Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/29/24 ve všech sekcích

  1. Muselo toho hodně zbýt - za tu cenu si je pořídil jenom blázen 😉.
    2 body
  2. Zvláštní. Dej pak vědět. Zajímá mě to. Díky
    1 bod
  3. V menu to není a taky bych to chtěl nastavit, ale bohužel to nejde ani na diagnostice. To, že je to proti homologaci mě nezajímá, je to bezpečnější a na všech autech která mají manuální zapínání světel taky svítí zadek neustále.
    1 bod
  4. Ony už teď byly "skoro rok v akci" za necelých 1000. Také jsem si na ně myslel, pořídil, ale vrátil jsem je. Mi to zpracování přišlo ... nehezké. Ale ta představa, že za tohle chtěli 42 stovek 😶
    1 bod
  5. Třeba pro někoho tip - zámek k automatu sleva z 8389 Kč na 369 Kč a to už se vyplatí 🙂 Zámek řadící páky Scala, Kamiq | Oficiální E-shop Škoda Auto
    1 bod
  6. Tak potvrzuji, že 2válcový režim vidím jen tehdy, když mám spotřebu uprostřed konzole mezi otáčkoměrem a tachometrem. Vždy to píše slovně pod aktualním ukazatelem spotřeby.
    1 bod
  7. mela, ale neni. u FL se uz rezim nezobrazuje
    1 bod
  8. od minuty 6:50s mluví mi z duše, narovinu řečeno
    1 bod
  9. Zkusím to nějak nahrát, ale nevím jak se to povede.......mi říkal že všechny čtyři a nový software, nové tlumiče jsou jiné než původní a je tam závada v čemsik v tom tlumiči....vysvětloval mi to technikou automobilisty ale já to nepřebral 😁 Můj červenej je vyrobený únor 2024, k dealerovi přijel duben a stál na salonu do konce sprna a pak jsme se ho ujali......... @tomas89 pro nás to bylo taky dost peněz .... prej nové vozy od května již tím netrpí, někomu to dělá i po květnu tak nevím.....
    1 bod
  10. Ano odložit výrobu by stálo více..............Jo kdyby bylo nejhůř tak asi nějakou kompenzaci bych vyždímal, aktuálně není na pořadu dne. Auto potřebuji dnes denně, nepřipadá v úvahu ho tam nechat. Ano až se bude řešit výměna tlumičů, tak to tam nechám den dva, ale budu žádat náhradní. @tomas89 jako my nechtěli prodat ajvíčko, ale byl kupec tak šel do světa a bylo.......jestli jsi měl zkušební jízdu s novým superbem tak asi není o čem, my prvně hned chtěli a pak jsme řekli že tolik nedáme a po prodeji ajvíčka jsme to museli dát tak či tak....byla varianta i pasat rline, ale to žena zavrhla
    1 bod
  11. A tím bych tady tuhle debatu uzavřel
    1 bod
  12. Dnes mi prodejce v JK na můj dotaz sdělil, že svolávačka by na to již měla být..
    1 bod
  13. Na kratsi cesty mam ja 6.5 az 7l. Na delsi trasy okolo 6l. 168KW 2.0 tdi. LaK kombi 4x4. Myslim ze to hodne zalezi jak proste clovek slape na plyn a kolik nakladu prevazi. 5.5 az 8l bude urcite real u vsech
    1 bod
  14. a k čemu jako? je to proti homologaci a k druhému dotazů, u S4 přes diagnostiku nic nehrozí
    -1 bodů
  15. inteligentne dobijanie tj kablik neodpajat. na tomto fore je na to podrobna tema ale bohuzial su tu stale ludia ktori pisu veci ako ja to mam odpojene 2 roky alebo hned od kupy auta a vsetko OK a preto je to podla nich v poriadku robit. lenze ten kablik ma prepojenie aj s dalsimi systemami resp jednotkami a pravdu povediac preco riskovat ked si staci kupit kablik, ktory hned po ododmknuti auta start stop vypne ak je teda pre niekoho otravne start-stop stale vypinat. po druhe uz tu bolo spominane ze si staci zmerat kludovy odber dokonca na utube su na to detailne videa cize aj zena zvladne. treba hladat ze " parasitic battery drain" a podobne hesla a da sa presne zistit ak tam bude velky odber ze co ho sposobuje v neposlednom rade je tu hlavne starsia generacia ludi, ktori si stale myslia ze ved ked tocia denne do prace a z prace 50 km pripadne viac, obcas vylet cez vikend tak ze baterku stale dobijaju. toto pri modernych autach neplati a jednoducho sa treba preorientovat a zacat jazdit inak. totiz mozte ist kludne aj cez pol republiky a pri starom style jazdy nedobijete prakticky nic. treba pri vyjazde z obce to vykurit na 90 pokial to situacia dovoluje a potom udrziavat rychlost a pri vjazde do dalsej obce proste pustit nohu z plynu a nechat aby motor brzdil a vtedy alternator dobija baterku. tak isto ked v dakej velkej dialke vidim ze na semaforoch svieti cervena a stoji tam xy auta tak detto. proste si to vykurim na max povolenu rychlost a do kolony, semaforu pridem s nohou z plynu a preradovanim. to iste cesta z kopca, ziadne vyradovanie rychlosti ale zaradena rychlost, noha z plynu dole a baterka sa krasne dobija. toto vsetko sa da overit za par korun kedy si napr kupite do 12V zasuvky rozbocovac alebo adapter cez ktory sa zvycajne nabija mobil a ma displej ktory vam ukazuje napatie baterie-hned uvidite ze zaradena rychlost+noha dole z plynu=dobijanie baterie.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...