Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/24 ve všech sekcích

  1. Přispěji svou troškou do mlýna: Klimu mám nastavenou - řidič 21-22, spolujezdec a vzadu 23 (organizuje si sám). Otáčky automatika. Pro rychlé vychlazení po stání na sluníčku stačí zapnout vnitřní cirkulaci. Dojde tak k velice rychlému snížení teploty, protože klima nemusí ochlazovat z venkovních 30 na 21, ale z vnitřní, neustále se snižující, teploty. A střední průduchy mám nastavené úplně nahoru a na střed a nemám pocit, že by mi to foukalo na ruku na volantu, nebo na odloženou na područce. A dlouhodobě nechápu co musí někteří neustále štelovat na klimě. Já maximálně 1-2x ťuknu do "mínusu"/"plusu" a pokud potřebuju vnitřní cirkulaci (pokud se za nějakým smraďochem nezapne sama) tak zmáčknout tlačítko pod displejem, ťuk to ikony a znova tlačítko (a s tímto si klidně počkám na nějaké místo, kde mohu pustit volant)
    2 body
  2. Ano přesně tak je to vysokotlaké čerpadlo
    2 body
  3. Předem se omluvám za delší čtení... Tak kamarádi, po delší době jsem se rozhoupal k nákupu zesíku. Chtěl jsem každopádně s DSP procesorem. Problém ve Scale a i v jiných autech je ten, že levná (na výrobu levná, ne prodejní cena😀) bolera a amundseny mají navržený hodně mizerný koncový stupeň. Takže jak postupem času všichni zjišťujeme, na kloudné vybuzení custom repráků musí být hlasitost min. na polovině. A to už je docela rachot. Mluvím hlavně o FM a částečně i o DAB příjmu ve spodní části frekvence. Repra ve dveřích co jsem zkoušel nejsou vůbec špatná. Pokud se do nich pustí signál z BT a je dobře okořeněný equalizerem v mobilu tak hrají velice dobře. V rámci mých uší samozřejmě. Basů spousty i na malou hlasitost. Výšky má Scala úplně nádherné, k těm nemám výhrady. Výškáče jsou i vzadu, takže paráda. Jelikož tlumení dveří na normální nebo trochu hlasitější poslech je "docela" obstojné, první krok v audiomaratonu je zesilovač. Ale na tlumení se chystám také. V merku bylo pár kusů. Ale drahé drahé drahé. MACROM M-DSPA401 7,5tis. + kabel 500Kč Axton A542DSP 5,5tis. (malý výkon) Pioneer DEQ-S1000A2 4,5tis. - pozor má jen dvoukanálový vsup!!!!!! řada Nakamichi DSP cca 5tis. malý vykon a nejdou nastavovat přes BT bez dalšího adaptéru (+ dalších 1500 Kč) --------- Pokud máte ve Scale 8 repro tak je potřeba min. 4 kanál zesík, aby šel fader ovládat přímo přes rádio!!! A další moje podmínka byla plug & play instalace, aby se člověk nemusel jebat s pájením a cvakáním. Pro ty co mají záruku ideální stav. Jelikož koukám na prachy, asi jako každý 😀, nakonec padla volba na značku Isudar. Mnozí určitě znáte. Montoval jsem několik rádií této značky, dokonce i s dsp procesorem. Jak win tak i android. Vždy naprostá spokojenost. Komunikace obchodu výborná. Sice Čína, ale jedna z nejlepších. Už tu značku prodávají nějakou dobu i eshopy přímo v ČR s plnou zárukou. Je to objednané přímo z jejich obchodu. Novinka s názvem Idudar DSP D4. Sklad v Polsku (takže EU), v neděli objednáno, ve čtvrtek doma!!! Jediné mínus je, že nemají kabely pro Škodovky v EU a posílají je zvlášť z Číny. To trvá cca 14 dní od objednávky a připlácí se 1 dolar. Scala má konektor Quadlock 3. Isudar má komplet bypass konektor (č. 25 - skoda octavia, rapid 2015 a víc) který má komplet osazeno všech 40 pinů!!!, takže funguje vše jako dřív -> canbus, napájení... prostě vše. Jen se se vloží iso bypass konektor a vyvede se z tohoto bypassu jeden cca metrový kabel do zesilovače. Jde tam 4 repro signál tam a ven + napájení. Toť vše. Ideál instalace plug & play. Isudar D4 se sám spustí když se na HI vstupu objeví signál a pak se i sám vypne po cca 1 min. bez signálu. Je plně automatický. Dá se nastavit zapínání i přes REM signál, ale je to zbytečné. Má to BT modul už v sobě. Jak na streamování tak i na nastavovaní. Výkon 4x110W RMS a 30A pojistku (ta o hodně vypovídá!!!) Pozor, nekupovat zesilovače které maji relat.velký výkon, ale pojitsku jen 5 nebo 10A. Je to podvod!!! Cena Isudaru D4 je 3500,- (mají slevové kódy) Přes ali nebo ebay už za to chtějí min. 4300,-!!! Fotky instalace dávat nebudu, nic se z toho nevykoumá. Na webu najdete fotky, popis, vše... Instalaci doporučují do kastlíku. Přišlo mi škoda zaplnit kastlík zesilovačem tak jsem našel prima místo. Vejde se hezky úplně napravo od kastlíku, hned za plastem kde se vypíná airbeg. Je potřeba vyndat kastlík (3 šrouby nahoře, 2 šrouby dole, 2 špunty napravo -> za plastem kde je vypínač airbegu) Zespoda se zesilovač zasune do volného prostoru vpravo vedle kastlíku... Akorát místo pro zesilovač 😉 31 pásmovej EQ Časové zpoždění všech repro. Strmosti... To už je ale vyšší dívčí. Umí to i auto kalibraci přes telefon pomocí růžového šumu. (pro toho kdo se v audiu moc nevyzná) která trvá cca 5min. Velká výhoda pro nastavení DSP procesoru. Tato funkce je až u dražších zesíků! Má i svoje DO, kde se dají přepínat EQ profily, mute, hlasitost. Ale DO je úplně zbytečné. Jednou se dsp nastaví a už o něm nevíte. Zesilovač je postaven ve třídě D. Takže minimum tepla. Na koncovém stupni jsou mosfety, které mají min. odpor v sepnutém stavu a jejich "výkon" se řídí jen stavy 0 a 1. Zjednodušeně řečeno. Žádný polovodičový přechod a tedy skoro žádné vyzařování tepla do okolí i při vysokých výkonech. Kdo se zabývá elektronikou tak ví. Rušení do okolí (FM příjem) zde není žádné!!! (měl jsem z toho maličko strach) Příjem rádia i vlastní zvuk z jiných zdrojů je čistý! A teď to nejdůležitější. Zvuk. Prostě paráda!!!!!! Basů kolik hrdlo ráčí nebo spíš kolik snesou repra. I při nízké hlasitosti!!! Úplně jinej level i s origo reprákama. Fakt úžasný rozdíl.
