Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/13/22 ve všech sekcích
-
Hale uplne v pohode, ale kdyz mi udelali v autorizaku nabidku na baterku za 10500kc i s praci tak to jsem fakt jako nedal :) A to auto bylo 3 roky stary s 80 tis km.1 bod
-
Preco? To mi teda prejes hezke veci... To ja ti preji aby ti tvoje baterka vydrzela do smrti... Takovej jsem ja...1 bod
-
ten startovaci proud není poloviční, škodovka má totiž svoji hodnotu proudu DIN, zatímco všechny ostatní baterky mají normu proudu EN. Pro EN má ta origo 680A 😉 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/000915105cc-autobaterie-12v-68ah-agm-skoda-30669.html1 bod
-
V krátkodobém horizontu něco málo uspoří, ale v dlouhodobém se více opotřebovávají všechny mazané plochy v motoru, protože v případě že motor neběží, ztrácí se olejový film a opětovný start je nasucho... Samozřejmě jsou na to ty komponenty stavěné, ale nikdo mě nepřesvědčí, že jim to nevadí...Pokud má někdo auto na operák na rok tak tomu je to asi jedno, ale já to vypínám i v autech z půjčovny...1 bod
-
Vestavěná navigace zobrazuje pouze rychlostní limity, nikoli ostatní dopravní značky1 bod
-
1 bod
-
https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/autobaterie-68ah--380a/p/000915105CC neni lepsi koupit novou original. ?1 bod
-
Ešte raz chcem poďakovať za správny tip (diagnostikovanie problému) Trochu mi trvalo, než som potrebnú centrálnu jednotku zohnal. V servise po napojení na počítač im vykazovalo problém niekde medzi páčkou a riadiacou jednotkou. Tip bol aj na káble. Po namontovaní zohnanej riadiacej jednotky však problém prestal, a zatiaľ to drží.1 bod
-
Uz jsem se s tim nekolikrat setkal. Po vymene svetel na Bixenony a naslednem kodovani to taky svitilo slabě a hlavně do žluta. Vždy byl vypáleny světlovod nebo jak se to jmenuje..Vypadá to jako váleček Tohle je foto uz po castecne oprave , kdy to bylo uz vydlabane od toho opaleneho. Zde presne co mi majitel poslal, ze udelal..zda to nekomu pomuze :: ,,Tady na ty fotce je ten svetlovod vydlabanej od toho opalenyho..pak jsem ho uprostřed navrtal a dremlem vybrousil...jako když se opravuje kaz v zubu..." Led je moc blizko a pak se to vypálí Dá se to řešit vyčištením svetlovodu, obroušením a vyčištěním čipů. - tohle ber jako hodně laicky řečeno, protoze v tom se tak nevyznam..a jen pisu, jak to už někdo řesil, kdo mel stejny problem.. Takhle pak vypadal vysledek.. na te fotce to vypada skoro TOP, ale v realu to to není az tak uplne stejny jako kdyz je to uplne v pohode..ale rozdil to urcite je. Jinak teda určitě doporučuji tohle pri kupovani pozitych svetel zkontrolovat.. jde defakto o povoleni trech sroubku na kazdem svetle. Ona nekdy je cena hodne lakava, ale pak to muze dopadnout takto no. Ono mit svetla za par korun od nekoho koho clovek nezdna, kdyz jinak stoji 2x vic by mohlo byt podezrele 🙂1 bod
-
Carista Pro 7.2 beta 2 Whats New: New in Beta: - DPF regeneration for older VAG models (CAN Еngine ECU) Carista Pro 7.2 beta-2.apk1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdravím Páni, po dlhej dobe som si našiel čas do tejto témy pridať príspevok, v prvom rade sa chcem poďakovať Vladovi @wlado93 za pomoc z kódovaním svetiel, a za autorádio a kódovanie, všetko funguje super :), ďalej chcem tiež poďakovať wirerovi @wirer za vyhrievanie sedadiel, ďakuje ti hlavne moja polovička :), to je na úvod....Už po nakódovaní svetiel mi to bolo divné že drl pás na bixenónoch svieti nejako do žlta nie na bielo ako u ostatných, aj Vlado si myslel, keď som mu posielal fotky po kódovaní, že mám zapnuté smerovky, a minule keď som bol pri wirerovi tak mi povedal že mu to tiež bolo divné že to drl svieti na žlto a potom mi povedal že mi pravdepodobne odchádza ten led pásik alebo RJ, mám síce "výnimočné svetlá", ale mám dokonca pocit že jeden svieti trochu viac do žlta ako druhý, viete mi poradiť čo ďalej, je to normálne? dá sa to spraviť? alebo nové svetlá? ďakujem za rady a pridávam ešte fotku.1 bod
