Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/09/23 ve všech sekcích

  1. Záznam z černé skříňky B.o. Čas: neznámý. Místo: neznámé. Příčina nehody: neznámá. Doufám, že tento záznam pomůže objasnit nehodu, ke které tu došlo…
    2 body
  2. Zkoušel jsem teď pro zajímavost u OIV s Kessy. Zamčené auto, otevřít kufr, klíček dovnitř, zavřít kufr tlačítkem. Ani se nepohnul, jen zablikaly blinkry. Ale u OIII se mi jednou stalo, že jsem otevřel kufr zamčeného auta, dal batoh s klíčkem do kufru a kufr málo zabouchnul, že zůstal v té mezipoloze, kdy není úplně docvaknutý, ale zároveň nejde otevřít. A otevřít fakt nešel. Byla sobota odpoledne a byl jsem 250 km od druhého klíčku :-). Takže chvilku panika a až pak mě napadlo kufr dovřít zatlačením. Jakmile cvaknul zámek, po vteřině se sám zase otevřel. Úleva to byla značná :-) .
    2 body
  3. Vesele Velikonoce, ve zdravi a stesti . Prejeme my polaci 😀
    2 body
  4. Také se přidávám s přáním veselých Velikonoc.
    2 body
  5. Pustil jsem se do vymeny vadneho senzoru kvality vzduchu. Zatim jeste nedosel novy dil, delal jsem teprve zkousku, zda vymenu zvladnu. Senzor je umisteny v oddelovacim prostoru pod pravym steracem tesne pred vstupem vzduchu do kabiny. Neni treba demontovat sterace, jen se dostat pod kryt. Ten se odjisti vytazenim dvou sponek a sundadnim tesneni. Oddelovaci prostor ma kryt rozdeleny na dve poloviny, prava cast se nasouva na levou, zespoda ma pro zajisteni sponu. Chvilku to i vypadalo, ze bude stacit kryt jen nadzvednout, ale mam velke pracky a nepostupoval jsem podle zadneho podrobneho navodu, takze bylo prvne nutne zjistit, jak ho demontovat. U Superbu je tam hodne mista, senzor je prichyceny na plastove konzoli, je nasmerovany sikmo doprava po smeru jizdy. Vytahnout jde ve dvou krocich (nezalezi na poradi). Jednak odpojit svorku kabeloveho vedeni - svorka ma zapadku a nejde tedy jen tak rozpojit. Je nutne plochym sroubovakem odjistit. Vetsi zahada byla samotne oddelani senzoru. Do konzole se nasouva a pro vysunuti je taky potreba odjistit zapadku. Stary dil mel stejnou drazku i na vrchni strane. Nejvetsi prace byla s opetovnym nasazenim ktytu. Na jedne strane byl prirazen az k A sloupku, na druhe strane by tak ale byt nemohl. Takze jsem nejakou dobu zkoumal, jak ho nasadit zpet a jak ho spasovat k celnimu sklu. Objednal jsem novy senzor a pri montazi udelam i fotodokumentaci. Dodam, ze vadny senzor se projevuje jen tim, ze nefunguje automaticka cirkulace a vyhazuje v jednotce 08 chybu senzoru AQS. Podle vseho jde o velmi castou zavadu.
    1 bod
  6. oni existujú, len musíš vyjsť asi 3x späť späť späť, až dokedy tam neuvidíš ako zdroj svoj USB kľúč a keď ho otvoríš, takti to ukáže priečinky.
    1 bod
  7. Mám textar i kotouče a drží dobře. S destičkami se musí opatrně, lehce se vyštípnou. Asi bych je tam ještě zkusil vrátit, pokud to brzdí stejně.
    1 bod
  8. Ano ja jsem menil spojku. V určitych otackam mi prislo, ze proklouzla a jednou kdyz jsem jel docela dost svizne do dlouheho kopce, protoze si chtel nejaky zavodnik povodit F3 , tak jsem citil smrad :-)) ale jezdil jsem dal asi dva roky a necitil jsem ze by se to zhorsovalo a udajne to dela i prestavovac vacky ( nebo tak neco, moc se v tom zase nevyznam) Nicmene jsem koupil spojkovou sadu od LUK a nechal potahnout HDS57 tusim a nechal nedavno vymenit.. Celkove po vymene se mi zda, ze je to lepsi ve vsech smerech 🙂 Uz ani neslysim to tupy mlácení kdyz sešlapuji spojku pri stani napriklad..
    1 bod
  9. A čo nejaké zabezpečovacie zariadenie? Nemá to nejaký dorabaný alarm? Skúsil by som nahrať video s tým zvukom pre predstavu.
    1 bod
  10. S ročním odstupem se mi podařilo problém vyřešit. Brzdovou trubičku jsem zkrátil a novým holendrem spojil s novou hadičkou. Koupil jsem si na to pertlovačku a ohýbačku brzdových trubiček. A taky jsem musel odmontovat levý přední tlumič, abych se k tomu dostal. Ale vzhledem k tomu, že jsem stejně potřeboval vyměnit kulové čepy, tak to znamenalo jen tři šroubky a dvě matičky navíc.
    1 bod
  11. Mne kdysi na FI podobnej zvuk delal drazkovej remen pohonu alternatoru a klimakompresoru, take jen za studena. Vyresila to jeho vymena.
    1 bod
  12. Jo díky zipro. To se hodí. Hezky zpracované 👍 Jak jsem psal, default je 800ms. Třeba tam má kolega víc. Já až se mi bude chtít, dám tam cca 400ms😉 U mě nejde air care, autoškola, green info. R.V. konec 2019 Edit: Tak Zipro, dovolil jsem Tvůj word dokument upravit (co patří k sobě seskupeno) a hlavně o dost doplnit!!! Je tam dalších cca 15 věcí. Teď je to komplet! Dal jsem tomu příponu postaru jen .doc😀 Vážení sosejte!!! Komplet scala kódování VCDS Zipro-Keras.doc
    1 bod
  13. Preji vsem Vesele Velikonoce! 😀
    1 bod
  14. Za mě, nevadí a pomůžou od bláta a slanejch srač...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...