Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.8.2019 ve všech sekcích

  1. Tak pokud pan O. Běhal má takovou historii, ono na tom něco může být, jinak by asi takovou info nepustil. Samotného mě překvapuje, že auto s menším benzínem dnes může mít altík 180A, ale ono to tak vážně je ... Mrknul jsem do ETKA, kde se opět ukazuje, jak má každý brand jiný přístup k datům ... Škodovka nemá pro altíky u Karoka žádné detaily pro přiřazení, Seat uvádí u Ateca pro přirazení kod motoru, VW pro T-Roc uvádí PR kod motoru TJ7 (4-val.zazehovy motor 1,5l Agregat: 05E.A), no a nejlepší je tady Audi, která kromě PR kodu motoru uvádí i PR kod emisní normy motoru ... Je na tom opakovaně vidět, že vyrobit motor, který by plnil přísné a od stolu nastavené emisní normy je asi skoro nemožné a VAG si na téhle 1.5 musí všemožně pomáhat, tady konkrétně na pohonu pro alternátor, s kterým asi provádí pěkné brikule ... Třeba se časem dozvíme, že při homologačním cyklu dochází k plnému odpojení alternátoru a auto tak proudem zásobí jen akumulátor ... Co je velmi zajímavé, tak Audi v Q2 ani v Q3 pro 1.5 TSI DADA nepoužívá větší alternátor než 140A, zbývající brandy nemaj problém tam umístit ani ten 180A ... Posuďte sami a kdo chce, může si ověřit sám, pokud má přístup k nějaké ETKA ;-) VW T-Roc do 8.7.2019 varianaty 180A pro TJ7 04E903015D Valeo 04E903015DX Valeo 04E903015E Bosch 04E903015EX Bosch VW T-Roc od 8.7.2019 varianty 180A pro TJ7 04E903015D Valeo 04E903015DX Valeo 04E903015E Bosch 04E903015EX Bosch 05E903026E Valeo 05E903026EX Valeo Seat Ateca varianty 180A pro DADA 04E903015D Valeo 04E903015E Bosch 04E903015DX Valeo 04E903015EX Bosch Škoda Karoq varianty 180A bez detailu přiřazení 04E903015D Valeo 04E903015E Bosch 04L903023H Valeo Audi Q2 pro 1.5 TSI všechny varianty alternátorů 04E903015A od 3.10.2016 Bosch 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903015AX od 3.10.2016 Bosch 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903015 od 3.10.2016 Valeo 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903015X od 3.10.2016 Valeo 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903024S od 6.11.2017 Bosch 140A 7CP, 7GH, 7MM, TJ4, TJ7, TK8 04E903024SX od 6.11.2017 Bosch 140A 7CP, 7GH, 7MM, TJ4, TJ7, TK8 05E903026B Bosch 140A 4BF+TJ4+TJ7 05E903026BX Bosch 140A 4BF+TJ4+TJ7 04C903021A od 6.11.2017 Valeo 140A 7CP, 7GH, 7MM+TJ4, TJ7, TK8 04C903021AX od 6.11.2017 Valeo 140A 7CP, 7GH, 7MM+TJ4, TJ7, TK8 05E903026C Valeo 140A 4BF, TJ4, TJ7 05E903026CX Valeo 140A 4BF, TJ4, TJ7 Audi Q3 pro 1.5 TSI všechny varianty alternátorů 04E903024S do 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 04E903024SX do 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 04C903021A do 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 04C903021AX do 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 05E903026B od 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) 05E903026BX od 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) 05E903026C od 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) 05E903026CX od 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) emisní PR kody výbav 7CP Exhalační předpis EU6 AH/H/I 7GH Exhalační předpis EU4, bez EOBD 7MM Exhalační předpis EU6 Plus 4BF Exhalační předpis EU6 DG
    2 body
  2. Tak hoši 23.9., v pondělí bude sraz. Rozhodnuto. Zapište si to bonz bloků, Stan má dost času přehodit šichtu [emoji6]
    1 bod
  3. Rekuperace: https://forum.skodahome.cz/topic/128420-autobaterie/?do=findComment&comment=2396201
    1 bod
  4. To je přece jasné. V zájmu co nejmenších emisí a spotřeby je motor naladěn tak na hranu, že při určité teplotě, vlhkosti a pod. může mít problém. Takže by stačilo jen trochu povytáhnout knot. No a to je ten kámen úrazu. Celé je to naměřeno podle WLTP, což je mimochodem nejen finančně ale i časově náročná procedura a jakékoliv překročení homologovaných hodnot je nyní nepřijatelné! To si dnes, zvláště po dieselgate nikdo nelajzne. Proto ty tanečky okolo a skutek utek.
