Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/05/22 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
5 bodů
-
5 bodů
-
5 bodů
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Ty jo, tak to kdybys mě pořádně nafotil jako návod, tak budu moc rád, Snad se mně to povede nějak zbastlit. Jako neumím si přestavit, že bych jezdil bez loketky...1 bod
-
Suchý zip tam určitě držet nebude, ta hrana je malá. Já tam udělal takové dorazy a byla nandavací celá. Za mě fajn. Najdu foto, pošlu.1 bod
-
Tvl, to je hrozný :( Hlavně, že se v médiích chvástají, že aktuální doby se pohybují od 6-14 měsíců...1 bod
-
Určitě nebude. Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
v OIII je zásadně rozdílný motor. V každém případě se jedná buď o 1.2 TSI 77kW nebo 81kW. Druhá varianta má dvoucestný katalyzátor a lepší emise. Jinak jsou jednotky shodné. V každém případě se jedná o 16V s řemenovým rozvodem s minimální životností 240K km. Jednotky nemají žádné známé konstrukční vady. Trpí trochu více na karbon než starší TSI v O2. Mají lepší spotřebu než starší jednotky v O2 hlavně v dálničních rychlostech to může být dost zásadní rozdíl. O2 s TSI se při 140-150/h pohybuje kolem 7.2-8l na 100km u OIII se budeš pohybovat v rozmezi 6 a 7l v O2 se jedná o starší konstrukce s 8V a řetězovým rozvodem, který se musí hlídat a má životnost kolem 80K km. Motor méně trpí na karbon ale při zatížení motorů je výrazně žravější. Bývali pak problémy se zapalovací cívkou a kabeláží, kterou chce pro spolehlivost měnit rovnou i se svíčkami. Jinak ty motory byly taky poměrně spolehlivé (pozor na 1.4 TSi tam už to neplaté) O3 s 1.2 TSi letí samozřejmě výrazně lépe. Jednak se EA211 lépe chová ve vyšší otáčkách a jednak je O3 výrazně lehčí. O2 s 1.2 TSi je poměrně nudná a líná to se o O3 s 1.2 TSi rozhodně říct nedá. Když to budeš točit, tak to pojede víceméně stejně jak O2 s 2.0 TDI 103 kW (CR). Nicméně dynamika je víceméně daná váhou motoru a karoserie v případě O2. Pokud O3 s 1.2 TSI naložíš na rodinný výlet tak samozřejmě o dynamiku přijde. @Ertezet1 bod
-
1 bod
-
1 bod