Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/25/22 ve všech sekcích

  1. Ja Vam taky preju Vesele Vanoce nebo Vianoce ve stesti a zdravi a rodinnym klidu. Preju Tomek, Jurek.
    6 bodů
  2. Pekne sviatky. A nezabudajte, hlavne s humorom :)
    6 bodů
  3. 5 bodů
  4. Také přeju jen to nejlepší během svátků vánočních.
    4 body
  5. Díky všem! 🙂 A taky se přidávám s přáním veselých a klidných svátků. 🎄🎁
    3 body
  6. Též přeji všem klidné Vánoce, hodně zdraví do nového roku a s vašimi miláčky vždy kolečkama dolů
    2 body
  7. Jojo vidím že autor článku čte mé příspěvky zde na forum. Když se na to z hlediska vývoje dívám, tak narodit se v 60-70 letech byl historický životní jackpot. Tyto ročníky měli naprosto nejlepší možný průběh život ve svobodném světě. Vyrůstali za socializmu, byly ekonomický činní v době klondajku po revoluci, užili si bohaté léta v ČR a ještě mají a budou mít solidní státní důchod. Všichni co se narodili před nebo po, žijí o proti těm to ročníkům ve sračkách.
    1 bod
  8. ja by som to radsej nastavil, hlavne po vymene baterky. ale kazdy ma vlastnu hlavu :)
    1 bod
  9. 1)Nic kódovat nemusíš. 2) Odbornící na baterie a zde? Skutečného odborníka na baterie jsem znal jen jednoho, prodával baterie přes půl století a až do smrti byl pořád v obraze i s moderními technologiemi. Sám se bateriemi tzv. podomácku zabývám již více jak 40 let a nikdy odborník taky nebudu, zde jsme jen poučení a více či méně zkušení uživatelé, odborník na baterie a to mi promiňte, zde není ani jeden, na to se musíš profesionálně kolem toho motat hodně dlouho. 3) Proč se dnes říká tzv. chytré nabíjení? No protože mimo jiné v cca 90% případů to samo umí poznat, že tam již není stará baterie s mizernou kapacitou a velkým vnitřním odporem a průběh nabíjení si u nové samo upraví. To že dnes servisy, mnozí mechanici a i média mluví zhusta jinak je pravda, ale proč by tak nemluvili, když jim to přináší kšeft. Přečti si pozorně a důkladně webové stránky výrobce baterií Banner, je to snad jediný světový výrobce, co dokáže, i když taky jen částečně přiznat, jak to je v reálu.
    1 bod
  10. Evidentne už poznáš všetky odpovede na túto otázku, tak neviem čo by sme ti tu ešte vedeli poradiť. Ktorý postup zvolíš je čisto na tebe.
    1 bod
  11. taky přeju všem krasné svátky a hlavně co nejvíc pozitivních zpráv.užívejte klidu a rodiny.
    1 bod
  12. Též přeji pohodové svátky....užívejte🎄😉
    1 bod
  13. Krásné Vánoce, užívejte pohodu a klid :)
    1 bod
  14. Veselé Vánoce a hodně radosti všem 🎄🎁🙂
    1 bod
  15. Přidávám se a všem vám přeji veselé a pohodové Vánoce 🌲
    1 bod
  16. Díky a také se přidávám k přání :)
    1 bod
  17. Kluci, krásné Vánoce a bohatého Ježíška!
    1 bod
  18. Zdravím, dodělal jsem si vyhřívané trysky ostřikovačů na svou F2 z roku 2014. Doplním předešlé komentáře a trochu podrobněji popíši, co to v mém případě obnášelo. Předně pořídit vyhřívané trysky, ideálně i s protikusy svorkovnic (běžně se tento komplet nabízí například na sbazaru). Já je zde sehnal za cca 250kč vč. svorkovnic. A k tomu kabely, 4 piny 1,6x0,6 mm s těsněním a jedno očko na uzemění s dírou M6 a pro průměr drátů cca 1 mm2. A nějakou fičuru na napojení kabelů na stávající vedení (do vedení z pojistek). Samotná dodělávka je jednoduchá - vymění se trysky a zadrátuje se to: 1) Sundat kryt pod stěrači. 2) Demontovat původní trysky, namontovat vyhřívané vč. svorkovnic. 3) Napojit kabeláž do svorkovnic, do každé svorkovnice má vést (alespoň v případě mé F2 z roku 2014, jiné MR jsem nestudoval): kabel 0.35 sw/vi (průřez 0,35 mm2, barva černo-fialová) a kabel 0.5 br (průřez 0,5 mm2, barva hnědá). 4) Oba kabely 0.5 br (uzemění) mají vést na ukostřovací spojení 10, já je dotáhl kolem celého motorového prostoru, nakrimpoval očko s dírou pro závit M6 a napojil na kostřící bod (viz poslední foto). Spojil jsem je až v očku, asi by to šlo řešit i spojením obou kabelů někde po cestě na průřez 1,0 mm2 a táhnout jeden kabel. 5) Kabely 0.35sw/vi je třeba protáhnout do interiéru a dotáhnout a napojit na vedení z pojistky SB9 (alespoň v případě mé F2 z roku 2014). Použil jsem průchod za airbagem spolujezdce, kde jsem už pár kablíků protahoval. Opět asi možno spojit do průřezu 0.5 mm2 a táhnout jako jeden vodič... Já táhnul séparé až do pojistky, kde jsem je napojil na kabel 0.5 sw/vi, který z ní vede. 6) Zase dát vše dokupy - kryt pod stěrači, stěrače... Nezapomenout stěrače dát do správné polohy určené ryskami na skle. No a to je vše, práce ani ne na dopoledne, není potřeba nic kódovat, jak již zde bylo zmíněno, výhřev trysek funguje automaticky - když poklesne vnější teplota pod cca 10°C (alespoň tak je to uvedeno v návodu k použití), výhřev si začne odebírat potřebný proud a začne (trochu) topit do trysky, aby nebyla ledová. Vše funguje pochopitelně až po zapnutí zapalování, nicméně neustále - ne až po sepnutí ostřikovačů, jak zde bylo spekulováno - to by bylo už trochu pozdě... Že je vše správně zapojeno a systém funguje, se dá v zimě snadno detekovat přiložením ruky na trysku - narozdíl od ledové kapoty nebo krytu pod stěrači je na omak trochu teplá...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...