Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/22/22 ve všech sekcích
-
Když se správně pokroutí realita, tak je každá technologie ta správná/špatná :D.2 body
-
@crossobjednaval jsem na zacatku ledna, jinak jasne ze to jde prehazovat.. a to fakt nedelam 😁 @Rapid1.0 jak psal Roman, ale zjišťoval jsem to 14 dni zpatky, nespěchám2 body
-
Podle těch tabulek co jsme psali jsou tam dvě pole skrz plánování: 1) předpokládaný výrobní týden - informace kterou dostaneme všichni po objednání, je ve formátu kalendářních týdnů; 2) zaplánování výrobou - když už auto skutečně půjde na linku a má nějaké orientační datum (každopádně toto se nerovná zahájení výroby, konkrétně já tam mám posun už 14 dnů a ještě nezahájenou výrobu); a pak teda 3) zahájení výroby; 4) vyrobeno - dle @Hamman stav kdy je auto kompletní a nic mu nechybí2 body
-
Vyjádření automobilky zjišťujeme.... Aneb VŠE JDE PODLE PLÁNU. Není tu nic k vidění...1 bod
-
Tak to jsem byl jeden z posledních 😢. Podle dealera byla vyrobena už v červnu a nafasoval jsem jí předevčírem (objednána v polovině dubna 2021, tedy čekačka 17 měsíců).1 bod
-
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skoda-auto-dokoncila-posledni-octavii-ktere-chybely-vyplne-d/r~3ee50c4c3a7d11eda25a0cc47ab5f122/1 bod
-
1 bod
-
No já se zasmál hlavně těm argumentům - 1 tichý provoz - u mého 2,0 tsi si na hluk motoru nestěžuji a ani venkovní není nic tragického 2 dynamické vlastnosti - dobře na semaforu je zrychlení bez diskuze - ale já už dávno nemám věk na to, abych byl z těch semaforů vždy první - jinak mých 206 kw je myslím také dostatečných při zrychlování 3 obsluha vozu - mám automat, takže také jen 2 pedály 4 údržba - při mém nájezdu pár let jen výměna oleje ap.+ nižší cena za normohodiny. Zřejmě je možné, že ve výsledku zaplatím o něco více za servisní úkony, jenže kdo by počítal pár tisíc za rok navíc s přihlédnutím k pořizovací ceně nového automobilu. Ostatně tam ani není uvedená částka, ono i EV musí na prohlídky. 5 dálkově ovládaná klima a topení - pravda to nemám, ale ani jsem to nechtěl - lze ovšem mít i ve vozidle se spalovacím motorem1 bod
-
Hm, zajímavě pojatý článek (tedy spíše viditelně účelově), vše kolem elektromobilů je správné a smysluplné, to ostatní kolem aut na fosilní paliva je zastaralé, nemoderní, nejde to se současnou dobou. A taky jako kdyby auta se spalovacím motorem měla podle autora jednou provždycky jezdit jen na ropu a její deriváty a nic jiného ( aby tedy její zásoba probůh nedošla), takových nepřesností až manipulací je tam dost. Spoustu výrobků, které dnes sice asi nejlaciněji vyrábíme z ropy, taktéž umíme vyrobit z jiných surovin. I ta paliva jako je syntetický benzín, uměli již Němci vyrábět za II. světové války z uhlí, nakonec pomalu celá Jižní Amerika jezdila svého času na palivo jako je alkohol. Těch možností z čeho dělat palivo do spalovacího motoru je hodně. A to jsem si vybral jen jednu nepřesnost z celého článku.1 bod
-
Ano ide to bez kódovania kus za kus. Kodoval by som pri zmene technológie a kapacity. Zmenou čísla sa povie jednotke, že je to nová bateria ale myslím si, že to auto zisti aj samo.1 bod
-
Jsem nenadával jen konstatoval a to že je smlouva jen s dealerem je jasný ŠA to nechalo na nich ,, soukromých osobách" který jen peskuje jaký musí mít vzhled salonu atd. Když jsem řešil nespokojenost s mojí bývalou O4 tak vše házeli na komunikaci s dealerem, který se mohl snažit sebe víc, ale nic nenadělal. Po komunikaci přímo s ŠA jen keci a výmluvy a nakonec nekomunikace!!! Přeci nemohou přiznat že chyba je na jejich straně. To že jsou problémy s dodávkou komponentů chápu, ale chování ŠA ne.1 bod
-
