Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/09/25 ve všech sekcích

  1. Myslel jsem ty u řidiče, tam prostě jedna nebyla, asi někam vyladla. A pak ještě bych zkusil dobít baterku.
    1 bod
  2. Po troch tyzdnoch a stovkach km, mi distance control zacal fungovat sam od seba. Skoda by mala patentovat self healing... Bud to urobili remotely alebo je to auto naozaj "zazrak bozi" a samoopravuje sa. Tak teraz cakam co noveho zas vyskoci... Kodiaq je ako bonboniera - nikdy nevies ake chybove hlasenie ti nastartovanie prinesie.
    1 bod
  3. A zkontroloval jsi podle schématu, zda ti nějaká pojistka nechybí? Nám snad nesvítilo nějaké zadní světlo, pokud si pamatuji správně Ibiza má vzdau 4 poziční, kontroloval jsem nejdříve žárovky a pak jsem zjistil, že tam chyběla jedna sdruzena pojistka. Asi někam vypadla. Tak jestli to není tvůj případ.
    1 bod
  4. To opravili někdy v druhé polovině srpna, najednou to začlo fungovat. Staženo pravděpodobně OTA aktualizací, protože auto v servisu nebylo.
    1 bod
  5. Ve spínací skříňce je šest nezávislých oddělených spínačů. Ten první zprava spíná podklíčkové plus (15), ten druhý spíná startér (50b), třetí říká řídicí jednotce, že se startuje (50), další je pro S-kontakt (86s), další spíná parkovací světla při vypnutém zapalování a poslední je pro odlehčovací relé. Takže, to že svítí kontrolky vůbec není znamení, že jsou všechny kontakty OK. Bez měření se těžko dá zjistit, kde je chyba.
    1 bod
  6. Máš na kontaktu 50b napětí při startovací poloze klíčku? Tím jsi měl začít.
    1 bod
  7. Zdravím vespolek, Tak nakonec se ukázalo, že na vině s chybou tempomatu byla baterie. Celý říjen a listopad se mi chyba objevovala pravidelně několikrát za týden. Jelikož mi ale přestal vypínat start/stop - začal jsem hledat dále, a narazil na info, že za tím nejspíš stojí slabá baterie. Jelikož jsem si uvědomil, že baterie byla původní (od výroby) - obratem jsem jí vyměnil. Od té doby funguje start/stop normálně, a chyba tempomatu se neobjevila ani jednou. Co ale stále pozoruji - studený start - neutral drží otáčky o něco víše (cca 900) než když je auto ohřáté. Po chvíli stačí vypnout a znovu nastartovat, a neutral drží na 800 ... Takže toto asi nesouvisí s chybou tempomatu. možná je to normální, nedokážu říct, před chybou tempomatu jsem to tak nesledoval ...
    1 bod
  8. Lze nějak vypnout to pípání, když otevřu dveře při nastartovanym motoru? Fak už z toho teču, několikrát už mi to vzbudilo malou..
    1 bod
  9. kdyz koupis auto, tak mas aktualizace na 3 roky, pak se za to plati. sluzba se jmenuje “infotainment online”, asi 1300 / rok.
    1 bod
  10. Hezký článek o anténách na Škoda Storyboard
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Kus svojho auta je dobré vidieť preto, lebo vodič motorky alebo cyklista sa ti môžu stratiť za vozidlom v mŕtvom uhle takým spôsobom, že ich nevidíš ani v interiérovom spätnom zrkadle a ani vo vonkajších ak nevidíš časť svojho auta. Samozrejme to netreba preháňať, ale nie je od veci vidieť kúsok C alebo D stĺpika. Ten (moto)cyklista ak sa motá niekde za autom, väčšinou sa objaví práve nad/za tým stĺpikom.
    1 bod
  13. Přesně...a co vím,spousty tlumičů se mění zbytečně
    1 bod
  14. Pravý přední je trochu "omaštěný" i pod miskou, ostatní suché. Dílenská příručka říká: Netěsnosti tlumičů Nepatrný únik oleje (rosení) na těsnění tyče pístu není důvodem k výměně tlumiče. Je-li olejová skvrna viditelná (ale matná, případně prachem vysušená) a nerozšiřuje-li se dále od horního uzávěru tlumiče (těsnění tyče pístu) ke spodní misce pružiny, je tlumič v pořádku. Poznámka Nepatrný únik oleje je předností, protože se tím maže také těsnicí kroužek, a tím se zvyšuje jeho životnost. Toto platí o tlumičích na přední i zadní nápravě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...