno. Informace o dokončení všech nekompletů bez dveřních výplní do 36.týdne zdá se být reálná.
    1 bod
  10. Moderátoři odstraňují desítky/stovku spamů týdně a dávají okamžité bloky, aby toho nebylo násobně více.. Zatím se nám to daří víceméně držet i když pro vás diskutující s občasným diskomfortem. Opakovaně jsme všichni (moderátoři) vyzývali administrátory k okamžitému zásahu a pomoci se spamem - ze strany administrátorů absolutně bez odpovědi a bez vyjádření vůle něco řešit. Zde není na místě pořád SPAM mazat, ale přijmout takové systematické opatření, které by znemožňovalo zasílání těchto hromadných spamů. Až odpadneme i my (jako že od toho už nejsme daleko, protože nám to "žere" velké množství času), propadne celé fórum skoda-home.cz pro tisíce spamů, v zapomnění.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...