Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/20/24 ve všech sekcích
-
2 body
-
Až na to, že co do interiéru je Kamiq i Scala 1:1 kopie. Takže co do prostornosti (až na kufr) je ten "největší HB" i "nejmenší SUV" úplně to samé... Jinými sllovy, Kamiq nabídne stejně prostorný interiér na o 12cm kratším prostoru, každý ať volí co mu vyhovuje, ještě stále je možnost zvolit si1 bod
-
Jako ze srandy jsem koukal a konfiguroval...... shrnu to: navíc bych měl větší baterku - to by se hodilo i s rychlejším nabíjením 🙂 modernější infotaitment - no snad to to vychytali a bude to špalat lepší světla asi - za mě matrixy jsou super, nevím co je lepší dcc+ asi budou top, mi se houpající supík líbí , ten komfort masažní sedadla by byly fajn, uložený parkovací manévr je taky fajn... No takže jakoby nic extra navíc, asi by stačila i 1,5tsi ale za 1,2mil 😞 upss...... a cena nového IV , my měli ceník 1,2mil v roce 2020 , dodáno za 1,0mil , nyní ceník 1,345 + panorama+barva = 1,4mil , po nějaké mini korekci to bude +- 1,35mil ? Výkup mého IV je aktuálně 0,65-0,75mil kč !!!!! takže doplatek 0,7mil Kč za nic moc navíc - né děkuji Navíc vzhledově se mi moje generace líbí více, takový dravější vzhled 🙂 takže budeme jezdit dokud asi neumře , aktuálně po 3letech najeto +- 50 000km1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Podle škodovácké designerky "dark chrome", podle mě laciný lakovaný plast je jeden z důvodů, proč jsem objednal ještě jednou SIII a nepočkal ani na SIV, ani na Kodiaq II.1 bod
-
Jožo Kabaň byl jiná liga, kdoví jak to bylo s faceliftem O III, zda ho někdo nepřinutil, aby ho mohli vyšoupnout. Auta od Joža měla smysl a nadčasovost...1 bod
-
A ta technika? 3 katalizátory a 2 filtry. Ekošmejdový motor co se nechává chcípnout za jízdy. Pohon bez charakteru. Absence manuálu a automat, krerý motor podtáčí. Po nastartování to má zvuk jako před smrtí. Za jízdy to nedobíjí baterii. Navíc je tam další 48V baterie, která je ve voze úplně k ničemu. Malá nádrž, aby se setřela výhoda oproti elektrošmejdům. Asistenti kteří co chvíli tahají za volant. A nedají se vypnout. Tempomat zpomaluje do zatáček jako posraný. A na další odpornosti si asi nevzpomenu..... Nová auta mě téměř nezajímají. Bohužel. Dříve jsem si kupoval Svět motorů každý týden. Co bych tam dnes četl? Pomalu si začínám zvykat na ojetiny. Naštěstí se budou nechat vždy sehnat ojetiny vypadající jako nové. Když automobilka nechce dělat auta pro lidi, ať si krechne, nebo jí Fiala platí výpalné. Když neumí Škodovka pochopit, že se jí lidi vybodnou na přwdražený elektrotablet na kolečkách.... Už je mi to fuk.1 bod
-
@Jan R.Díky za fotky. Ještě jsem neměl možnost vidět naživo, což může udělat docela odlišný pohled než fotky, ale za mne: - semiš vypadá efektně, ale peklo na údržbu - už vidím, jak se peru s vysavačem v záhybech palubky... Taky bude zajímavé to vidět po 150 tis. km. - kvalita zpracování zadní části kožených sedaček působí dojmem, že je to špatně nasazený potah z Tesca za 500 Kč - přístrojový displej trčící z malého štítu je pro mne totální fail - ohromně kvituju navrácení ovládáná klimy na kolečka / tlačítka. Matlání po displeji OIV je nefungující příšernost. - bohužel pokračuje nesourodý festival mnoha různých materiálů, vzorů, textur. Doufal jsem, že v OIV to byl jen dočasný úlet. - pozitivní je, že se centrální displej zbavil toho otřesnýho a směšně působícího megarámečku, který má OIV. Chápu, že každá automobilka se nějak vyvíjí. Směr, kterým jde Škoda, se od mýho vkusu vzdaluje podstatným způsobem.1 bod
-
Upřímně? To je prostě hrozný, horší než jsem čekal. Přes tu palubku, dobastlenou kapličku a staromódní obrovský displej prostě vlak nejede. Budu si svého současného auta zase o něco víc vážit. 😁1 bod