    1 bod
  4. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/8u9AxIZb#gsY990uSIAYN-Xx1yAdBSQ DP je k dátumu 09.01.2024 kompletná. Ak niekto medzičasom niečo nájde, môžeme to spojiť do jedného uploadu
    1 bod
  5. Viz předchozí strana tohoto vlákna, dával jsem odkazy na stažení už 5.6.2024...
    1 bod
  6. Test ojetého Superbu III 2,0 TDI
    1 bod
  7. 000 979 034 E + tesniaca gumicka 3B0 972 742 C
    1 bod
  8. 448200756_345055175026789_9063116131724895248_n.mp4
    1 bod
  9. Také si trošku přispěji - s problémem a uspěšným vyřešením (O3, 4x4, 2.0 TDI). V rámci servisu (rozvody+pumpa, haldex...) jsem nechal preventivně vyměnit silentbloky u motoru. Přitom se zjistilo, že jeden z nich byl prdlý a motor byl krapet pootočený, posunutý, skloněný... Tak se daly všechny 3 nové; až potud vše ok. Do té doby to bylo na dálnici přiměřeně tiché, nicméně od této výměny se v rozmezí od cca 2000 do 2500 otáček při rychlostech 4, 5, 6 začalo z prostoru pod zadními sedadly ozývat velmi, ale velmi nepříjemné hučení/dunění, ale žádné vibrace (nejhorší to bylo při zátahu). Takže pohodové cestování na dálnici bylo možné do max 120 nebo naopak 160+ (na 6ku) nebo mít vytočenější 5ku, točit 3000 a jet těch +- 130-140. Ani jedna z těch variant nebyla optimální a déle snesitelná. Tak jsem si o tom něco nastudoval a dohodl jsem se na kotrole zadní hardyspojky a její vyměníně (přední hardy jsem zatím nechal původní - přeci jen oproti zadní je lépe chráněná proti bordelu/soli atd., i když samozřejmě také stárne/degraduje). Takže proběhla výměna, stará "hardyna" šla ven a dala se nová. Ta stará byla solidně popraskaná, tvrdá, silně zaneřáděná/orezlá a vůbec se nehýbala. Po výměně jsem to projel a to TICHO... Stará hardyna dala 200 000km a 10 let. Osobně hádám, že ten jak byl motor při prasklém silentbloku lehce "vychýlený", tak si postupně naučil hardynu na novou "nesprávnou" pozici, a proto se po návratu motoru do původní/správné pozice začaly ozývat ty pazvuky (hučení, dunění...). Důvody, proč se co jak stalo, jsou jen mé domněnky a odhady, do aut nedělám, spíš jsem pokročilý uživatel 🙂 Každopádně mě výměna zadní hardyspojky zbavila akustického utrpení (a samozřejmě jsem měl i obavu, že by dlouhodobější neřešení problému mohlo nakopnout i něco jiného - kardan, diferák...). Snad to někomu pomůže 😉
    1 bod
  10. Auto jsem si přebíral v zimě, to nebylo nic poznat. Teď musím říct, že klimatizace funguje úplně nesmyslně. Dřív foukaly hlavně výdechy u dveří a prostřední jen v případě potřeby. Teď je to naopak, tak že mně mrzne rameno. Zkoušel jsem x různých poloh a nakonec prostřední výdechy zavřel.
    1 bod
  11. Není. Proto se jmenuje "restart". Vypnutím zapalování atd..., nedojde k restartu, pouze k nějakému stupni uspání/probuzení.
    1 bod
  12. @mirahany1 Bohužel příspěvek nelze citovat z nějakého důvodu... To co je na videu je standardní chování u High/Top světel. Jediný rozdíl může být u aut z doby covidového nedostatku chipů, kdy byli didávány i tyto světla bez dynamické animace a kódováním s tím nelze nic udělat.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...