Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/23 ve všech sekcích
-
Problém je v tom že HTP nebude primárně určeno na dálnice. Ono když to točí 4,5t při 140 (hádám), tak nemůžeš čekat že pojedeš za 5l 😉4 body
-
3 body
-
2 body
-
Rallye je nemetalická, nahradila ji nemetalická Corrida, po letech už taky vyběhlá. Oproti Rallye není tak do oranžova. Mívali to lidi z Metrostavu. Pokud někdo nezná kontext, nevšimne si toho. Cinnamon je metalíza, dřív se taky dělala, např. na Yetiho.1 bod
-
Nesouhlas nebo spatne zajety nebo dlouhodobe zanedbany kus, a zrejme rok vyroby do 2009.. Ja se svym CGPB hatch LPG (rok 2012), kdyz jsem tomu nekdy opravdu hodne slapal, klima, nalozeny, tak 7,8 plynu!! To si opravdu pamatuji. Jinak prumer 6,5 plynu. Da se 5,7 (zadna brzda provozu). Palubak ukazuje pres leto prumer 5,0, v zime 5,6. Ale vsichni vime - auto je plynak, takze udaje z palubniho pocitace clovek nemuze brat jako relevantni. Nevim, co si myslet o Jezdci52, ale proste chce to vedet, pro ktere ridice (uzivatele) tyhle motory jsou.1 bod
-
Ja by som ani v tom poprade si nedal robit auto. Poznam tri auta, ktore neboli vobec dobre spravene. Na jednom to pri plnej palbe stale hadzalo do nudzaku. Na druhom bola zle odladena mapa s prepadom. No a na tretom bol problem s teplotnym limitom. Ti dvaja z ciech su overeny kvalitnou pracou tam by som sa nebal ist. Meranie podla mna zaklad. Akl vies kolko tam mas pred a po. Pred mozes mat aj viac ako seria a po uprave to bude len maly posun alebo na grafe sa vie zistit ci turbo zle nahodou nereguluje alebo ci palivova pumpa stiha proste meranie je dolezite a urcite to povie kazdy upravca.1 bod
-
1 bod
-
Pánové, určitě jste pochopili, že @silarm je tak trochu skrytý provokatér a tak trochu si z toho naoko dělá srandu, který když zjistil, že označovat se navzájem za slaboduché a hloupé a přebíjet tzv. argumenty protistranu nemá smysl, no a tak na to jde jinak a klade mnohdy provokativní a možná schválně naivní dotazy. Rozhodně se jeho přesvědčení nezměnilo a nezhloupl. Ale i politici ze zemí EU tak nějak v kontextu posledních událostí možná začínají chápat, že rozjetý vlak Green dealu je rozjetý asi až moc, možná dochází trpělivost a peníze lidu a možná docházejí i unijní peníze, které v časech krizí jsou potřebnější investovat do jiných oblastí, než jen do zelené vize, prostě začíná se to nějak zadrhávat, normální lid to již začíná cítit na vlastní kůži a to je dle mne zatím jen pouhý počátek . Macron snad i pod tíhou "žlutých vest" naštval ekology a navrhl evropské zelené legislativě pauzu. Německá spolková vláda je v zavádění zelených opatření nejednotná, některé spolkové státy např. Bavorsko jsou v určitých oblastech Green dealu vyloženě proti, vláda u nás, tedy v ČR v avizovaném balíčku ozdravných opatření chce vyškrtnout dotace státu na OZE, atd. atd...... Nebo je to vše jinak, než jsem výše napsal? A nyní jde hlavně a zase o naše hlasy pro nadcházející volby do europarlamentu a pro teplá místečka europoslanců. I strany a frakce v europarlamentu, které se tak vehementně a neochvějně bijí za zelenou politiku, tak náhle v něčem ustupují a dávají některým vlivným, lobistickým skupinám za pravdu, že se musí přibrzdit. No nevím jestli volit takové strany a lidi, co opakovaně a účelově mění názory, jak se to zrovna v danou chvíli hodí? Aby nám opětovně po zvolení ukázali, že obyčejní lidé jsou jim zase jen a jen na jednu věc a pak už ve volebním mezidobí jen a jen u prde....!!! https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/evropska-pravice-brzdi-green-deal/r~c0900a70ef3711eda25a0cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=Ta54iRSwkbz-202305130920&dop_id=208498971 bod
-
1 bod
-
mínus pól nemá kryt - aj keď sú na baterke na nasadenie dierky. Keďže mínus pól je pripojený na karosériu nehrozí skrat batérie pri neopatrnej manipulácii kovovými predmetmi v okolí batérie. Plus pól je kratý, pretože ak by si položil do blízkosti niečo kovové mohol by si prísť ku škaredej popálenine1 bod
-
Chlapci nehnevajte sa, ale takúto diskusiu by som asi bral u majiteľov Dacie, alebo Fabie, ale nie u majiteľov Superba. Nikdy som nejazdil so všetkými Superbami a inými autami na spotrebu. Keď si niekto kúpi opicu, tak musí mať aj na banány.-2 bodů
-
HTP je ta největší jebka, co kdy kdo vymyslel. Nejede to a žere to jako šestiválec. Moje čerstvé zkušenosti s Fabia II combi 51kw - město 8-9l lehká noha (Praha, klima). Dálnice s klimou také 9l. Rychlost kolem 140kmh. A teď to nejlepší - měřením stylem plná nádrž -plná nádrž jsem zjistil, že škodovka opět kecá a to o rovný litr, který k číslum nahoře můžete směle přičíst. Škodovky jsou tím celkem vyhlášené. Předtím jsem měl Fabii III 1.4 TDI a tam byl rozdíl mezi za tankováním a PP ,, jen" 0,6l. S tou jsem alespoň jezdil do 6l reálných a to letělo, proti tomuhle bzučáku. Dnes jsem zkoušel HTP znovu a s lehkou nohou, bez vytáčení a 50/50 Praha a dálnice jsem se dostal na 7,5l dle PP (8,5l reálných) což je hrozná ostuda, celé tohle auto. Zkoušel jsem to napojit na diagnostiku, jestli tam není něco špatně, ale není, je to vlastnost toho auta. O polovinu silnější 1.4 TDI jezdí za o 3-4l méně a jede.-3 bodů