Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/06/23 ve všech sekcích

  1. To pravě musíš dorazit a léčit to na místě slivovicí
    3 body
  2. Nemám ve zvyku se handrkovat o drobné - nicméně když to vezmu do důsledků - ten kryt byl jistě započítán do ceny nového vozu, neboť jsem žádnou slevu za chybějící část nedostal. Takže na nás vydělají pěkných pár tisíc (10 .. 100 ? tisíc). Zkusím napsat na infolinku, ale dost pochybuji že to něco změní.
    2 body
  3. Přidávám svou zkušenost. Taky se mi od levého kola ozývalo různé klepání a vrzání na nerovnostech (později při brždění nebo když auto stálo a jen se s ním houpalo). První oprava: promazaní brzdového třmene, to nepomohlo. Druhá oprava: závadu jsem si musel najít sám, byl problém se zadním silentblokem v rameni (viz. foto). Druhou opravu jsem řekl, že je problém v tom silentbloku a požadoval jsem sepsání reklamačního protokolu (měl jsem najeto 96500km), škodovka opravu uznala. A už je klid. IMG_4171.MOV
    1 bod
  4. Ahoj @csabac, nemáš už načatou (podbitou) baterii? Asi budeš mít na zimu novou 🙂
    1 bod
  5. Kluci já mám RS 10/2022, takže taky bez krytu z výroby. Psal jsem mail na “infolinku” Škoda. Prý těch krytů mají nedostatek, ale měl bych být vyzván servisem až na mě dojde řada. Takže přestože jsem kryt z výroby neměl, tak bych jej dle Škodovky dostat měl. Osobně ale nevěřím, že se servis ozve sám. Takže urgovat, urgovat, urgovat.
    1 bod
  6. Porto 🇵🇹 Torre dos Clérigos . taková menší zajímavost: od věže jezdí historická tramvajová linka 18, což není nic moc. Ale je to jediná pravidelná linka MHD s policejním doprovodem na modrý majáky co znám ! . . Na fotkách je vidět polda na motorce, jak čeká na šalinu až vyjede. . . . . . . . . . . .
    1 bod
  7. Ahoj, pokud bych se vrátil k tématu - automatická světla jsem měl už na O3, tam byl v návodu o dost detailnější popis jak fungují. A jelikož to tak bylo, tak jsem celkem přestal hledat kontrolku a u O4 mi neschází (popis zahrnoval třeba ty zmíněné stěrače, ale i rychlostní tabulky pro různé režimy a jejich vlastnosti). Co mi ale vadí je ovládání mlhovek. U staré O3 člověk po hmatu poznal, jestli zatáhne o jednu a nebo o dvě, tady je řada tlačítek, která jsou po hmatu stejná a rozhodně nepoznám, jestli jsem rozsvítil přední, nebo zadní mlhovku, nebo dokonce přepnul světla potkávací. Musím se u toho koukat na budíky a dost pracně číst celej ten text. To je za mlhy docela zážitek. Rozhodně negativně hodnotím změny v kufru. Je to soustava drobností, které zásadně otravují život. Ve staré O3 byly cargo elementy na straně "do kufru", v nové O4 jsou na straně "do přihrádky". To je opravdu špatné místo. Vzhledem k tomu, že je člověk používá v době, kdy má prázdný kufr, tak nikdy nebyl problém je vyndat. V nové verzi to problém je, protože přihrádka je plná drobností. Ale mnohem větší problém je je tam vrátit. Drobnosti se nasypou na místo elementů a člověk musí vyklidit celou přihrádku, než najde ten poslední zbloudilej kousek, kterej brání vrácení. U staré O3 jsem měl v kufru pod deklem "vanu" (nevím jak se to jmenuje, prostě plastová vana tak 10 cm hluboká, 20cm široká). Za den jsem do ní házel drobné nákupy a večer jí doma vyložil celou a vyprázdnil. U nové O4 je kus stanové celty, u které jsem nepřišel na to, k čemu se hodí. Když tam dám nákup, tak vypadne do boků, když tam dám mokrou bundu, začne plesnivět. Nosit domů se to nedá a pro rozložení potřebuji obě ruce, takže to nelze s nákupem. Velmi smutné je předstartovávání start-stopu. Ve většině případů v koloně jedu za nějakým nervózou, který se posunuje po 10cm a zastavuje na přechodech, takže mi auto neustále startuje. To, že nejde vypnout automatické zamykání, které je v návodu označené jako teoretické riziko, to je hodně dobrý úlet. A že se nezobrazuje zařazená rychlost, to je smutné. Chápu to tak, že auto je introvert a snaží se mi o sobě říci co nejméně, zatímco se snaží o mně zjistit co nejvíce a poslat to na server do cloudu. To je dnes moderní. ... je to dlouhé, tak to asi nikdo nebude číst.
    1 bod
  8. Nuz, ale ja by som tu kontrolku na pristrojovke privital. Asistent svetiel je stale len asistent a ci auto svieti, je zodpovednost vodica. Nastastie u Skodofky to funguje celkom spolahlivo pri standardnych situaciach, nicmene raz za cas sklanam hlavu dole, aby som sa uistil, ze svietim.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...