Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. viewer

    viewer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 305


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 754


  3. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      14 534


  4. bigbopp

    bigbopp

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      76


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.10.2013 ve všech sekcích

  1. Já bych si za ten multifunkční volat k Boleru na tvém místě připlatil. Pokud budeš mít BTHF je příplatek 1000Kč. Například přepínání skladeb uložených na SD je pohodlnější, mně osobně nepřijde moc pohodlné přepínat je na displaji, odvádí to pozornost od řízení. Dále se na něm dá pohodlně listovat v Maxidotu. A příplatek 500kč za hlasové vytáčení bych při ceně auta neřešil.
    2 body
  2. Vstřiky na ATD jsou jiný než na AXR. Fabie II má stejný vstřiky jako EURO4 AXR. ATD vstřiky 038130073AQ, AXR vstřiky 038130073AG. I trysky mají jiný označení. Emise řeší i ty vstřiky....
    1 bod
  3. Tak jsem si canton systém přiobjednal tak snad nebudu litovat.
    1 bod
  4. Já s ním mám zkušenosti z nákladních aut, tam je cena s prací 60, takže 20 na malém autě asi sedí. Pokud to máš v záruce, tak tě to nezajímá a pokud ne, nedělal bych to v autorizovaném drahém servisu.
    1 bod
  5. Dneska jsem viděl na saloonu tu modrou race, teď je jasné, že ji musím vidět venku, pač na salonu uplně zanikla a stala se z ní tuctovka obyčejná laciná modrá. Takže asi právě venku a sluníčko z ní udělá tu špičkovou barvu. Prodavač poudal, že ji lidi objednávají dost, takže to bude za chvíli na silnicích samá modrá race a už to bohužel nebude jen výsada RS..... Jinak zajímavé hlasování ohledně barev na trojkovou oktávku je zde, můžete si udělat představu o vkusu každého soudruha http://forum.skodahome.cz/topic/124742-clintův-privátní-klub/page-18
    1 bod
  6. To snad nééé, Radius to je náš VIP člen. Bez něj by neměl sraz ty správný grády !!!!
    1 bod
  7. Tak já vezmu lopatu a lano. Co kdyby jsi zapadl :-))
    1 bod
  8. Přijet na sraz taxíkem, tomu se říká luxus, co si může dovolit jen baron von Radiushof
    1 bod
  9. Ceníkově je o něco dražší, výbava se vcelku srovnala s aktuální verzí kampaně Fresh. Když na salonu za velmi podobné peníze stojí Leon, tak se prodejům popravdě ani moc nedivím.
    1 bod
  10. Z praxe: auto přistavíš v 8 ráno, do oběda mají na heverech rozdělaná ještě další auta, ty poskládají ve 14 hod. a pak si vzpomenou, že jim na place stojí ještě haťapka na výměnu oleje. Takže rychle na dílnu ( motor samozřejmě studený ), rychle vypustit olej, olej ještě ani nevyteče, už to špuntují a lijí nový.... ach jo. Takovým časovým rozptylem na výměnu oleje ti chtějí naznačit, že ti ten olej vymění, až se jim na chvilku udělá místo na zvedáku!!! Jak říká Malta: konkrétní hodina, počkat u toho, za hodinu jedu pryč. Jinak by chtělo ještě uvést, zda se chceš řídit pokyny výrobce ( intervaly výměn, klasifikace oleje, předepsané úkony ), a nebo autu dopřát individuální péči ( častější výměny oleje, filtrů, jiné klasifikace oleje ). V prvním případě pak máš vše v servisní knížce a není tak potřeba sáhodlouze spekulovat - viz. celé téma.
    1 bod
  11. Tak včera jsem se také svezl RAPIDem v Lysé n.L. u AutoTichý. Na saloonu červený 1,2/63kW ve verzi ACITVE, na jízdu modrá denim metalíza AMBIENTE 1,2/63kW. No popravdě řečeno já na tom autě nevidím žádnou chybu s ohledem na to, jak je navržený a za jakým účelem, tzn. udělat vzhledem moderní auto s čistým designem, za co nejméně peněz na vývoj a výrobu = co největší profit pro koncern. Vůbec jim to nezazlívám, je to prostě tvrdý byznys. Je to auto pro přepravu z bodu A do bodu B bez nároku na hýčkání zhýčkalých evropanů, navržené ale hlavně s ohledem na prodej sedanovytý mutace v Asii. Proto ten "tvrdý" jednoduchý interiér. Vím o čem mluvím, byl jsem měsíc v Číně a jezdil jsem v mnoha typech tam provozovaných aut. A jen prodloužený verze Audi, BMW, MB a SUVčka jsou auta s luxusním inetriérem. Ostatní běžná konfekce pro obyčejný lidi je uvnitř přesně taková jako je RAPID. A je to taková moderní verze OI, protože s tou jsem dorazil a mohl přímo porovnat. Takže tolik diskutovaná přístrojovka: kdybych ženě neřekl ať si šáhne, že je to tvrdý a ne měkký jako u OI, rozdíl není poznat. Po usednutí do RAPIDa řekla, že je to skoro stejný jako v našem autí, protože loketka je úplně stejná, kličky ve dveřích podobný, základní tvar přístrojovky taky, kliky dvěří úplně stejný. Co se týká nezakrytýho vedení sedaček: při pohledu shoda z normální výšky člověka je to neviditelný kus auta, to jen ty fotky z autosalonů a z testů novinářů stašně zkreslují, z podhledu interiér vidí člověk jenom při uklízení borelu na koberečcích nebo při opravách nebi úpravách inetriéru. Nastavování sedačky páčkou: jo trošku ústup obvyklému komfortu, ale třeba Honda Accord nějaké tři genarace zpět, kterou měl náš majitel jako funglofku někdy v roce 2002, a že to byla jinak na tu dobu dobře vybavená kára, páčku měla taky ..... Krok nastavení je poměrně po malých úsecích, takže i žena našla polohu za volantem snadno (je malá, takže se narve k volantu, aby viděla na kapotu, sedačku vždy až nahoru a seadlo dá dost vzpřímeně). Při rozhodování konstruktérů zda páčka nebo kolečko se šlo hodně tvrdě po ceně. Mile mě překvapil zvuk zavírání dveří a odhlučněná kapota. No a samozřejmě jízda. Jak někde někdo napsal, auto má všechno umístěný přesně tak, jak škodovkář zná. A ovládání auta nemá prostě chybu ve smyslu očekávání, jak Škodovka bude jezdit. Takže vlastně dnes jedinný pocit z auta není design, vůně auta, výbava atp.. Pocit, na který vzpomínám s krásným mražením v zádech, je pocit z jízdy - skoro bych řekl, že se objednám ještě někam na další zkušební jízdu. Po přesednutí zpět do OI to byl podobný pocit, jako když jsem kdysi přesedl z Feldy do Favorita ...... Resumé: tohle auto není určeno pro ty, co mají OII, pro ty je to ústup o třídu níže. Pro majitele prvních OI a FI/FII to bude krok o půlstupínek výše (půl prostě pro ten plastový interiér) a dobrá volba. Takhle přesně to ale ti chytří manažeři ve VW chtěli. Jen ta cena neodpovídá realitě........
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...