    1 bod
  5. Mam v Superbe elektroniky na max,vratane nezavisleho kurenia a alternator mam 140 A...
    1 bod
  6. zavinac u mne funguji (FF verze 68) ale smajliky nefunguji Smajiliky mi funguju jen teto z mobilu jine vubec mi nefunguji
    1 bod
  7. Malá odbočka od tématu - O. Běhal je bývalý dlouholetý šéfredaktor Světa motorů.
    1 bod
  8. Buď rád, kolega s Fabii III mi taky tvrdí, že má ručičku lineární, moje rozhodně není, prvních 200 km ručička stojí na plné nádrži a půlku ukazuje po odjetí 600 km, další půlka je jen 300 km. Moje ručička ukazuje absolutně přesný součet absolutně nepřesných čísel. Zajímalo by mě jestli to lze nějakým kódovaním opravit. Ikdyž jsem si vlastně zvykl :D
    1 bod
  9. No neviem, radšej by som pred každým STK nahadzoval staré svetlá ako keby som mal mať toto tu natrvalo.... Prešlo by vôbec toto cez STK?
    1 bod
  10. Na STK při honbě za závadami neštítí ničeho, mladýho mi vyhodili za prasklou pružinu a po výměně cca do týdne a najetí 10km měl ten samý nýmand potřebu zapsat jinou závadu
    1 bod
  11. Vsetci to maju, cislo nenapise nikto... Maju napr. v Autokelly, alebo u lokalneho predajcu. Mam ho i v 2016 Ambition 6V0 863 301 A
    1 bod
  12. Ahoj všem, zde jsem sepsal možnosti kódování pro Citigo do jednoho stručného popisu, postupně doplním... tímto děkuji @danikd a @Aleš_BX za pomoc Standartní funkce většinou bez dodatečné montáže Nastavení chování světel Funkce Coming Home a Leaving Home (CH a LH) díky @HWSpeedy nejspíše pouze pro vozy s funkcí AUTO u světel (>MY2015 ?) u vozů bez AUTO je možné po příjezdu "bliknout" dálkovým světlem a tím se aktivuje Coming Home (MY2012 Elegance + BCM MY2017 090F) Zapnutí funkce 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 10 / bit 2 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Typ světla pro CH a LH 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 13 / bit 6 => 1 - potkávací, 0 - mlhovky Nastavení času pro CH a LH 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / Channel 47 / Value => 15 - default, 45 - funguje Funkce CORNER novoroční dáreček pro @Aleš_BX Aktivace mlhovek do zatáček (mlhovka směrem natočení volantu) v závislosti na BCM jednotce viz téma zde seznam otestovaných jednotek... 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 12 / bit 6 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace mlhovky po zapnutí blinkru (mlhovka daným směrem blinkru) 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 21 / bit 2 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace mlhovky po zařazení zpátečky 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 21 / bit 3 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Přizpůsobení cyklů blinkrů 1 až 5 cyklů bliknutí 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / ?? Svícení zadních obrysových světel při denním svícení (při DRL) svítí obrysová zadní světla, SPZ/RZ a přístrojovka 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 12 / bit 0 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Parkovačky jedna strana na blinkry alá Škoda 100 bez klíčku v zapalování Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 13 / bit 0+1 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní POZOR u kódování světel - pro vozy mezi roky 2011-2014 je funkce dostupná jen u CNG varianty, ostatni verze nemaji nataženy dráty přes BCM a z ovládání světel jde kabel napřímo do světla, takže ani po správném kódování to nemůže fungovat :) Nastavení zamykání auta Aktivace odemknutí pouze řidičových dveří – po druhém zmáčknutí ostatních díky @DYXiCZ 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 0 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Automatické odemknutí při vytažení klíčku ze zapalování 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 3 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace funkce automatického zamčení od rychlosti 15km/h - Safe Lock 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 4 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace zavření všech oken při dešti včetně střechy boční okna nelze jelikož nejsou na sběrnici LIN panorama funguje viz zde reportováno @Aleš_BX Zapnutí zvukového signálu při zamčení auta dálkovým ovladačem za předpokladu že je instalována jednotka alarmu 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / Channel 11 / Value => 0 - default, 1 - funguje Nastavení rádia Změna loga u rádia Swing plus /Škoda-Monte Carlo/ (>MY2016) 5F - Information Electr. / byte 18 00 = logo Škoda / 07 = logo Monte Carlo Aktivace funkce APP Move & Fun u rádia Swing plus (>MY2016) 5F - Information Electr. / byte 21 00 = funkce vypnuta / 01 = funkce zapnuta Aktivace DAB u rádia s DAB funkcí Ostatní Aktivace asistentu rozjezdu do kopce Setření stěrače 1x po krátké pauze při použití ostřikovačů 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 14 / bit 4 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace zobrazení digitální rychlosti na rádiu funkce autoškola Deaktivace funkce START/STOP - NELZE Funkce S/S je u Citiga řešena nejspíše HW+SW v řidící jednotce motoru, kódování resp. vypnutí funkce v jednotce 01 není povoleno. Zkoušel jsem záměnu motorovky u MR2019 se S/S za motorovku MR2017 bez S/S a i když se vše tváří jak má auto ani neotočí startérem, zřejme tedy HW rozdíl. Kódování zde také nešlo. Aktivace zobrazení teploty oleje na Maxidotu (zřejmě >MY2016 kde je ve výbavě teplotní senzor?) 17 - Instruments / 10 - Adaptation Coding of Service Interval Extensions (SIE)-TOG Oil level thermal sensor connected to instrument cluster u MY2013 ukazuje chybu chybějícího senzoru Varování nezapnutí bezpečnostních pásů díky za doplnění @HWSpeedy 17 - Instrument / 07 - Coding / byte 1 / bit 1 => 1 - aktivace, 0 - deaktivace Funkce tzv. retrofitu vyžadují většinou dodatečnou montáž Aktivace palubního počítače za předpokladu že budíky Aktivace PDC/OPS parkovací senzory za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist 10-Park/Steer Asist / byte 0 00 = funkce vypnuta / 01 = indikace OPS zapnuta / 30 = indikace OPS zapnuta + zadní kamera instalována bit 4 = ilustrace/indikace OPS zapnuta bit 5 = zadní kamera instalována Aktivace zobrazení PDC/OPS na rádiu Swing plus (>MY2016) za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist 5F - Information Electr. / 10 - Adaptation Car_Function_List_BAP_Gen2-parking_assist_0x0A = activated Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc = activated Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_over_threshold_high = activated Aktivace zadní parkovací kamery u rádia Swing plus (>MY2016) = zatim testujeme podpora rádia 1S0035869 a 1S0035871 aktuálně podpora zatím na rádiu z VW UP! "1S0" zřejmě SW pro Škoda/Seat nemá podporu kamery za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist tedy parkovací senzora PDC obě PDC jednotky podporují kameru 10-Park/Steer Asist / byte 0 / bit 5 10-Park/Steer Asist / 10 - Adaptation Parking = Rearview Aktivace funkcí multifunkčního volantu MFSW vyžaduje HIGH jednotku BCM s funkcí MFSW nejlépe 1S0937090F nebo 090H za předpokladu natažení kabelu sběrnice LIN do BCM návod například zde tlačítka 5E0919719C - pouze levá strana ovládání telefonu a hlasitosti tlačítka 5E0919719E - levá i pravá strana bez ovládání telefonu pouze hlasitost tlačítka 5E0919719F - levá i pravá strana včetně ovládání hlasitosti tlačítka 5E0919719G - stejné jako 5E0919719F ale s podporou DSG (Superb II FL) pro Citigo asi zbytečné :-) 09 - Centr. Elect. / byte 9 / bit 3 kompletní návod například zde Aktivace funkce nouzové bzdy (vyžaduje montáž kamery) - testujeme podpora BCM od xxx xxx 086 (testováno v VW Up! MR2012) Před modelovou péčí a FL se kóduje v GW jako jedntoka 13, s novým budíkem (17 - Instrument) BCM jednotka po FL ma jine kodovani nouzove brzdy než před FL jednotka před FL adresa AD + 13 jednotka po FL pouze adresa AD řídící jednotka nouzové brzdy 1S0 907 201 A Aktivace snímání tlaku v pneu (vyžaduje natažení kabelu k ABS) 5.1.2018 - aktuálně řešíme nutná verze ABS s indexem "F" a vyšší tedy 1S0 614 517 F nebo 1S0 614 517 L pokud je v autě verze 1S0 614 517 E pak lze vyměnit pouze el. jednotku ABS/ESP není nutné měnit pumpu, elektronika má 4x šroub z boku lze vyměnit bez odpojení potrubí brzd vyžaduje natažení kabelu od tlačítka na středovém panelu do ABS jednotky vyžaduje výměnu tlačítek a kódování Dodatečná montáž tempomatu - v řešení výměna páček pro modely před MR2014 (kulaté páčky) výměna páček pro modely po MR2014 01 - Engine / byte X / bit X 09 - Centr. Elect. / byte X / bit X
    1 bod
  13. No já zase tak naprosto nesouhlasím. Mám poměrně dost nalítáno s klasickým tempomatem v O2 a adaptivní se snažím používat rok a půl. Je to moderní asistent, ano, umí spoustu věcí, ale z mého pohledu: Vzdálenost, kdy začne mluvit do řízení zpomalováním je dána i rychlostí vepředu jedoucího kamionu, takže mi ta vzdálenost přijde pokaždé jiná - na přeplněné D1 konec s plynulou jízdou a vyšší spotřeba daná neustálým zpomalováním a zrychlováním (podotýkám, že nejsem závodník a rád jezdím v pravém pruhu). Jediné, kdy se dá efektivně použít je, když se s autem "zaháknu" za někoho, kdo jede přede mnou - ale to se musím víc soustředit než když jedu sólo svým tempem - po dlouhé cestě jsem vždy unavenější, než když jsem používal klasický tempomat. Přijde mi, že jsem nemusel sledovat tolik věcí jako, jestli někoho dojíždím, jestli tempomat reaguje, jestli mám rychle uhnout do vedlejšího pruhu, aby nezačal brzdit, atd... Ale je to jen můj subjektivní názor a nikomu neberu, že se mu tato funkce může zdát nejlepší na světě. Já osobně bych uvítal možnost přepínání mezi klasickým a adaptivním, protože mi ta použitelnost přijde 50/50, no možná bych i víc využil ten klasický...
