Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/31/23 ve všech sekcích

  1. e138b7ad-7992-484f-b672-cb5d8293dd70.mp4
    2 body
  2. Tak já mám momentálně Rapida, kde si polepším určitě i u té Kii. Fakt ale je, že jsem si soukromého odhlučnil a je brutální rozdíl v komfortu. Počítám s tím, že ať koupím ojetinu nebo nové auto, tak budu opět odhlučňovat, protože mě to vyšlo cca na 18tisíc v materiálu, práce mě bavila a ten rozdíl je neskutečný. Ono je pak jedno jaké auto máte. Ta investice se vyplatí.
    2 body
  3. Construct namontovaný, cena za montáž v Porsche Brno-Slatina 1582Kč, Construct jsem si nechal poslat přímo tam do výdejny, ráno jsem jim přistavil auto, ve 14:00 hotovo.
    1 bod
  4. Pokud tam bylo cvrndano po par litrech tak to cidlo je rozhozene... Jak pisou kluci vyse, vypustit, zkalibrovat na 0 a znova doplnit... Zadny plovak tam fakt neni, to je tak kdyz clovek vse sveri "kamaradum co tomu rozumi" a ve vysledku je to kolikrat stoji vic nez autorizak.
    1 bod
  5. Ani jeden z tebou popisovanych olejov nesplna normu 508 pre tvoj 1,5tsi... Ak 0w-20....musi tam byt aj ta vw 508ma bezpodmienecne
    1 bod
  6. Všechny již zakoupené aktivační klíče bude možné po vyřešení problému standardně aktivovat. Tolik vyjádření z oběžníku škodovky.
    1 bod
  7. Jak u čeho, nevím o tom že by si někdo u mercedesu nebo u starších BMW (o nových už to neplatí) majitel stěžoval na hluk od kol. U O3 se obecně sešlo několik důvodů proč je na tom tak špatně, jedním z nich je zadní náprava (ano u 4x4 verze je hluk od kol menší). Další vidím v šetření na izolaci a v neposlední řadě na tom má velký díl viny, snížení tloušťky plechů a celkové váhy auta, méně materiálu ve všech částí plechové konstrukce auta, zkrátka způsobuje nepříjemné rezonance. OII na toto zdaleka tolik netrpěla.
    1 bod
  8. No zatím bych to viděl na mirelon, který se bude z jedné strany opírat do originálního molitanu a výhoda bude, že to nebude úplně tvrdý materiál, ale dost tuhý na to, aby molitan vystrčil k zádům. A z druhé strany mezi mirelon a rošt slabou desku typu fólie co jsme na ní ve škole kreslili, aby se mirelon nezařezával do drátů roštu + stáhnutí celého roštu a pružin 2mm drátem pro ještě vyšší zpevnění. Délka desek cca 33cm s tím že hloubka 3cm a v dolní polovině ještě asi 1cm desku přidám + ten drát.
    1 bod
  9. Možná dát mezi merelon a rošt ještě nějakou plastovou desku. Tužší fólii. Nebo mám v práci reklamní desky asi 4mm tlusté. Výhoda tohoto řešení je, že je hodně rychlá a jednoduchá, takže i kdybych to měl měnit po pů roce, tak můžu zatím testovat.
    1 bod
  10. Na mirelonu je blbý to, že se poměrně rychle nevratně vymačká.
    1 bod
  11. Tak jsem si nechal preventivně, dobrovolně, po 18000 km vyměnit olej a při té příležitosti jsem zareklamoval tu vibraci. Technikovi jsem řekl, že chápu, že nepojedou do Německa, aby to zkoušeli při 150 a výš, ale že by to mohli prohlédnout a dotáhnout, co dotažené není. Samozřejmě mi slíbili modré z nebe. A pak jsem se nestačil divit. Auto mělo být hotové další den. Koukám na apku a vidím, že si udělali výlet 40 km. To na servis není málo. A volá mi technik, že mistr si to projel a něco tam slyší. A že potřebují auto rozebrat a jestli mi nevadí, že bude o den později. Samozřejmě mi to nevadilo. A koukám o den později nájezd dalších 33 km. A o další den později mi to vrátili. Tak jsem to samozřejmě vyzkoušel až do 180 a vibrace fakt zmizla! Technik mi řekl, že byl uvolněný výfuk. To bych tedy já osobně podle zvuku nepoznal ani náhodou. A oni to zjevně zkoušeli na dálnici v okolí servisu. No jestli je někdo vyfotil, tak dopis stejně přijde mně 😄.
    1 bod
  12. Hluk ale víc než hodně ovlivňují pneumatiky.
    1 bod
  13. No pořád se mi nechce sedačku úplně rozebírat či vyndavat. Včera jsem pro srandu vložil mezi rošt a originální molitan v dolní části desky z PE Meralonu cca 3cm vysoké a 27cm dlouhé. Po této úpravě jsem odjel cca 150km služebákem a ten rozdíl je luxusní. Trochu to vyklenulo bederní část a hlavně ji to výrazně zpevnilo. Hned po pár km jsem si ověřil že i takováto úprava výrazně zlepší vlastnost sedačky. Konečně jsem měl podepřená bedra. Úprava zabrala asi 3min a materiál zdarma. Přeci jen se služebákem najedu cca 1700km měsíčně, takže budu testovat na něm a po doladění nainstaluji u na mém a setry Rapidu. Opoledne jsem tam přidal další dvě desky a plánuji vyměnit desky za cca 33cm dlouhé (kvůli dosednutí na rošt) a dole na cca 4´čtyřech místech, kde jsou proti sobě ocelová oka chci tento rošt ještě stabilizovat pomocí natažení ocelové drátu cca 2mm, takže se rošt nebude tolik posouvat dozadu na pružinách. Může se to zdát jako úprava ala Russia, ale je to velmi rychlé, neinvazivní a reálně to zadarmo a pár minut udělá sedačku velmi příjemnou na posed. Včera jsem po 150km vylezl z auta a záda bez známek opotřebení.
    1 bod
  14. Já jsem zkusil připojit auto na hotspot z telefonu a hned to začalo fungovat. Jasné mohlo mě to napadnout, ale taky to tam třeba páni inženýří ze škodovky mohli napsat :-) V telefonu mám neomezená data, takže ty jejich předražené balíčky kvůli tomu kupovat nebudu.
    1 bod
  15. A nebylo by snažší to rovnou nechat vydezinfikovat ozonem než hledat zdroj? Ozon by to měl (mohl) "vyžrat". viz např. Aplikace ozonu - dezinfekce a odstraňování zápachu (profiozon.cz)
    -1 bodů
  16. ano presne jak pises, tak to funguje.. ale tady se bavime o tom ze kdyz clovek zapne sterace. takze ostriknu okno, pak setru , tim padem zapinam sterace, svetla se rozsviti. predemnou auto si ostrikne okno a jde to az me na sklo, takze zapnu sterace, zase se rozsviti svetla... a spousta dalsich situací.. takze pri kazdem namacknuti packy by se rozsvicovala a zhasinala svetla..:-) A kdyby to slo tak nastavit tak jak rikas, tak na co by se pak delal destovy senzor, ktery prave tuto funkci vykonava? 🙂
    -1 bodů
  17. @McMatej daš navod teda na ,,kodovaní" tohoto problemu? 🙂
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...