-
Kdo nečeká minimálně rok, měl by mít zakázáno tady vůbec psát a stěžovat si :-D edit: @Clerfayt Tvůj smysl pro humor bych nechtěl mít.1 bod
-
@michal2009Ty už máš nějakou zkušenost s výměnou baterie na záruku, dejme tomu po více jak 2 letech, třeba po těch 3 nebo 4 letech? Co já vím, tak to v servisech odpálkovávali na spotřební věc, jako třeba když vám praskne žárovka, no a nevím, že by někdo, komu tzv. umřela baterie třeba po 4 letech dostal na záruku novou. Samozřejmě je to jen můj poznatek, možná to je dnes jinak a opravdu i na baterii je tzv. rozšířená, 5-ti letá záruka. Docela by mně zajímalo, jestli se zde někdo ozve, kdo po tak dlouhé době vyreklamoval novou baterii na záruku?1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem dnes podepsal (popravdě nevím, proč bych neměl; smlouva je dle mého skromného názoru člověka, který si paragrafy vydělává na živobytí, až na absenci jednoho slůvka, které je však nahrazeno kontextem smlouvy, jasná, a to neustálé nahodilé kvílení mi téměř fyzicky rvalo mozek z hlavy). Nabídli mi i výměnu volantu, ale to už jsem jednou absolvoval a bylo to pouze krátkodobé řešení. Takhle mám odkódováno a můžou se se softwarem patlat třeba dva roky. Auto jede, troubí, svítí, bliká, stěrače stírají, adaptivní tempomat funguje, lane assist funguje, sedačky hřejí a rezerva v kufru zůstala. S názorem, že medializací případu se nic nezíská, se neztotožňuji. Škodovka si se zákazníky vytírá p*del (viz třeba odpověď na mou stížnost, v níž mi radí, abych si přečetl návod), a když si to všichni nechají líbit a budou jenom brblat, může příště přijít něco daleko horšího než vypnutí asistenta, který vlastně k ničemu není (takže se jeho odkódováním zas tak moc neděje). Resp. bral bych, kdyby Škodovka zareagovala adekvátně, systémově, bryskně, nebo alespoň morálně. Vymlouvání se, po měsících stížností realizované pokoutné vypínání zaplacené výbavy výměnou za poukaz na něco v hodnotě tisíc korun nebo nesystémové měnění volantů tomu, kdo se hlasitěji ozve, je u vozidel v hodnotě mnohdy přesahující jeden milion korun absolutní výsměch.1 bod
-
Rozumím tomu, že to není moc jak opravit a pochopil bych to. Ale očekával bych od Škodovky trošku jiný přístup k zákazníkovi. Trošku si nasypat popel na hlavu, omluvit se, přiznat, že mají problémy a nabídnout jinou kompenzaci, než pouze nějaké roční předplatné, které stojí 1000Kč, když ten asistent stál několikanásobně víc. Jde pouze o princip a o to, že serou na zákazníka. EDIT: Jde mi i o to, že napíší, že to vlastně není žádná závada to časté upozorňování a že to je vlastně takto v pořádku. Závada tam asi ale nějaká bude, když právě často vyskakuje hláška. Neberu závadu to, že vyskakuje hláška, ale to, proč vyskakuje.1 bod
-
Tak to som zvedavy ci ostane adaptivny Lane Assist funkcny 😀 Inak toto je pekna prasarna a odskodnenie nestoji za rec.1 bod
-
Jednoducho... Číslo ktoré je na obale treba vydeliť 2 Čiže zimná zmes do -20'C funguje 100% Max. do takých -10'C Potom už hustne až mrzne ,ako fake slivovica :-)1 bod
-
Hm. Tak jsem asi divnej. Ale podle me je jedna vec podnikat a jina vec krast. As kupuji olej tak odhaduji do 200,-Kc litr. Ovsem prodavaji ho pres 600,-!!! To se zda divne jen me? Vzdyt praci za rocni prohlidku na vsech dokladech v prispevcich vyse si uctuji zvlast. Komu se zda cena oleje ok like down. Komu se zda cena oleje neseriozni pls like up. Hezky vecer.1 bod
-
Raz som na malotraktore chcel vypnúť motor. Rozhodol som sa, že to urobím trošku netradične, teda odpojením zapaľovacieho kábla od sviečky počas chodu motora. Jdenou rukou som sa chytil nejakej studenej kovovej časti na vrchu motora a druhou som ťahal kábel. A poviem Vám, že takú ranu, ako vtedy, som už dávno nedostal. Brácho sa išiel urehotať k smrti. No čo... človek sa učí na vlastných chybách. A za tú srandu to stálo1 bod