Tomu Autostylu Trutnov a Danielu Říhovi a jeho řeči v článku se nedivím, je to jeho kšeft, tedy mimo jiné kódovat výměnu baterie, takže nic jiného se od něj asi čekat nedá, přeci si nebude odhánět zákazníky a přiznávat, že to jde většinově i bez kódování, ačkoliv výrobci aut, baterií, časopis SM a jiní tvrdí většinou opak. Ono těch cca 350,- Kč za kódování není moc, ale baterie v dnešních vozech vám většinově klekne bez předchozího varování a s dílem okamžiku, takže potřebujete měnit ihned a pokud to tedy někdo chce tak i kódovat ihned. Zkuste si dnes zavolat do servisu, že vám klekla baterie a tak chcete výměnu baterie i s kódováním, popř. jste si baterii vyměnil sám, ale chcete od servisu jen nakódování. Jak dlouho na volný termín budete čekat? Možná se to dá řešit nějakou zaplacenou a rozšířenou asistenční službou, která ten dovoz nové baterie, výměnu a i nakódování udělá na zavolání v nejkratším možném čase. No a možná se mýlím a servisy tohle dělají přednostně popř. ihned, ale moc tomu nevěřím. Zkuste si tu baterii sami vyměnit a než vás servis vezme v pořadí na nakódování tak si tu novou baterii proměřte (pokud máte tu možnost) nějakým levným (cca 1.500,- Kč) bezzátěžákem . Stačí když vám ukáže hodnoty napětí, % kapacity, hodnoty startovacího proudu a vnitřního odporu, z toho se dá poznat dosti. V 95% případů poznáte, že nová baterie a nabíjecí systém vozidla se navzájem tzv. očuchaly a nakonfigurovaly a nikam na kódování nemusíte. A ano dávat do auta, co má S/S sytém zapnutý a neodstavené tzv. inteligentní nabíjení, místo baterie EFB nebo AGM tu baterii klasickou je nesmysl, v tom má časopis SM a jeho test pravdu. Na druhou stranu, pokud trvale vypnete systém S/S a i to tzv. inteligentní nabíjení tak tam klasická baterie neklekne po 1/2 roce jako redaktorům SM a vydrží normálně, spíše jde o to aby dnešní moderní auta s velkým energetickým požadavkem vůbec utáhla, resp. aby se výkonově odpovídající normální baterie vůbec vlezla do kastlíku.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co se týče kódování baterie našel jsem zde toto: Battery Vendor List: 5DO = Boading TU3 = Exide MLA = Moll JCB = JCI VA0 = Varta UM5 = Akuma1 bod
-
Můžeš. Jen si do infotainmentu nastav upozornění při překročení 210 km/h. Pak projdeš i přes STK a vše je plně legální.1 bod
-
Za me v poradku. Pokud nekdo jezdi tak, ze mu pravomocne vezmou na pul roku papiry (coz uz musi byt!), nevadi mi, ze za blbost zaplatil jeste temhle podvodnikum.1 bod
-
Tak psát, že Kamiq je hnusná krabička.......to je věc osobního vkusu. Stovce lidí vč. mě se líbí Scala a další stovce Kamiq. Vzhled se opravdu nedá takhle doporučovat.1 bod
-
To "nepamatování" poslední skladby je v mém případě vždy spojeno s jevem, kdy po nastartování blikne hláška, že zařízení není připojeno = t.j. od posledního vypnutí zapalování se disk "odpojil". V takovém případě začne hrát vždy jedna stejná skladba. Čas mezi vypnutím a nastartováním nehraje roli - někdy stačí natankovat a už se stačí odpojit, jindy se neodpojí ani když auto nejezdí 3 dny To (ne)načítání je výsledkem kombinace slabého HW a dementního firmware. Jde totiž o triviální načítání alokační tabulky souborů, které ale trvá půlku věčnosti. Např. cca čtvrt hodiny po startu nemám šanci pustit si obsah složky Queen. Ale po půl hodině už jo... Kapely na R nebo S se chytají ještě později. Nicméně pustit si ZZ Top - to chce klid zenového mistra. Jednou jsem už nevím proč asi hodinu a půl poslouchal rádio a pak jsem byl v šoku, jak svižně se přepíná mezi složkami a skladbami - systém totiž celou hodinu nemusel přehrávat z disku a měl čas k načtení celé FAT. Poslední stav: před týdnem jsem disk přeformátoval, vytvořil složky A. B. C ... až Z. Hudba ze složek A až C je dostupná v podstatě hned. Jinak žádné velké zlepšení, akorát se dá o něco rychleji doscrollovat ke kapelám třeba na V - sice se pak zobrazí, že složka Vulfpeck je prázdná (stejně jako předtím), ale ke složce Vulfpeck jsem předtím scrolloval snad dvě minuty. Jo a ještě takový vtipný detail: hraje třeba Beatles, ale vpravo se postupně střídají obrázky kapel začínajících na C, D, E atd- to jak si systém postupně načítá metadata. Klidně bych věřil, že v mém autě se ze všech sil snaží čip, který měl řídit prací cyklus v nějaké čínské pračce, ale shodou okolností musí řídit infotainment vlajkové lodi z MB1 bod
-
Taky jsem se toho bál, že neustálé startování a vypínání motoru mi bude vadit, ale nevadí! Když jezdím jen po městě, tak na elektriku. Když vím, že pojedu dál, tak tam dám hybrid. Když se v hybridním režimu zapne spalovak, tak jej auto nevypne, dokud se trochu motor nezahraje, a to ani když jedu z kopce - brzdí motorem. Co řeším je, jak zjistit stav nabití palubního akumulátoru v infotainmentu. Baterka je schovaná v kufru :-/ V návodu o tom ani slovo...1 bod