Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/11/23 ve všech sekcích
-
Za mě - to se nepovedlo Ty světla z kufru na víku, naživo, jak je to zakulacené. Vložka zámku jako u Golfu 8, kde to jsme. Schránka bez chlazení. Na obhajobu tvar, provedení sedadel O.K., barevné provedení po vzoru Enyaqu žádná nuda, pěkné. Madla zatím nevržou. Aby to nějak vypadalo ceníkovka 1,28mil ještě bez Matrix a 110kW ... SW infotraimentu docela slušný. Ovládání klimy komplikované, ovce4 je lepší ...4 body
-
Upřímně? To je prostě hrozný, horší než jsem čekal. Přes tu palubku, dobastlenou kapličku a staromódní obrovský displej prostě vlak nejede. Budu si svého současného auta zase o něco víc vážit. 😁2 body
-
Mám to bohužel stejně, až mě to mrzí. Když se mi to líbilo, tak jsem na to neměl, teď když bych měl, tak je mi to jedno 😕2 body
-
Byly doby, kdy jsem si u nového modelu říkal.... "To někdy mít, to by bylo!" Dnes mě nové auto vůbec nepřitahuje. Děs. Tak asi tak.2 body
-
Tak jsem si včera vyzvedl auto 🎉, objednával jsem viz citace. Při předání jsem měl asi 1,5h instruktáž - většinu věcí už jsem měl nastudováno (za ten skoro rok čekání) a na cestu jsem vyrazil prakticky po tmě přes hustý pražský provoz (nejsem z Prahy). V kombinaci s novým moderním autem (přechod z Fabie 1) to bylo něco, ale za Kolínem už jsem jel celkem na pohodu (začínal jsem se sžívat s asistenty). Mile mě překvapilo, že jsem neplatil za přezutí pneu, i když jsem je nebral od Škodovky. A jinak auto super, cesta 248 km, dojel jsem se spotřebou 5,6l o půl jedenácté večer 🙂2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
@Jan R.Díky za fotky. Ještě jsem neměl možnost vidět naživo, což může udělat docela odlišný pohled než fotky, ale za mne: - semiš vypadá efektně, ale peklo na údržbu - už vidím, jak se peru s vysavačem v záhybech palubky... Taky bude zajímavé to vidět po 150 tis. km. - kvalita zpracování zadní části kožených sedaček působí dojmem, že je to špatně nasazený potah z Tesca za 500 Kč - přístrojový displej trčící z malého štítu je pro mne totální fail - ohromně kvituju navrácení ovládáná klimy na kolečka / tlačítka. Matlání po displeji OIV je nefungující příšernost. - bohužel pokračuje nesourodý festival mnoha různých materiálů, vzorů, textur. Doufal jsem, že v OIV to byl jen dočasný úlet. - pozitivní je, že se centrální displej zbavil toho otřesnýho a směšně působícího megarámečku, který má OIV. Chápu, že každá automobilka se nějak vyvíjí. Směr, kterým jde Škoda, se od mýho vkusu vzdaluje podstatným způsobem.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mam pred FL Scalu iba rok a iba 16000 km,ale ja teda o ziadnych poruchach a problemoch neviem.Ja to auto praveze mozem iba pochvalit.1 bod
-
To se hledá opravdu těžko. Nicméně snad to tady nebude na ban , ale zkusil bych toto, pokud překousneš přední senzory, popř. to, že je necháš někde dodělat. https://auto.bazos.cz/inzerat/176557715/toledo-style-12-tsi-81kw.php1 bod
-
1 bod
-
Auto mám opět na reklamaci....opětovné zvuky.Jen je záhada,že se projevuje neustále pravá strana.Až bude auto doma...dám vědět.Mazací tuk ...asi problém vyřeší... jen dočasně.1 bod
-
To je fakt super, uz se tesim na ridice, kteri nemaji ruce na volantu.1 bod
-
@bojler: nejake SuperPro. resil to servis na mou zadost. podle me cokoliv. (kontakt na zadost poslu do sz, je to v Opave) @dfga: ano, ja vim, ze mas vse ok a puvodni. proto jsem to vsecko vysvetloval drive. jezdim asi (urcite) jinak nez ty. proto dany problem neresis. ja mam 105tkm. sjedu (letni) gumy za sezonu (zimni za dve, bo se na tom neda jezdit). a brzdy mi taky asi vic nez rok nevydrzi ... predek mam asi ctvrte kotouce. spis pate (takze kdyz to pocitam, rozhodne rok nevydrzi)... zadek uz taky nekolikrat. kazdy auto pouzivame jinak. kdybych problem nemel, jako ty, tak o nem nepisu ... tak nevim, co ti k tomu napsat...1 bod
-
problem: obe predni gumy sjete zevnitr pri spravne geometrii ... definitivne po zimni sezone a sjetych prednich pneu muzu rici, ze vymena zadnich silentbloku spodnich ramen predni napravy za tuzsi pomohla. dnes jsem vyhazoval rovnomerne sjete predni gumy ... parada ... !1 bod
-
Veľké pneu na české auto. Robíte z toho lietadlo a je to väčšia octavia na rovnakom podvozku. Trieska to na dierach, je to hlučné od podvozku, vrzga to na každej jame a vy tam ešte zbytočne dávate 19ky. A fukate to na 2,7 tlak podľa štítku a to koleso skáče ako na trampolíne. R17 max. s tlakom max 2,1...-1 bodů
-
Môj osobný názor je, že máš vysoký tlak a ta obrovská pneu skáče celý čas po ceste. Pozerám, že máš DCC takže tam to je menej badateľné. Skus ísť s tlakom dole. R19 okrem výzoru nemá žiadnu inu výhodu oproti R18, rozumiem ze R17 ma 215mm pneu a niekomu sa to zdá málo a preto ich nechce. L&K neznamená nič, neviem prečo z toho robia Česi modlu, ved to nemá ani pozdĺžne nastaviteľné opierky hlavy. P. S. 90% Superbov s R19 vidím ma čínskych pneu, katastrofa.-1 bodů