Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/12/23 ve všech sekcích

  1. Je to normálny jav, aj podľa výrobcu
    2 body
  2. 1 bod
  3. Pánové, laskavě to tady zklidněte a vraťte se k tématu! To platí hlavně pro @informator.
    1 bod
  4. Pokud vím tak by to mělo startovat v pátek, takže vydržet 🙂
    1 bod
  5. Spisovná verze komentáře: Dle toho, co jsi zde popsal, se zdá, že máš určité názory na údržbu a správu DPF. Je důležité pamatovat na to, jaký vliv může mít nedostatečná údržba na výkon vozu a životní prostředí. Zaznamenal jsem, že někteří řidiči z tvých končin, kteří jezdí přes naši oblast do Prahy za prací, občas neprojevují nejlepší jezdecké návyky. Je možné, že někteří z nich potřebují více informací o tom, jak správně udržovat své vozidlo. Pokud jde o technickou stránku, je důležité mít na paměti, že DPF potřebuje správně fungující EGR ventil k efektivnímu provozu. Je nezbytné porozumět emisnímu systému a jeho funkci pro správnou údržbu vozu. Vždy je dobré mít informace a postarat se o své vozidlo co nejlépe. Tomu to textu možná porozumíš lépe: Tvoje myšlenkové pochody co jsi zde napsal mluví za vše a je jen otázka času než to DPF vykucháš (což jsi avizoval a čemu se nevyhneš když pálíš litr oleje na pár km) V neposlední řadě dostatečná zkušenost s tvými krajany, kteří přes nás jezdí pracovat do Prahy. Každý druhý nadupaný vydýchaný diesel v audi a nebo vw s naprosto začouzeným levým koncovým světlem, hrnoucím po okresce jako hovado 140 km/h a agresivním předjížděním v táhnoucí se koloně 60 km. Když jsme u toho, ten to motor neumožní DPFku správně pracovat, když k tomu nemá EGR ventil, ale to už je zase problém toho že nevíš do čeho hrabeš absolutně nechápeš princip emisního systému a ve finále je to ti stejně úplně fuk, proto pár koníků se navíc hodí, ty idioti z EU co toto vymysleli tomu podle tebe stejně nerozumí, je to jen vyhazování peněz oknem a vůbec ty jsi letadlo a rozumíš všemu lépe a víš že DPF + EGR všemu a všem škodí, jeho odstraněním, prokážeš službu celému lidstvu a dokážeš tím jaký jsi vzdělaný pašák.
    1 bod
  6. EGR pryč? Aha taky z tebe lezou informace jak z chlupaté deky. Jsi mohl rovnou napsat že je to doprasený motor úpravami. Být tebou tak do toho nervu ani korunu, už ti nikdy dobře jezdit nebude a doufej že projdeš emisema. Takové jantary, kteří mají IQ houpacího koně a nezajímá je vůbec okolí má každý v svém okolí rád. Nemají prachy, koupí si složitý motor a pak se všechny kolem snaží zabít nefunkčním emisním systémem u uhnaného CR dieslu na jehož údržbu už nemají prachy. Normálně bych vás soudil za obecní ohrožení, třeba by ti po pár letech v chládku cvaklo jaké život ohrožující kraviny vymýšlíte.
    1 bod
  7. Nemají, asi aby nepřišli o zisky za tisknutý speciál. Nemám doma zařízení na skenování tisku do pdf. apod., ale tady přikládám aspoň ofocené 4 strany o těch synt. palivech. Omlouvám se, ale líp to můj foťák neumí. Na druhou stranu, těch 39,- Kč určitě není škoda za obsahově a odborně hodnotný časopis....
    1 bod
  8. Já do mlhovek dal žárovky s bělejším světlem Osram Cool Blue Intense. Je to legální a nejsou to žlutý kahance.
    1 bod
  9. Ak budeš namiesto 60 km denne jazdiť iba 16 km, tvoj ročný nájazd už asi nebude 25 tisíc, ale skôr 15 tisíc km, z toho cca. 3700 km sú cesty do/z práce, takže zvyšných cca. 11300 km budú asi tie dlhšie cesty. Ak budeš mať tých 11300 km rozložených zhruba rovnomerne, tak si kľudne kúp aj naftu, ak to ale bude spôsobom, že nárazovo, a potom mesiac aj viac iba krátke trasy, tak ber radšej TSI. Otázka je už iba to, že ktoré. 2.0 TSI je dobré vozenie, ale krátke mestské trasy+vysoká krabica+4x4 budú znamenať spotrebu okolo 10 litrov. U predohrabu 1.5 TSI je zase nevýhodou tá DQ200-ka, ale teraz by som sa už toho nebál až tak. Hlavne vzhľadom na tvoj nájazd to auto skôr vymeníš, než by si mohol riešiť potencionálne problémy. A nezdá sa to, ale nižšia kúpna cena, nižšie prevádzkové náklady, lacnejšie poistky sa počas rokov nazbierajú, korunka ku korunke, bez ohľadu na to, že nemáš problém zaplatiť ani 2.0 TSI. Ak ale hľadáš naozaj racionálne, tak tým asi bude ponechanie Octavie III (ak je technicky v poriadku a nemá extrémne vysoký nájazd).
    1 bod
  10. mam ledky v mlhovkach co jsem to auto koupil jen kvuli corner v noci, ten rozdil za to stoji. stk jsem mel nedavno, nikdo neresil. v mlze mi mlhovky nikdy nepomohly, kdyz je takova ze neni skoro videt a da se jet max 40-50 tak zadne zlutejsi svetlo to stejne nezachrani
    1 bod
  11. No prošel jsem net a výsledek je ten, že na to kašlu a u mlhovek zůstanu u originálu. Funkčně i legislativně je to nejlepší možná varianta. Lepší estetika mi za to nestojí.
    1 bod
  12. Na Stráži u Sloupu v Čechách Hradišť u Kadlína Radovič u Velvar Líský u Slaného Vochlice u Lubence Jedlová v Lužických horách Studenec u České Kamenice Kryry u Podbořan
    1 bod
  13. @stanmarno tato taky nebyla úplně klasická , ale zato je vůbec nejvyšší. Ovšem nemuselo se ani zatáhnout, aby dohlednost byla mizerná a přitom je zvláštní, že na tuto jsem moju dostal, ale na normální rozhlednu bych ju nedostal ani heverem , prý se bojí výšek
    1 bod
  14. Tak hlavně asi nejvíc 90ky eurodance:
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...