Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      7 288


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 832


  3. velryb

    velryb

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      343


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 784


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.5.2019 ve všech sekcích

  1. Paráda, takže si to pište přes SZ, protože pro "normálního" zákazníka jsou tyto informace irelevantní a v tomto tématu je nebudu nadále tolerovat.
    2 body
  2. Originální blinkry jsou také LED a tato varianta je pouze matrix LED. Asi záleží na STK, ale mě nikdy na autě “éčka” nekontrolovali. Tahle verze navíc vypadá jako originální a v době, kdy už skoro všechna auta mají matrix směrovky, myslím, že technika by ani nenapadlo to řešit. Na motorce, se kterou jsem závodil a pak stavěl zpět do série, po mně technik chtěl, ať zastřilím z výfuku a ještě zavolal kolegy a bavili se :-)). Asi tady máme holt benevolentní STK.
    2 body
  3. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    1 bod
  4. ale tam vůbec nic nepoznáš, protože tu vyšší kouřivost si vyžere DPF filtr. Tam jde primárně o to že oni zvedli víc kouřivost kterou okem vidíš a filtr zachytí. Jinými slovy snížil účinnost motoru
    1 bod
  5. po úpravě SW je EGR "aktivnější", takže rychleji odchází. Pokud máš těch 210 tis. stále na jednom ventilu, tak je to celkem slušný výkon. Začínají odcházet už po 100 tis. Všechny součástky, které Škodovka v rámci garance nabízí, jsou právě úpravou nadměrně zatížené. Proto je automobilka nabízí - co ostatně může dělat jiného, když za celý problém může.
    1 bod
  6. Cena, kterou jsem uváděl byla za kompletní službu, rozuměj senzory + práce. Čili pak nějaké no name senzory pozbývají smysl.
    1 bod
  7. německý policajti to mohou řešit pouze u aut registrovaných v Německu. Tvoje aktualizace je vůbec nezajímá.
    1 bod
  8. Minulý týden kódování u ferda25 .Kromě aktualizace jednotek,úprava Audi pedál,citlivost brzd. Auto jde hned za pedálem,rozjezdy "sametové" . Samozřejmě ještě spousta dalších věcí(např.TV-tuner,možnost nastavení LA-citlivost,,zavírání víka kufru pomocí tlačítka vedle DSG,řasy při denním svícení...). Loni jsem byl u "kódovače" v Ostravě(web.stránky) a po odblokování obrazu byla out jednotka Columbus(60 tis). I když jsem se zařekl,že do toho už nikdy nepůjdu,tak na základě zdejších recenzí jsem se zastavil ve Strakonicích . Prostě pořád platí, i když dva dělají to samé ,tak výsledek může být velmi rozdílný.
    1 bod
  9. Ten kdo myslí na ekologii jezdí MHD a nebo na kole, protože i stojící vozidlo je neekologické a neekonomické. Mě osobně vadí, že největším viníkem podle všech je VW.
    1 bod
  10. Tomuhle říkám bláznovství : Elektro VW ID
    1 bod
  11. To jim napiš do tématu Scala, tam tě budou mít určitě radi
    1 bod
  12. No vidíš, že Tě emise netrápí. Tak pak nechápu proč do nich kopeš. Mě na tom vadí pouze to, že v laboratorních podmínkách mají spotřebu lepší než je skutečnost, ale to je známá věc. A co konkrétně za úpravy kazí motor?
    1 bod
  13. To jsou zase konspirační teorie... V září vstupuje v platnost zase nová změna emisních norem a způsobu měření spotřeby a emisí. Všechny ostatní modely komcernu již využívají nové evoluce motorů (MPI EVO 59kW a TSI 85kW), MPI 44kW i TSI 70kW zůstávají. Fábie které se nyní objednávají do výroby budou dodány až někdy kolem listopadu/prosince s TSI. Tedy je možné také uplně stejně "konspiračně teoretizovat" o tom, že jen dojde k obměně pohonných jednotek. Ohledně podvozku to chce prostě zkusit, očekávání jsou jedna věc, realita druhá. A jak píše @Joker 85 záleží i na pneu, dnes mají některé vysoké zatížení a zesílenou bočnici, což snižuje komfort.
    1 bod
  14. Ta galantska znacka asi aj drahsia ako cele auto ?
    1 bod
  15. Senzory ti udělá Rolbař z Prahy nebo Vaša z Prostějova (osobní zkušenost) a to za cca 6-7tis.Kč. Věřím, že ti je přímo osadí do nového difuzoru, když jim ho doneseš a domluvíš se s nimi. Vše po úpravě vypadá jako z továrny a to včetně zobrazovaní vzdálenosti na rádiu.
    1 bod
  16. Tak pomohly upravené kleště na grilování ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...