Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/23 ve všech sekcích

  1. Koncernové auto cestou na STK. 😄 koncern.mp4
    2 body
  2. Zaslepené tlačítka jde v pohodě rozhýbat, ale to je tak vše, na PCB chybí kontaktní plochy, jsou tam jen tři (v páru). Zde fotka jak to vypadá když jsem to měl rozebrané (levý pruh tlačítek)
    1 bod
  3. @alda81 : krabicka stejna, Samsung S20 FE 5G MIB 2.5 (SIII) krabicku mam pripojenou ve stredove odkladaci schrance. vubec ji nevytahuji. jezdim denne vice kratsich cest. takze jsem v aute kazdou chvili ... v naproste vetsine pripadu se pripoji hned a jede spravne. pokud se nepripoji, resim uz vzdy restarem radia (2x tydne? tak na 70 spojení ) hlasitou navigaci pouzivam velmi vyjimecne. ale pokud ano, nikdy se mi nestalo, zebych ji neslysel ... ale vzdy, kdyz ji pustim, ma default hlasitost na naprostem minimu ... cteni zprav nepouzivam .. ale zkusim.
    1 bod
  4. Jedna chyba tam ještě byla regulační počátek vstřiku odchylka. Může to být i tím? Čerpadlo se dnes nastavilo a zatím se to neukázalo zas ta chyba. Když tak pak napíšu jak stim nejedu víc km
    1 bod
  5. Vyměnil, nakódoval a abych nemusel odpojovat baterii tak nechám auto "spát". Odpoledne, když to stihnu, se na to podívám a zkusím, jak se povedlo a zda hází chybu. Předchozí chybu osvětlení spz jsem vymazal. Děkuji za radu a podám informaci jak to dopadlo. Edit: 28.01.2023 16:25 auto již nehází chybu, nastartoval jsem ho a chyba nevyskočila, děkuji moc za radu
    1 bod
  6. ono asi zalezalo ci mas bezklucove startovanie pripadne aj bezklucove otvaranie podla toho asi volili bateriu . ja to mam aj na krytke vnutri kluca napisane cr2025
    1 bod
  7. Ak máš iba zadnú kameru, tak od fullky si ďalej, lebo Superb sa ponúkal aj s 360° kamerou, potom ma ešte napadlo odvetranie sedačiek, originálne výklopné ťažné zariadenie, 230 V zásuvka, akustické sklá a nejaké blbosti by sa ešte našli ktoré nespomínaš. Okrem toho nespomínaš ani Travel Assist a ani asistenta parkovania. Samozrejme k novému autu gratulujem, prajem veľa kilometrov bez nehody. :)
    1 bod
  8. Mimochodem... Škodovka má k dispozici již nové volanty se SW 0023 takže se již nebude muset řešit SW pro deaktivaci TA. Bráno všeobecně, ne jen superb. Takže ztečí na servisy :-D
    1 bod
  9. Parada... Moderni doba, majitel auta se bude starat o baterii o kterou se auto postarat neumi... To jsou vyhlidky. Porad mi vychazi lepsi upravit ci potlacit rekuperaci v aute nez saskovat s nabijeckama... Ale kdyz mame barak a garaze tak jako hobby proc ne :)
    1 bod
  10. Já myslím, že by člen rovnou zasloužil lynčovat, rozčtvrtit, spálit a hodit do řeky :-D No nic. Vše v dobrém :-)
    1 bod
  11. Máš tam AGM režim?
    1 bod
  12. Cupuje se ti molitanové těsnění větráku a jeho příruby upevnění do karoserie. Mě molitan spadl celý do větráku a měl jsem cucky v tu ránu po celém interiéru. Zrovna jsme jeli na svatbu sestřenice.... Palubka nemusí ven, jen kastlík spolujezdce.
    1 bod
  13. Nefungovalo mi zavírání zrdcátek, zámek u řidiče a zámek dveří za řidičem. Světlo osvětlující nástupní prostor mrkalo a na maxidotu skákalo přerušovaně otevření a zavření dveří. Navíc bych řekl, že gateway neuspal jednotky a tak se mi nadměrně vybíjela baterka.Prostě jsem takhle nenastartoval. Strávil jsem neděli nad letováním dvou drátů mezi dveřmi a sloupkem vepředu u řidiče. Nakonec jsem odstrojil dveře a spojil vodiče mimo jakékoli místo ohybu. Vypinoval jsem ten přípojný konektor a dráty vytáhl přes kulatou díru ve dveřích tak, aby byly úplně volné. Pak jsem roztáhl origo piny u těch přerušených vodičů a nacvakl kleštěmi na nové kousky drátů, které jsem sehnal v dílně. Pak už jenom naletovat, zatavit smršťovačky a celé to poskládat. Není to těžké ale dá to dost práce. Nechápu jak si škodovka může myslet, že vodiče z izolace tvrdé jako štolverk, můžou přežít v tak exponovaných místech jako je místo mezi sloupkem a dveřmi. Je to podobný problém jako u twindoru. Tam už to mám naštěstí za sebou v origo servise
    1 bod
  14. Při vypnutí SS rekuperace funguje dál. Pouze nescípá motor. Pro systém SS musí být použit akumulátor vyrobený pro tento systém, nesmí se použít klasický....Pak je jeho výdrž asi 1/3...
    1 bod
  15. Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...