Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/16/24 ve všech sekcích

  1. Překvapilo mě, že mlhovky mají nahradit hlavní světlomety, protože když vidím auto s mlhovkami posazenými vysoko, tak si říkám, k čemu tam vlastně jsou. Nicméně já osobně mlhovky nepoužívám, téměř nikdy mi to viditelnost nezlepšilo, takže pro mě by tohle překážka nebyla
    3 body
  2. Zkus se při mlze zaměřit u protijedoucích aut na to, co uvidíš dřív. Jestli mlhovky nebo hlavní světla. S LED mlhovkama se to o něco zlepšilo, ale ani ty většinou nejdou vidět dřív než hlavní. U OIII to bylo vyloženě srandovní, jak člověk viděl dlouho dopředu xenony/LED světla a teprve až z blízka zahlédl dole jakési bludičky. A z pohledu osvětlení cesty - copak nejsou mlhovky už celou řadu let dobré jen k odbočovací funkci? Mně odstranění mlhovek dává velký smysl. Už Kabaň o nich mluvil, že je to především designová záležitost.
    2 body
  3. Trochu off-topic: A nejsou ty mlhovky také o starém pravidlu "ne abych lépe viděl, ale abych byl viděn" ? Upřímně, když dnes vidím, kolik řidičů jezdí i v husté mlze jen s denním svícením (tj. nejen bez jakékoliv mlhovky, ale i bez obyčejného rozsvícení, tudíž se zhasnutým zadkem), tak bych fakt vylítnul z kůže...
    2 body
  4. Stejne jako druha generace kokodáka. Bezpohlavní je přesné označení. Možná je to v rámci inkluze...
    1 bod
  5. Pro majitele telefonu s funkcí Always on displej mám malou radu. U Samsungu žere Always on cca 30% baterie. Doporučuji ho vypnout, aby se telefon trochu rychleji dobíjel. Výsledek je zhruba dvojnásobně vyšší přírůstek dobití než, když je AO zapnutý. Zkoušeno dnes. U Samsungu to lze vyresit nastavením rutiny, že když se mobil připojí k BT v autě, tak se AO samo vypne. Při odpojení se zase zapne. U mě to funguje.
    1 bod
  6. Ano, ale to tlačítko v Androidu nezapíná GPS, ale lokalizaci, tedy dokud není lokalizace povolena, telefon by neměl použít ano GPS v autě k určení své polohy (nebo by polohu neměl předávat dalším aplikacím).
    1 bod
  7. @Pawouk Já si teda dovolím oponovat, protože téma je obecně o Octavii 4 FL a je to změna, která s ní přišla. Tak proč bychom o tom nemohli diskutovat? 🤔 @bojler Já třeba osobně už o moc vyšší displej nechci, naopak bych ocenil, kdyby se dělaly displeje jako u BMW, tzn. širokoúhlé, než ty "tablety" trčící skoro až do zorného pole. O velikosti tlačítek potom rozhodne rozlišení displeje a případné škálování UI. Tzn. to, že je ten displej 13" a vyšší, nemusí nutně znamenat, že tlačítka v CarPlay budou větší.
    1 bod
  8. Souvisí to se změnou FL, ale ok, ty jsi tu šéf 🙂 .
    1 bod
  9. Efektivne jsem jeste nezazil auto, kde by tato teorie fungovala…
    1 bod
  10. To je tím, že poloha narozdíl od BT a WIFI je v androidu oprávnění s vyšší prioritou a to si aplikace samostatně zapínat nemůžou, kvůli ochraně soukromí před sledováním. Kdyby to tak nebylo, tak věř tomu, že si polohu AA zapne stejně jako WIFI.
    1 bod
  11. To se to bude chipovat
    1 bod
  12. No dle zákonů fyziky by měly být mlhovky co nejníže. Fyzika není prodejná dáma. Je to zase jenom o šetření nákladů na úkor funkčnosti.
    1 bod
  13. Já tedy objednal na poslední chvíli ještě SIII, ale dneska jsem na kamionu naložené SIV a na dálku se mi líbily. Byl tam i jeden v modré, je trochu tmavší, než současná Race, ale sluší mu. Ostatní byly černá a šedá, prostě klasika.
    1 bod
  14. Včera jsem jich potkal cca 10 v kombíku v různých barvách. Kdybych nevěděl, že vyšla nová generace, vůbec si ho nevšimnu, resp mě nenapadne "Tohle je nový sup, pecka", jako u 3.gen. Absolutně nevýrazný ocumlaný bonbon. U kombíku je vidět batoh na zádech (připomíná mi profil Kia Ceed SW). S3 má po 10ti letech pořád krásný a výrazný design. Tohle úplně zapadne v šedi nějakých tvarů. Je to velká škoda. Můj pohled.
    1 bod
  15. Asi bych se domluvil s uzivatelem ferda25... kontakt najdes nekde tady na foru
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...