Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/27/24 ve všech sekcích

  1. Já už příští týden vyzvedávám ... auto na prodejně.
    4 body
  2. Dovolte mi, abych Vás pozval na 5. sraz v roce 2024, konkrétně 20.7. v již tradičních 14:00hod. Kdo dojede? 1. Pawouk 2. Ondra16V 3. ExecutedDonut 4. Bikes 5. Skodzinek 6. Bullets 7. Arokysjerdno + 1 8. Hamoun 9. Barenasparena
    2 body
  3. Včera jsem byl u očního – vyšetření barvocitu ohledně prodloužení řidičáku. Nejdříve – však to znáte – taková ta barevná „sklíčka“ apod. A potom mi promítl tuhle fotku, a prý – „která má zelené oči“? 🙂
    2 body
  4. Existují i podložky co se nechají zapsat do TP, myslím @VeteranChild to tady na fóru řešil a dotáhl do zdárného konce.
    1 bod
  5. Strach jsem měl spíš při ohýbání těch horních krátkých háků, já právě to dělal asi opačně, že jsem nechal ty spodní velké a řezal a ohýbal jsem nahoře. S velkým rádiusem, co dole může být, nebudeš mít problém. Vzal bych to třeba přes nějaký šroubovák, ne ve svěráku ostrý ohyb.
    1 bod
  6. › Akční model Škoda Enyaq Tour 50 vstupuje na český trh s doporučenou prodejní cenou od 899 000 Kč včetně DPH› Nejnovější technika, bohatá výbava, prostor a komfort velkého SUV za výhodnou cenu; nabídka je časově omezená a potrvá do odvolání› 19″ kola z lehké slitiny, 13″ navigační systém a zadní parkovací kamera ve standardní výbavě, dojezd až 375 km v režimu WLTP Škoda Enyaq Tour 50 Škoda Auto uvádí na český trh akční provedení plně elektrického modelu Enyaq. Jeho doporučená prodejní cena začíná na 899 000 Kč včetně DPH a v síti autorizovaných prodejců jej bude možné objednávat do odvolání. […] Článek Škoda Enyaq Tour na českém trhu se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  7. I když taky nemají z výroby bederní opěrky, sedačky z F3 mi nikdy tak nepohodlné nepřišly. Problém bude asi v jejich samotné konstrukci. Pokud si dobře vzpomínám, sedačky v Rapidu vycházejí konstrukčně z těch v Citigo a to je auto dělané primárně na krátké vzdálenosti. V Rapidu jsem měl ty Dynamic a proti firemním autům ve výbavě Ambition se standardními sedačkami to žádný velký posun k lepšímu nebyl. Vzhledem k odlišným roztečím kolejnic a celkově jiné konstrukci se mi nezdá přehození sedaček za nějaké z jiného modelu reálné. Měly by teda pasovat ty z VW Jetta a Seat Toledo nebo právě z menších modelů Citigo, VW Up a Seat Mii, ale tam bych žádnou změnu k lepšímu nečekal. Nejlepší řešení je za mě dodělání origo bederních opěrek, jako u @miklisek a @tom01. Nebo alespoň té pevné, jak to realizoval @Deawon.
    1 bod
  8. Drazi! Dekuji Vam za sraz - bylo to suprovy 😃
    1 bod
  9. Náhodné setkání v Mladé Boleslavi, spojené s prohlídkou závodu, muzea a depozitáře
    1 bod
  10. Já je mám už v druhém autě z výroby, takže to musí existovat jako náhradní díl.
    1 bod
  11. N95 a VIF. To je povinnost.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...