Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/05/22 ve všech sekcích

  1. Taky ještě přidám pár fotek z parkoviště. Bohužel mi tam už chybí @Bullets, protože jsem to fotil až před koncem. A kdo pozdě jezdí, musí stát na hanbě. 😃 Možná nejen kvůli času příjezdu, ale i typu paliva. 😉 Díky všem za super sraz! 🙂
    5 bodů
  2. Pěkná účast, doufám že jste si sraz užili, já to letos opět nestíhal, tedy aspoň vzdáleně z St Barnabas Cathedral.
    5 bodů
  3. Knedlíčky byly výborný, jen jich bylo málo :D Taky přispěju s pár fotkama.
    5 bodů
  4. 5 bodů
  5. @stanmarno tato taky nebyla úplně klasická , ale zato je vůbec nejvyšší. Ovšem nemuselo se ani zatáhnout, aby dohlednost byla mizerná a přitom je zvláštní, že na tuto jsem moju dostal, ale na normální rozhlednu bych ju nedostal ani heverem , prý se bojí výšek
    2 body
  6. Není to úplně klasická rozhledna, ovšem rozhled je famózní ( trochu se bohužel zatáhlo, tak tak jsem to stihnul před bouřkou...) Olympiaturm München
    2 body
  7. Tak jsem další ze šťastlivců, dnes hovor s dealerem a 34KT dodržen, OIV 2.0TDI DSG vyrobena, teď v transportu na salon,příští týden snad k předání....druhá OIV +1.0 Tsi DSG již zaplánovana na 38 KT...
    2 body
  8. Tak je pravda, že tam je povolených 110 km/h. Já jsem skončil takto (vynulováno za kruháčem u Globusu):
    1 bod
  9. Ty jo, tak to kdybys mě pořádně nafotil jako návod, tak budu moc rád, Snad se mně to povede nějak zbastlit. Jako neumím si přestavit, že bych jezdil bez loketky...
    1 bod
  10. Suchý zip tam určitě držet nebude, ta hrana je malá. Já tam udělal takové dorazy a byla nandavací celá. Za mě fajn. Najdu foto, pošlu.
    1 bod
  11. Tvl, to je hrozný :( Hlavně, že se v médiích chvástají, že aktuální doby se pohybují od 6-14 měsíců...
    1 bod
  12. Určitě nebude. Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Carista Pro Final 6.6 Carista Pro Final 6.6.apk
    1 bod
  15. Pravdivý nezávislý test pro odpírače, pozorně poslouchat
    1 bod
  16. Pokud je filtr dole,nemůžeš odsávat.Pouze,je li nahoře. Když dělám Škodovky,VW,vyjedu si prvně servisní plán k danému auto a tam je to i psáno.Možnost vysát,nebo nesmí se vysávat.
    1 bod
  17. v OIII je zásadně rozdílný motor. V každém případě se jedná buď o 1.2 TSI 77kW nebo 81kW. Druhá varianta má dvoucestný katalyzátor a lepší emise. Jinak jsou jednotky shodné. V každém případě se jedná o 16V s řemenovým rozvodem s minimální životností 240K km. Jednotky nemají žádné známé konstrukční vady. Trpí trochu více na karbon než starší TSI v O2. Mají lepší spotřebu než starší jednotky v O2 hlavně v dálničních rychlostech to může být dost zásadní rozdíl. O2 s TSI se při 140-150/h pohybuje kolem 7.2-8l na 100km u OIII se budeš pohybovat v rozmezi 6 a 7l v O2 se jedná o starší konstrukce s 8V a řetězovým rozvodem, který se musí hlídat a má životnost kolem 80K km. Motor méně trpí na karbon ale při zatížení motorů je výrazně žravější. Bývali pak problémy se zapalovací cívkou a kabeláží, kterou chce pro spolehlivost měnit rovnou i se svíčkami. Jinak ty motory byly taky poměrně spolehlivé (pozor na 1.4 TSi tam už to neplaté) O3 s 1.2 TSi letí samozřejmě výrazně lépe. Jednak se EA211 lépe chová ve vyšší otáčkách a jednak je O3 výrazně lehčí. O2 s 1.2 TSi je poměrně nudná a líná to se o O3 s 1.2 TSi rozhodně říct nedá. Když to budeš točit, tak to pojede víceméně stejně jak O2 s 2.0 TDI 103 kW (CR). Nicméně dynamika je víceméně daná váhou motoru a karoserie v případě O2. Pokud O3 s 1.2 TSI naložíš na rodinný výlet tak samozřejmě o dynamiku přijde. @Ertezet
    1 bod
  18. To by mali davat vo vybave ku kazdemu Superbu rovno z fabriky.
    1 bod
  19. Ľahnite si vedľa auta zboku. Kúpte si toto. Strieknite do silentbloku. Hotovo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...