    1 bod
  14. Ja uz by som auto bez ACC nechcel a to s nim ani nejazdim nejako dlho. A vedel som to este pred kupou. Vsetko to je o tom, ze to su LEN asistenti, nie dokonali roboti a tak sa k tomu treba aj postavit a spravat a vtedy to dokaze fungovat skvelo. Su situacie, ked mu treba pomoct plynom, ako pise elxel vyssie, su situacie, ked je lepsie ho vypnut a su situacie, ked je lepsie ho vobec nezapinat. Ale jazdim kazdy den 100 km do a z prace a na 90% pedale ani nepouzivam, len tukam do packy, pokial idem normalne. Jasne, ked sa ponahlam, tak ACC nema sancu, akokolvek by bol dokonaly. Moj nazor, ze vsetky taketo "hracky" potrebuju vzajomne súžitie a potom su plnohodnotnymi pomocnikmi. Jeden priklad, ja mam rad taketo hracky vo vsetkych sferach, moji svokrovci sa s tym vobec nekamaratia. Ked som kupoval L&K, tak mi vraveli, naco ti to je, tych asistentov aj tak nevyuzijes atd. Maju SQ5 vo fullke, a z asistentov pouzivaju tak max palubny pocitac. Ja pouzivam vsetko v octavii. Pre nich bolo nepredstavitelne, ze dam radsej tolko penazi za rocnu skodoooovku vo fullke, ked som si za to mohol kupit 3-4 rocnu A6ku, aj ked v podstate holu. Dalsi z prikladov, mycku vyuzivam na 100 %, oni nie, lebo ze to skriabe pohare (samozrejme ju v kuchynskej linke maju). No nejebem cele pohare? Kupim o pat roky dalsiu sadu. Mam doma roboticky vysavac, aj roboticky umyvac. Nepracuje to same, nespravi to vsetko, musi im clovek pripravit "podu", ale to vsetko som vedel pred kupou a preto aj tieto pomocniky vyuzivam na 100%. Ked sa ma pytali, ako som spokojny a ci im odporucam, aby si to kupili aj oni, som povedal rezolutne NIE. Lebo viem presne, ako by to skoncilo. Co som tymito litaniami chcel povedat, ze vsetko to je o pristupe cloveka ku vselijakym asistentom a pomocnikom. Ak to chces vyuzivat, nastuduj si, ako to funguje a zrovnaj si v hlave, ci si ochotny sa zmierit s pripadnymi nedokonalostami, resp. ci si ochotny sa im v istych ohladoch prisposobit. Holt niekoho to bavi a vyuzije vsetko, pre ineho je aj dazdovy senzor vrchol technickej evolucie.
    1 bod
  15. S odstupem času musím říct, že největší "slabinou" adaptivního tempomatu je nemožnost zapnout ho jako klasický tempomat. Občas by se to hodilo, zvlášť na dálnici... (nebylo by to potřeba, kdyby ostatní jezdili vpravo tak, jak se sluší)
    1 bod
  16. Ano máš pravdu,ale jak říkám nemá cenu lidi ojebávat,vždy se ti to vrátí a nevyplatí.Já prostě zákazníka s vlastními díly nevemu,vyhnu se tím případným problémum které mohou nastat z duvodu nekvalitních levných dílů.
    1 bod
  17. Porovnejte si contitech a gates rozvodové řemeny myslim spec u V6 tdi a nedáte ho tam.Nejvíce případů roztržených řemenů. Co se týče donášky dílů zakazníkem.....(Ono vybavení dílny,provoz zadarmo neni).Je to takový nešvar který se posl dobou rozmohl ale na druhou stranu si to vetšina mechaniků udělala sama tím že díly napalovali o 100% nahoru a další vec je zaplava shiit dílů z polska apod za pakatel což český národ hojně vítá pač je to zadarmo teměř.... Já takto nefunguji,díly si vždy dodávám ze svých zdrojů a taky se drží zaruka ,mam svoje pravidla,cenu udělám takovou že nikoho nenapadne si pak ani díly dovezt odjinud a funguje to bez problému.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...