Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/15/24 ve všech sekcích

  1. Nevim no, Za 8 let jsem se nesetkal aby to na nejake F3 či rapidu nešlo . Dokonce znamy ma autoskolu a poridil si F3 s vybavou , kterou jsem ani nevedel, ze muze vubec existovat :-)) Svihadla i v predu, zpetne zrcatka manualni, samozrejme bez mlhovek, plastovy volant... proste to nemelo vubec nic, vybava jak u favorita 🙂 A i tam asistent rozjezdu v pohode sel aktivovat a fungoval..ale dali jsme to zpet, protoze potrebuje aby se to lidi ucili bez asistentu 🙂 Ono taky muze zaležet na tom kdy a cim si to necha clovek ,,nakodovat" .Pokud si nekdo poridi funglovku a ,,Koduje" mu to nekdo ,,Čínou" na ktery ma starsi verzi VCDS tak taky samozrejme nemusi nektere veci jit. Ale to plati i u originalu..nova verze vychazi cca 2x do roka... Takze pokud si nekdo napriklad poridil funglovku - plácnu : rok vyroby 2/2019 a aktualni (nejnovejsi) verze vcds v te dobe byla Leden /2019 a pak az cervenec /2019 , tak v tom meziobdobi jit vsechno nemusi no. - s tim jsem se setkal uz nekolikrat.
    4 body
  2. Vždyť máš za rohem nejlepšího kodéra Jirku alias Ferdu, zajeť za ním ten zprovozní co zprovoznit jde.
    2 body
  3. bbaeefbf-3d53-427e-9fec-2e68d1c10444.mp4
    2 body
  4. Můj názor je rozhodně nespoléhat na nějaké pochybné "dekarbonizační" a podezřele levné zázraky, co kolují různě po netu. Zvlášť pokud máš na autě částicový filtr (ten by také nějaký šarlatánský zázrak přežít, a to by bylo pak drahé). Autorizované servisy koncernu VW na to mají schválený oficiální postup a zařízení pro otryskání karbonu drtí ze skořápek ořechů. Jako prevenci je dobré aditivovat palivo nebo tankovat vyšší oktanové číslo benzinu, zkrátit intervaly výměny oleje na cca 15.000km (nebo 1 rok) a nejezdit pořád jako důchodce. Když je motor ohřátý, tak se nebát třeba jednou týdně to prohnat chvíli ve vysokých otáčkách, čímž dojde k nárůstu teploty motoru a snazšímu vypálení úsad. Ani tak se tomu úplně zabránit nedá. Indikátorem je pravidelné měření emisí (především o tom může vypovídat vyšší hodnota nespálených HC) před STK, pokles výkonu a nárůst spotřeby. Pro úplný klid lze myslím v servise objednat nějakou preventivní vizuální kontrolu stavu sacích ventilů s vyžádáním pořízení nějakého videozáznamu se záběrem tvého VIN za sklem a stavu tvého sání. Já to plánuji nejdříve v nějakých cca 100 tis. km.
    1 bod
  5. Je to normální chování. Regenerace u těchto motorů probíhá v rozmezí cca 200 - 350 km v závislosti na způsobu jízdy. Aktuálně mám najeto 220 tis. km a chová se to takto od novoty.
    1 bod
  6. Moje odpověď jaksi není na tvůj příspěvek, to snad je naprosto jasné...
    1 bod
  7. Dělal jsem to sám doma.Používal jsem přípravek Protech CarbonX K1+K2 , nastříkal jsem vždy do jednoho sacího kanálu přípravek K1 nechal působit cca 30 min a pak stříkl přípravek K2 a ručně pomocí různých šperháků a kartáčků to šudlil, poté odsál rozpuštěný karbon a vyfoukal ventily kompresorem, dělal jsem to tak dlouho dokud to nebylo čisté.
    1 bod
  8. Jenže já už měnil ve 2,5t km a podruhý už to nechci riskovat a znovu ho tam dávat. Jinak utahovací moment je 30 Nm.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...